بررسی آپدیت جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active پیام بگذارید

کمتر از یک ماه است که محصول جدید Galaxy Watch Active به همراه گوشی هوشمند Samsung Galaxy Note 10 از شرکت سامسونگ در مراسم مربوط به معرفی محصولات جدید شرکت ها به تمامی کاربران معرفی شده و حال، خبر دار شدیم که این ساعت هوشمند پیش از معرفی کامل خود آپدیت نرم افزاری جدیدی را دریافت کرده است.

حال با ما همراه باشید تا در ادامه این آپدیت جدید را معرفی و بررسی کنیم.

  • اولویت با سلامت بدنی است!

قبل از معرفی تین نسخه جدید در هفته های گذشته بهتر است بدانید که سامسونگ سری ساعت های Galaxy Watch Active خود را از سال گذشته معرفی کرده بود و علی رغم اینکه همه منتظر ورود سریع تر آن به بازار های فروش بودند، سامسونگ اعلام کرد که می خواهد نسل جدید را با اولویت بندی جدید و به روز رسانی ها بهتری ارائه کند و دلیل این همه انتظار نیز همین است.

اولویت اول سامسونگ  برای ساعت Galaxy Watch Active بر مبنای سلامت بدنی و پایش فعالیت های بدنی در نظر گرفته شده تا بتواند در کنار ساعت های چون سری ساعت های هوشمند Apple Watch به فروش و برتری دست یابد.

پس می توان گفت دلیل بازاریابی های بسیار سامسونگ و تبلیغات بیشتر که متمرکز شده بر روی بخش سلامتی Galaxy Watch Active می باشد امری الکی و بیهوده نیست و بعکس بسیار هدف دار است!.

  • رابط کاربری بهتر می شود.

Galaxy Watch Active در آخرین آپدیت خود علاوه بر بهبود مسائل مربوط به وضعیت سلامتی بدن، به وضعیت رابط کاربری نیز پرداخته است و در آن شخصی سازی، قابلیت های ورزشی و همچنین ارائه راه کار ها توسط ساعت برای بهتر شدن وضعیت بدنی پیشرفت بسیاری داشته است.

  • ویژگی آپدیت نرم افزاری جدید

در این آپدیت ساعت Galaxy Watch Active قادر است تا یک عمل ورزشی جدید یعنی شنا را پایش کند و این ضد آب بودن این ساعت میان رده را به نمایش می گذارد.

از طرفی Galaxy Watch Active حالت شب را به شما ارائه می کند که پس از فعال سازی اش، فقط قادر به مشاهده ی ساعت و تاریخ خواهید بود و هیج گونه نوتیفیکیشن و تماس و پیامی هم نمی تواند شما را از خوابتان بندازد.

جستجوی برنامه ها و اپلیکشین های اختیاری نصب شده بر روی ساعت به دلیل رابط جدید APP Tray UI آسان تر شده و هم اکنون کاربر به راحتی و با چند لمس ساده می تواند به هر چیزی که می خواهد دسترسی داشته باشد.

دستیار صوتی به کار رفته در Galaxy Watch Active به نام بیکسبی نیز کارآمد تر شده و با یک مکالمه ی بین کاربر و ساعت می تواند به کنترل وسایل هوشمند موجود در خانه تان بپردازد که توانایی کنترل از راه دور را دارند؛ مانند کنترل دستگاه موسیقی، تلوزیون، تنظیمات دستگاه ها که به احتمال زیاد به درد یک خانه ی تمام هوشمند می خورد!.

  • کمبود ساعت Galaxy Watch Active

با وجود ویژگی هایی که این ساعت هوشمند دارد، اما حسگر ECG یا همان حسگر ثبت ضربان قلب دقیق در آن حضور ندارد و این ساعت تنها می تواند به صورت عمومی و نه دقیق، ضربان قلب را ارزیابی کند.

امیدواریم این ویژگی نیز در نسخه های آینده از این ساعت مشاهده شود!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24