هندزفری بی سیم

آشنایی با بهترین برند هندزفری و هدست بلوتوث پیام بگذارید

هندزفری‌ها جزو لوازم جانبی بسیار پرکاربرد برای اغلب افراد هستند که معمولا روزانه چندین مرتبه از آن استفاده می‌شود؛ به همین دلیل نیز مدل‌های مختلف این محصول را به کرات در بازار مشاهده می‌کنید؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که انتخاب یک برند باکیفیت هندزفری از میان این همه برندهای متفاوت کار بسیار سختی خواهد بود؛ به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم به شما همراهان همیشگی جی اس کالا چند نمونه از بهترین برند هندزفری و هدست بلوتوث را معرفی کنیم، تا براساس قدرت مقایسه خود، خرید بهتری داشته باشید.

بهترین برند هندزفری بلوتوثی در بازار

هندزفری بلوتوثی به‌طور معمول برای آن دست از افرادی که نمی‌خواهند وجود سیم هندزفری آن‌ها را اذیت کند، گزینه خوبی است؛ برای مثال از هندزفری بلوتوثی در هنگام رانندگی می‌توانید استفاده کنید تا از طریق آن به تماس‌هایتان پاسخ دهید؛ در ادامه شما را با برخی از بهترین هندزفری بلوتوث در بازار آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

نکته: توصیه می‌کنیم به مقاله راهنمای خرید هدفون و هندزفری مراجعه کنید تا براساس اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌دهیم خرید دلچسبی را تجربه کنید.

هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro

هندزفری بلوتوثی
این مدل هندزفری به مدت 300 ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد.

هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی در میان برندهای روز دنیاست که اخیرا توسط کمپانی هایلو طراحی و تولید شده است؛ این محصول قابلیت نگهداری شارژ باتری تا 300 ساعت را دارد به همین دلیل نیز می‌توانید تا 26 ساعت از این محصول برای گوش دادن به موسیقی لذت ببرید؛ همچنین از این نوع هندزفری بلوتوثی به مدت 8 ساعت برای مکالمه نیز می‌توانید استفاده کنید؛ هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro شامل دو عدد گوشی و یک عدد کیس پاوربانک است که از طریق کیس آن باید هر دو گوشی را شارژ کنید.

نکته: پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه محصولات هایلو علی‌الخصوص خرید هندزفری هایلو را از دست ندهید؛ زیرا این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که تا مدت‌های طولانی از استفاده آن لذت می‌برید.

خرید هندزفری هایلو

هندزفری بی سیم QCY مدل T2C

هندزفری بی سیم QCY مدل T2C جزو بهترین هندزفری بلوتوث در میان مدل‌های برند QCY است که یک کیس مخصوص برای شارژ کردن گوشی‌های هندزفری دارد؛ این مدل هندزفری یک گزینه فوق‌العاده در هنگام ورزش و مکالمه با دوستانتان است؛ زیرا این محصول در برابر رطوبت مقاومت نسبتا بالایی دارد؛ ناگفته نماند که با هربار شارژ کردن این محصول تا 5 ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

Redmi AirDots

هندزفری Redmi AirDots از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است که پس از استفاده از این محصول، احساس خستگی نمی‌کنید و به راحتی می‌توانید از شنیدن صدای انواع پادکست‌ها و موسیقی لذت ببرید؛ همچنین با این نوع هندزفری بلوتوثی می‌توان یک مکالمه بسیار خوب با دوستانتان داشته باشید؛ در هندزفری Redmi AirDots یک چراغ LED روی هر دو گوشی تعبیه شده است که از طریق آن اتمام شارژ گوشی را متوجه می‌شوید؛ همچنین این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود که نقطه قوت آن دقیقا همین ویژگی است؛ ناگفته نماند که این مدل هندزفری بی‌سیم از گواهی IPX4 برخوردار است؛ همچنین مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر گردوغبار و طوبت دارد.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل Th 5355

هندزفری بلوتوث تسکو مدل Th 5355 توسط کمپانی تسکو طراحی می‌شود که از یک سال گرانتی معتبر شرکتی نیز برخوردار است؛ این مدا هندزفری برای استفاده در مواقعی هم‌چون بازی‌های آنلاین، موسیقی و همچنین برقراری تماس گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود؛ این منحصول از یک کیس شارژ برخوردار است که پس اتمام باتری از طرق آن می‌توانید هندزفری را شارژ کنید؛ همچنین مدت زمان استندبای این مدل هندزفری در حدود 48 ساعت است؛ از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به برخورداری از تکنولوژی noise cancelling، true wireless stereo و عملگر صوتی در مواقع برقراری تماس‌های تلفنی اشاره کرد.

