توانایی عکاسی در شب با دوربین آنر 9 ایکس پیام بگذارید

براساس اخبار جدید، قرار است گوشی های هوشمند جدیدی از سری ایکس برند آنر معرفی شوند. از این گوشی ها می توان آنر10 ایکس، آنر20 ایکس، آنر30 ایکس، آنر40 ایکس، آنر50 ایکس و آنر9 ایکس را نام برد.

اخبار گوشی آنر9 ایکس سریع تر از بقیه مدل ها منتشرشده است. این گوشی دارای دو مدل پایه و پرو می باشد.

دوربین سه گانه آنر9 ایکس از کیفیت بسیارخوبی برخوردار می باشد. با وجود اینکه به پای دوربین 4 گانه آنر20 پرو نمی رسد اما به شما این اجازه را می دهد تا در تاریکی شب عکس هایی با کیفیت بالا به ثبت برسانید.

به تازگی عکس هایی با دوربین آنر9 ایکس پرو، در فضایی کاملا تاریک به ثبت رسیده است که عملکرد و کیفیت بالای این دوربین را به خوبی نشان می دهد.

دوربین گوشی آنر 9 ایکس از دو لنز برخوردار است در صورتی که مدل پرو آن دوربین سه گانه دارد. در هردوی آنها از یک سنسور 2 مگا پیکسلی در کنار یک سنسور 48 مگا پیکسلی رنگی استفاده شده است. به علاوه یک سنسور 8 مگا پیکسلی از نوع اولترا واید در جایگاه دوربین 9 ایکس پرو مشاهده می کنیم. دوربین سلفی آنها 24 مگا پیکسلی است و به صورت پاپ آپ می باشد.

مشخصات فنی

تراشه ای که دراین دو مدل گوشی به کاررفته است، نخستین تراشه 7 نانومتری در جهان محسوب می شود و کایرین 810 نام دارد.

هردوی آنها از یک صفحه نمایش 6.59 اینچی به همراه رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار هستند. همچنین مجهز به یک باتری 3900 میلی آمپرساعتی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24