بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر در سال ۲۰۱۹ پیام بگذارید

آیفون ایکس آر گوشی اقتصادی اپل در سال ۲۰۱۸ بوده و کاربران زیادی به خرید این محصول روی آورده ‌اند. در این مطلب قصد داریم با بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر که اکنون می ‌توان خریداری کرد آشنا شویم.

اپل با عرضه آیفون ایکس آر در سال گذشته، به کاربران زیادی اجازه داد باپرداخت هزینه ‌ای کمتر، از یک سری قابلیت گوشی گران قیمت آیفون ایکس و همچنین برخی قابلیت‌ های پرچمداران آی او اسی سال ۲۰۱۸ بهره ببرند. برخی مشخصات سخت افزاری اپل آیفون ایکس آر همچون تراشه اصلی آن با دو مدل پرچمدار سال گذشته یکسان بوده و به همین دلیل از نظر عملکرد پردازشی و قابلیت ‌های نرم افزاری نیز در سطحی کاملا قابل قبول قرار دارد.

بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر

یکی از مزیت ‌های خرید گوشی های اپل، در دسترس بودن گستره وسیعی از لوازم جانبی برای هر یک از آن ‌ها است و آیفون Xr نیز از این موضوع مستثنی نیست. در ادامه بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر را در دسته ‌بندی‌ های مختلف معرفی خواهیم کرد.

قاب های محافظ و کاورها

این گوشی به ظاهر اقتصادی، بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ دلار قیمت دارد! به همین دلیل باید بعد از خرید، با استفاده از لوازم جانبی آیفون ایکس آر مراقب سلامتی آن بود و بدنه را از خط و خش و دیگر آسیب ‌ها در امان نگه داشت. برخلاف تصور همه قاب ‌های محافظ، کیف‌ ها و کاورها حس بدی حین نگه داشتن گوشی در دست القا نکرده و در عوض اطمینان خاطر بیشتری را به ارمغان می ‌آورند.

The Fone stuff

قاب محافظ شرکت The Fone Stuff برای اپل آیفون ایکس آر “The Fone Stuff iPhone XR Shockproof Protective Case with Ring Holder” نام دارد. این قاب به طور یکپارچه با گوشی فیت شده و به کاربر اجازه می ‌دهد به راحتی به پورت‌ های دستگاه دسترسی داشته باشد.

یکی از دلایل معروفیت قاب محافظ The Fone Stuff از بین لوازم جانبی آیفون ایکس آر توان بالای آن برای محافظت همه جانبه از گوشی در عین داشتن ضخامتی قابل قبول است. وجود یک دکمه نگهدارنده خاص در پنل پشتی به کاربر اجازه می ‌دهد گوشی را خیلی محکم در دست نگه دارد.

Puluz Underwater Case

گوشی آیفون ایکس آر از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌ کند، اما همچنان نمی‌ توان آن را بدون محدودیت همراه خود به زیر آب برد. با استفاده از قاب محافظ Puluz Underwater Case می ‌توان بدون نگرانی از خراب شدن گوشی هوشمند به خاطر قرارگیری در اعماق آب برای مدت زمانی طولانی، آن را همراه خود به زیر آب ببرید.

استفاده از فولاد ضد زنگ و پیچ‌ های مخصوص، آن را به حدی محکم ساخته که به کاربر اجازه می‌ دهد گوشی خود را برای مدت زمانی طولانی در حداکثر عمق ۴۰ متری آب نگه دارد! قاب محافظ Puluz Underwater Case یکی از محبوب ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر برای ورزشکاران به شمار می‌ رود.

CaseMe Leather Wallet Case

کیف محافظ چرمی جداشدنی CaseMe در دو رنگ مشکی و قرمز ارائه شده و قابلیت ‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. قسمت‌ های مختلف این کیف گوشی به کاربر را قادر می ‌کند کارت اعتباری، کارت شناسایی و دیگر اسناد دارای اندازه کوچک خود را به راحتی در کنار گوشی نگهداری کند.

طراحی زیپی و بدنه چرمی کیف، ظاهری بسیار شیک به CaseMe Leather Wallet Case بخشیده و آن را تبدیل به یکی از لوکس ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر کرده است.

