پرچمدار میت 30 پرو هوآوی با دوربین 5 گانه پیام بگذارید

آیا درباره ی محصول جدید هوآوی به نام میت 30 پرو اطلاعاتی دارید؟

آیا شما این گوشی هوشمند را برای خرید انتخاب می کنید؟

به تازگی تصاویری از قاب محافظ محصول جدید هوآوی منتشرشده است. این گوشی هوشمند قرار است با عنوان میت 30 پرو به بازار عرضه شود.

براساس تصاویر منتشر شده احتمالا این گوشی از دوربین پنج گانه برخوردار می باشد زیرا بریدگی مستطیل شکل بزرگی در قاب آن دیده می شود.

محصول دیگر هوآوی، یعنی گوشی میت 20 پرو دارای دوربین سه گانه بوده است. همچنین قاب این گوشی موبایل از بریدگی مربعی شکل برخوردار می باشد.

تصاویر قاب میت 30 پرو به ما نشان می دهد که دکمه های فیزیکی این گوشی در سمت راست قرار می گیرد. همچنین شاهد پورت USB Type-c  و بلندگو در قسمت پایینی این گوشی هستیم. دراین تصاویر جایگاه حسگر اثر انگشت دیده نمی شود بنابراین انتظار می رود که این قابلیت در زیر صفحه نمایش گوشی تعبیه شود.

چندین ماه است که گزارشاتی درباره ی محصول جدید نوکیا منتشرشده است که طبق آنها شاهد دوربین پنج گانه دراین محصول خواهیم بود. همچنین گفته شده است که کاربران این امکان را دارند تا همزمان از پنج لنز دوربین استفاده کنند. به این ترتیب اگر اخبار مربوط به میت 30 پرو حقیقت داشته باشد، اما اولین گوشی موبایلی نخواهد بود که با دوربین پنج گانه عرضه می شود.

این گوشی هوشمند طراحی زیبایی داردو از صفحه نمایش 6.4 اینچی برخورداراست. به علاوه از رزولوشن کیو اچ دی پلاس استفاده شده است.

مشخصات فنی

میت 30 پرو به یک باتری 4200 میلی آمپرساعتی مجهز است و دارای حداقل حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی و حافظه ی رم 10 گیگابایتی می باشد. از دیگر قابلیت های آن می توان به درگاه USB-C  و پشتیبانی از استاندارد مقاوم IP68 اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24