هندزفری بی سیم مدل S2-TWS

هندزفری بی سیم مدل S2-TWS جزو آن دست از هندزفری‌های بی‌سیم است که ویژگی‌های منحصر به فرد آن اعم از نوع طراحی ارگونومیک و کیفیت بالای باتری آن باعث شده تا در لیست بهترین هندزفری بلوتوث قرار بگیرد؛ طراحی گوشی‌های این هندزفری به گونه‌ای است که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه احساس خستگی و ناراحتی برای شما ایجاد نمی‌کند؛ این ویژگی بسیار خوب را افرادی که تجربه استفاده طولانی مدت از هندفری‌های بلوتوثی دارند به آسانی درک می‌کنند؛ همچنین شایان ذکر است که بدانید نحوه دیزاین این محصول به حدی زیبا و چشم‌نواز است که نگاه هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ایرپادی شیائومی مدل Xiaomi Mi Air2

هندزفری بلوتوثی ایرپادی شیائومی مدل Xiaomi Mi Air2 جزو پرفروش‌ترین و بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این محصول را از دست ندهید؛ این مدل هندزفری از تکنولوژی LHDC برخوردار است؛ همچنین ناگفته نماند که با بهره‌گیری از قابلیت حذف نویز به آسانی می‌توانید به تماس‌های خود در مکان‌های شلوغ پاسخ دهید؛ همچنین شایان ذکر است که بدانید این مدل هندزفری بلوتوثی شیائومی از یک باتری بسیار قدرتمند نیز بهره‌مند است که تا ساعت‌های طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته: پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید این محصول به مقاله شارژ اولیه هندزفری بلوتوث شیائومی مراجعه کنید تا با طریقه شارژ اولیه این محصول آشنایی پیدا کنید.

خرید هندزفری شیائومی

بررسی بهترین برند هدست بلوتوث

حال که با بهترین برندهای هندزفری بلوتوث آشنا شدید، تصمیم داریم شما را با بهترین برند هدست بلوتوث نیز آشنا کنیم تا محصول بسیار خوبی را خریداری کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم پس از اتمام این مطلب به مقاله بررسی تفاوت هدست، هدفون، هندزفری و هدست مراجعه کنید تا اطلاعات جامعی در رابطه با تفاوت این دو محصول به دست آورید.

هدست Bose quietcomfort 35 II

هدفون

کمپانی بوز یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده هدفون و هدست است که از میان تمامی مدل‌های مختلف این برند هدفون Bose quietcomfort 35 II را می‌توان به عنوان بهترین هدست بلوتوث انتخاب کرد؛ این محصول از ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن می‌توان به قابلیت نویز کنسلینگ اشاره کرد.

Microsoft surface earbuds

برند مایکروسافت جزو شرکت‌های بسیار ابرقدرتمند جهان است که اغلب افراد با نام آن آشنایی دارند؛ هدست Microsoft surface earbuds با وزن بسیار سبک خود و طراحی ارگونومیک توانسته، جایگاه خوبی را در بین سایر برندهای برتر هدست از آن خود کند؛ این محصول از کیفیت بسیار بالایی در پخش صدا برخوردار است که علاوه‌بر آن قیمت بسیار معقولی نیز دارد.

همچنین بخوانید: خرید و انتخاب بهترین هندزفری سیمی

هدفون بی سیم مدل S45

هدفون بی سیم مدل S45 با طراحی ارگونومیک خود انتخاب بسیار خوبی برای استفاده‌های طولانی مدت است؛ این نوع هدست با اغلب گوشی‌های سامسونگ و اپل سازگاری دارد و به راحتی می‌توانید آن را به انواع دستگاه‌های مختلف متصل کنید؛ همچنین ناگفته نماند که برد این محصول حدودا 10 متر است.

هدفون شیائومی MI HEADPHONES HI-RES

هدست بی سیم

اگر بخواهیم از میان برندهای روز دنیا یکی از بهترین هدفون‌ و یا هدست را به شما پیشنهاد کنیم، بی‌شک خرید هدفون بی سیم شیائومی MI HEADPHONES HI-RES همان انتخابی است که از آن پشیمان نمی‌شوید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید هندزفری و هدست بلوتوثی ابتدا به نام برند سازنده آن دقت کنید؛ سپس برحسب نیازتان محصول موردنظر خود را انتخاب کنید؛ فراموش نکنید که گوش‌های شما بسیار مهم هستند؛ بنابراین محصولی را انتخاب کنید که به گوش‌های شما آسیب نرساند؛ پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه محصول ما در جی اس کالا مراجعه کنید.

 

برای کسب اطلاعات دقیق درباره خرید هندزفری هایلو حتما به صفحه محصولات جی اس کالا مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24