The Fone Stuff 3D Diamond Case

این قاب محافظ از سیلیکون TPU نرم ساخته شده و به خاطر داشتن ساختاری کشسان، به راحتی می‌ توان گوشی را درونش قرار داد و بیرون آورد. بامپر لبه ‌های قاب از وارد شدن ضربه ‌های شدید به بدنه گوشی در صورت سقوط آن و یا برخورد ضربه‌ های آنی، جلوگیری خواهد کرد.

یکی از مزیت ‌های این قاب با وجود تعدد لوازم جانبی آیفون ایکس آر وجود چهار گزینه رنگ برای آن است. در تمامی نسخه‌ ها روی قسمت پشتی، طرح‌ های الماسی شکل زیبایی دیده می ‌شود.

لوازم جانبی مرتبط با باتری

باتری گوشی های آیفون به راحتی قابل تعویض نیست و هزینه ‌های زیادی روی دست کاربر می ‌گذارد. به همین دلیل باید با استفاده از بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر زمان تعویض باتری را به تعویق انداخت و عمر منبع انرژی گوشی را تا جای ممکن افزایش داد.

The Fone Stuff Dual USB Car Charger

داشتن یک شارژر گوشی داخل خودرو برای همه افرادی که زمان زیادی از روز را در وسیله نقلیه خود می گذرانند ضروری است. شارژر مخصوص خودروی The Fone Stuff دارای دو درگاه بوده و به لطف آن می ‌توان گوشی آیفون و تبلت آیپد خود را حین حرکت به صورت همزمان شارژ کرد. ابعاد کوچک شارژر، حمل و نقل آن را ساده می‌ کند.

QI Dashboard Car Charger

اگر به هر دلیلی شارژر مخصوص خودروی قبلی را پسند نکردید، گزینه‌ دیگری نیز در بین بهترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر برایتان وجود دارد. این شارژر وایرلس دارای یک نگهدارنده بزرگ بوده و کل گوشی را حین شارژ شدن در بر می ‌گیرد. خروجی شارژر وایرلس QI Dashboard Car Charger بسته به انتخاب کاربر ۵ ولتی و ۱ آمپری یا ۵ ولتی و ۲ آمپری خواهد بود.

Apple UK Mains 3-Pin Plug

می ‌توان یک کابل را به سادگی در هر محلی پیدا کرد، اما آن چه برای کاربران نیازمند شارژ کردن گوشی خود در مکان‌ های مختلف دغدغه محسوب می ‌شود، داشتن یک آداپتور استاندارد است. با همراه داشتن یک آداپتور یو اس بی کوچکتر همچون محصول معرفی شده می ‌توان از بابت شارژ ماندن همیشگی گوشی مطمئن شد و ر عین حال آن را از انفجار مصون نگه داشت.

 این آداپتور می ‌تواند ورودی ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت با فرکانس ۵۰ یا ۶۰ هرتز و همچنین ۰.۱۵ آمپری را دریافت کرده و در قالب یک خروجی ۵ ولتی و ۱ آمپری در آن سوی کابل تحویل بدهد. به این ترتیب از بابت آسیب نرسیدن به باتری گوشی نیز خاطر خواهید ماند.

هولدر، پایه رومیزی و تری پاد

نسل امروزی، شدیدا پرمشغله بوده و مالتی تسکینگ به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ‌اش تبدیل شده است. در بین مهمترین کارهایی که همواره به صورت همزمان انجام می ‌دهیم، چک کردن گوشی جزو مهم‌ ترین ‌ها است. ابزارهای زیادی برای کمک به انجام این کار وجود دارند. در ادامه برخی از محبوب ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر برای کمک به استفاده از گوشی در شرایط مختلف را معرفی خواهیم کرد.

The Fone Stuff Finger Grip Holder

کاربرانی که شب ‌ها در رختخواب با گوشی خود کار می ‌کنند، بیشتر نیاز به چنین ابزاری را درک خواهند کرد، مخصوصا اگر تجربه سقوط گوشی روی صورتشان را داشته باشند! این نگهدارنده انگشتی گوشی ارتجاعی بوده و با وجود داشتن ابعاد کوچک، به کاربر حس اطمینان بالایی می‌ دهد.

 به کمک آن دیگر نیازی نیست با همه انگشت ‌های دست، گوشی را محکم نگه دارید، بلکه یکی از آن‌ ها برای نگه داشتن دستگاه کفایت می ‌کند! با آزاد ماندن سایر انگشت ‌ها، کار با گوشی به مراتب راحت‌ تر خواهد شد.

