اولین ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS پیام بگذارید

چندی پیش اولین ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS در نمایشگاه IFA 2019 معرفی و راه اندازی شد.

در گذشته نیز پوما موفق به ساخت دو مدل از کفش های اسپرت و مجلسی با قابلیت بلوتوثی و درگاه USB شده بود که به راحتی با گوشی فرد مورد نظر همگام سازی می شد.

این ساعت پوما در طی یک سال گذشته از طریق همکاری کمپانی پوما با گروه Fossil Group انجام شده و دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

  • مشخصات ساعت هوشمند پوما

این ساعت هوشمند همانطور که در خبر ها هم زبانزد همگان شده، دارای سیستم عامل Wear OS است. همچنین، تراشه به کار رفته در ساعت مورد نظر از نوع Snap Dragon Wear 3100 Qualcomm است.

علاوه بر این ها، میزان حافظه داخلی که پوما برای این ساعت در نظر گرفته میزان 4 گیگابایت بوده و میزان حافظه RAM چیزی در حدود 512 مگابایت خواهد بود. این مقدار که برای دو حافظه متفاوت بیان شد به عنوان بهترین مقادیر اعلام شده برای هرگونه ساعت هوشمند در بهترین نوع خود است.

ساعت پوما در کنار تمامی ویژگی های خاص خود، از قابلیت ضد آب بودن نیز برخوردار بوده تا حتی شناگران را تا حد بسیاری از این دستگاه و استفاده ی آن راضی نگه دارد.

اما به قسمت باتری دهی ساعت می رسیم!. در این جا پوما این نوید را به کاربران می دهد که باتری این ساعت با سیستم عامل Wear OS، قابلیت شارژ دهی بالای یک شبانه روز را دارد و شما با استفاده از قابلیت های دیگر این ساعت همچون Fossil Carlyle می توانید میزان ذخیره سازی باتری در ساعتتان را بیش از پیش افزایش دهید!.

  • طراحی و صفحه نمایش

ابعاد این ساعت خوش دست که بیشتر برای مزاج کاربران اهل ورزش طراحی شده 44 میلی متر بوده و به صورت آلومینیوم است.

همچنین صفحه نمایش ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS از نوع لمسی خازنی با پنل AMOLED است و اندازه ای در حدود 1.19 اینچ دارد.

طراحان در قسمت وزن ساعت و میزان سنگینی آن تلاش های بسیار انجام داده اند تا ساعت هنگام استفاده برای هر نوع کاربر به دست فشار نیاورد؛ تا جایی که اصلاً احساس نکنید که یک ساعت هوشمند در دست دارید!.

  • قابلیت های ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS

از قابلیت های دیگر این ساعت که همانند دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار بوده می توان به پرداخت هزینه ها از طریق NFC که متأسفانه در ایران کاربرد ندارد، نظارت و ضبط میزان ضربان قلب، پایش تمامی فعالیت های ورزشی چون پیاده روی، کوه نوردی، شنا، دوچرخه سواری و غیره، پشتیبانی از دستیار هوشمند Google، نمایش نوتیفیکیشن ها، اعلام تماس، نمایش وضعیت آب و هوا و غیره اشاره کرد.

در آخر باید بگوییم که این ساعت هوشمند بسیار زیبا در اواسط ماه آبان با قیمتی پایه که در حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان می باشد به همگان عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24