انواع گلس

با 0 تا 100 گلس نانو آشنا شوید پیام بگذارید

انتخاب و خرید گلس نانو یکی از بحث‌های داغ دنیای تکنولوژی است. زمانی که شما یک گوشی با کیفیت برای خود خریداری می‌کنید، بی‌شک انتخاب یک گلس مناسب، مهم‌ترین اقدام شماست؛ زیرا گلس یک وسیله جانبی است که از صفحه گوشی شما در مقابل هر گونه ضربه و فشاری محافظت می‌کند؛ اما حتما شما هم تجربه این را دارید که پس از خرید گلس گران قیمت برای گوشی موبایلتان، برچسب گلس از روی صفحه موبایل بلند شود یا به سادگی با کوچکترین فشار و ضربه‌ای شکسته شود و به همین دلیل هم دنبال خرید گلسی باشید که این مشکلات را نداشته باشد؛ بنابراین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را به طور کامل راهنمایی کنیم تا بتوانید یک گلس با کیفیت و قیمت مناسب، خریداری کنید.

گلس نانو چیست؟

گلس برای گوشی
با استفاده از گلس گوشی دیگر صفحه نمایشگر دچار آسیب نمی‌شود.

اغلب سوالاتی که کاربران از ما می‌پرسند این است که گلس نانو چیست؟ از کجا گلس با کیفیت و مناسب برای گوشی خود بخریم؟ ما به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهیم؛ تنها کافی است تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفتیم، حتما برای شما هم پیش آمده که پس از خرید گلس، چسب گلس خاصیت خود را از دست بدهد یا به سادگی دچار شکستگی و خط و خش شود؛ حال راه‌حل چیست؟ ممکن است پس از مواجه شدن با این مشکلات از خریدن گلس منصرف شوید؛ اما این یک تصمیم کاملا اشتباه است.

لوازم جانبی موبایل نقش بسیار مهمی در طول عمر گوشی شما دارد؛ پس بهتر است با خرید لوازم جانبی با کیفیت و اصل از گوشی خود محافظت کنید. با پیشرفت تکنولوژی رقابت سنگینی بین کمپانی‌های تولید کننده گوشی و تبلت به وجود آمده است که هر روز این شرکت‌ها سعی می‌کنند گوشی‌های پیشرفته با نمایشگرهای با کیفیت‌تری را روانه بازار کنند؛ حتی در این بین هستند برندهایی که ادعا می‌کنند نمایشگر صفحه‌های موبایلشان نیازی به گلس ندارند و در مقابل ضربه مقاوم هستند؛ اما اگر کمی واقع بینانه و منطقی به موضوع نگاه کنیم و به سایت‌های معتبر سری بزنیم، متوجه می‌شویم که همه این‌ها یک حقه تبلیغاتی بیش نیستند و خرید یک گلس با کیفیت مثل نانو گلس کاملا ضروری است.

شاید تصور کنید که انتخاب و خرید یک گلس آنقدرها هم پیچیده و سخت نیست، اما لازم است بدانید گلس‌ها هم مانند هر محصول دیگری دچار پیشرفت‌هایی شدند که با آگاهی کامل از ویژگی‌های آن، باید گلس مناسب برای گوشی خود تهیه کنید. اگر می‌خواهید گلسی را خریداری کنید که دچار شکستگی نشود و چسب گلس هم خاصیت خود را از دست ندهد، پیشنهاد ما به شما گلس نانو است. گلس نانو، گلسی است که با بهره‌گیری از فناوری IPG ساخته شده و متریال آن از پلاستیک، مایع نرم و منعطفی درست شده که برخلاف گلس‌‍‌های معمولی، با خم کردن، نمی‌شکند؛ این نوع گلس‌ها از سیلیکون دی اکسید و حلال شیشه درست شدند که از جنس شیشه مایع هستند. گلس نانو مایع زمانی که در تماس با یک جسم خشک قرار می‌گیرد، مقاوم و سخت می‌شود.

همچنین بخوانید: جامع‌ترین اطلاعات درباره دستگاه نانو گلس

نصب گلس های نانو

نصب گلس نانو
نانو گلس به آسانی روی صفحه نمایشگر گوشی نصب می‌شود.

گلس های نانو بسیار سریع و راحت بر روی نمایشگر گوشی می‌چسبند و هیچ مشکلی را برای نمایشگر شما به وجود نمی‌آورند؛ تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که گوشی را به خوبی با محلول مخصوص پاک کننده گوشی، تمیز کنید؛ سپس نانو گلس را روی سطح صاف و صیقلی نمایشگر گوشی بریزید؛ در ادامه یک پلاستیک دست خود کرده و نانو گلس را روی نمایشگر گوشی پخش کنید؛ در آخر نیز گوشی را داخل دستگاه گلس نانو قرار دهید و با کمک دستگاه گلس زن نانو، گلس را به گوشی بچسبانید.