Baseus Magnetic Suction Bracket

مزیت استفاده از این نوع لوازم جانبی آیفون ایکس آر امکان ثابت نگه داشتن گوشی در زاویه و موقعیت دلخواه حین رانندگی است. به این ترتیب دیگر خبری از حواس پرتی به خاطر در دست گرفتن گوشی نخواهد بود.

در نگهدارنده Baseus Magnetic Suction Bracket چهار آهنربا به کار رفته و به همین دلیل بدون توجه به تکان‌ های شدید خودرو حین حرکت در مسیرهای ناهموار، گوشی در سر جای خود همواره محکم باقی خواهد ماند.

Rock Car Back Magnetic Headrest

با استفاده از این نگهدارنده مغناطیسی، فضای بیشتری در اتومبیل خود در اختیار خواهید داشت. این نگهدارنده به یک توپ چرخان مجهز شده و به لطف آن می ‌تواند گوشی را هر زاویه ‌ای ثابت نگه داشت. این پایه به منظور آویزان کردن سایر لوازم نیز کاربردی است. همانند محصول قبلی، این نگهدارنده قادر است گوشی را خیلی محکم سر جایش نگه دارد.

لوازم جانبی مربوط به صوت

با خرید یک هدست یا ایرفون مناسب می‌ توان تجربه گوش کردن به موزیک را چند سطح بالاتر برد. با توجه به این موضوع، ابزارهای مربوط به صوت همچون هدست ‌ها جزو محبوب ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر به شمار می ‌روند.

The SoDrop 2 Bluetooth Headphones

هدفون ‌ها برای ارائه صوتی با بیس و حجم بالا ارائه شده‌ اند، به طوری که کاربر را با احاطه کامل سیستم شنوایی وی، در موزیک غرق می ‌کنند. جدیدترین هدست‌ ها بر اساس هوش مصنوعی توسعه یافته برایشان قادر هستند با صدای پس‌ زمینه و نویز محیط انطباق پیدا کرده و تاثیر منفی سایر امواج صوتی را کاهش بدهند.

 هدفون بلوتوثی SoDrop 2 جزو محبوب ‌ترین محصولات بوده و در سه رنگ مختلف عرضه شده است. برای طرفداران موسیقی، که از غرق شدن در موزیک لذت می ‌برند، داشتن چنین هدفونی کاملا ضروری است!

Joyroom Wireless Bluetooth Headphones

اگر جزو ورزشکاران علاقه ‌مند به گوش دادن به موسیقی حین تحرک هستید، هدفون ‌های رو گوشی همچون محصول بالا به هیچ عنوان گزینه‌ های مناسبی برایتان نیستند. هدفون‌ های دور گوشی یا دور گردنی جزو محبوب ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر برای ورزشکاران تلقی می‌ شوند، چرا که می‌ توان از آن ‌ها حین انجام ورزش ‌های پرتحرک مختلف استفاده کرد. با استفاده از یک هدفون بی ‌سیم حرفه ‌ای همچون Joyroom می‌ توانید جریان پیدا کردن موزیک در رگ‌ هایتان را احساس کنید.

 The Fone Stuff Wireless Bluetooth earphones

ایرفون‌ وایرلس The Fone Stuff به همراه یک جعبه شارژ ۹۵۰ میلی ‌آمپر ساعتی عرضه می ‌شود. به منظور خلاص شدن از شر سیم ‌های مزاحم، که مخصوصا برای ورزشکاران نکته ‌ای بسیار مهم است، ناچار به استفاده از چنین ایرفون‌ هایی هستید. آن‌ ها ابعاد بسیار کوچکی داشته و به طور کامل درون گوش جای می ‌گیرند.

 The Plantronics Explorer 50 Bluetooth Headset

هدست بلوتوثی The Plantronics Explorer 50 یکی از دیگر از بهترین و محبوب ‌ترین لوازم جانبی آیفون ایکس آر محسوب می ‌شود. این محصول دارای ویژگی‌ هایی همچون کاهش نویز محیط اطراف بوده و تجربه ‌ای متفاوت از گوش دادن به موسیقی ارائه خواهد کرد. در زمان قرارگیری آن ‌ها دور گوش می ‌توان به موسیقی یا راهنمای صوتی نقشه گوش داد و یا با دیگر افراد مکالمه صوتی برقرار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24