همچنین بخوانید: 0 تا 100 آموزش نصب گلس گوشی

مزایای استفاده از گلس نانو چیست؟

دستگاه نانو گلس
گلس‌های نانو قابل جداسازی از گوشی نیستند.

 1. به آسانی خم می‌شوند ولی شکسته نمی‌شوند؛

2. بسیار سبک هستند و این یک مزیت بسیار خوبی برای گوشی‌های موبایل است؛

3. اثر انگشت، گرد و غبار و قطره آب روی آن باقی نمی‌ماند؛

4. نانو گلس ضخامت بسیار کمی دارد؛

5. نانو گلس چسبندگی بالایی دارد؛ به همین دلیل هیچگونه حباب هوایی برخلاف گلس‌های معمولی زیر آن تشکیل نمی‌شود؛

6. شفافیت و وضوح نمایشگر گوشی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد؛

7. گلس های نانو بسیار مقاوم هستند و در مقابل ضربه، خرد نمی‌شوند؛

8. عملکرد تاچ گوشی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند؛

9. ایمنی بسیار بالایی را برای صفحه گوشی فراهم می‌کنند؛

10. در مقابل خط و خش مقاوم هستند؛

11. اندازه گلس نانو کاملا استاندارد است و می‌تواند تمام صفحه نمایشگر را بپوشاند؛

12. گلس نانو کاملا نامرئی است؛

13. گلس های نانو به آسانی تمیز می‌شوند.

 

معایب گلس نانو مایع

1. گلس مایع نانو به هیچ عنوان از صفحه نمایشگر گوشی جدا نمی‌شود؛

2. اگر تصمیم دارید یک گلس جدید روی صفحه نمایشگر بچسبانید، مجبور هستید روی لایه قبلی گلس نانو، این عمل را انجام دهید؛

3. گلس های نانو مقاوم هستند و نمی‌شکنند؛ اما فراموش نکنید که اگر به صفحه گوشی ضربه وارد شود، ممکن است خود صفحه گوشی دچار آسیب شده و فقط گلس نانو نشکند.

نکته: گلس های نانو که از الیاف پلیمری درست شدند قابل جدا کردن از صفحه نمایشگر هستند؛ اما گلس‌ نانو مایع یا NanoLiquid به هیچ وجه از صفحه گوشی قابل جداسازی نیست.

 

ترفندهای کاربردی در هنگام خرید گلس مایع نانو

محافظ صفحه گوشی
گلس‌های نانو در مقابل ضربه بسیار مقاوم هستند.

حرف D: حرف D نشان‌دهنده چند بعدی بودن و پیچیدگی و انحنای نمایشگر گوشی است. نمایشگر گوشی اهمیت زیادی دارد و درصد زیادی از قیمت گوشی نیز مربوط به صفحه نمایشگر گوشی است؛ بنابراین بدیهی است که گلس‌هایی که تولید و روانه بازار می‌شوند، متناسب با بعد گوشی طراحی شده باشند؛

حرف H: حرف H نشان‌دهنده درجه سختی گلس است؛ یعنی هر چه عدد H بالاتر باشد، گلس گوشی شما از مقاومت بیشتری برخوردار است؛

2D: این نوع گلس دو بعدی است؛ یعنی هیچ‌گونه انحنایی ندارد؛ بنابراین این گلس مناسب گوشی‌هایی است که بدون انحنا و صاف هستند؛

2.5D: این دسته از گلس‌‌ها مناسب گوشی‌هایی است که در لبه‌های صفحه گوشی دچار انحنا هستند؛

3D: این نوع گلس‌ها مسطح نیستند و قسمت‌های لبه آن، انحنایی با زاویه 45 درجه دارند.

همچنین بخوانید: آشنایی با انواع شارژر گوشی

نکته: هر چه عدد D بیشتر می‌شود انحنا و پیچیدگی گلس هم افزایش می‌یابد؛ دقت کنید که گلس متناسب با گوشی خود را خریداری کنید.

گلس نانو مایع را فقط از جی اس کالا بخرید

با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار طبیعی است که قیمت گوشی هم افزایش پیدا کند؛ بنابراین در صورت بروز آسیب به صفحه نمایشگر موبایل، خرید مجددا گوشی همراه یا تعمیر صفحه نمایشگر آن مقرون به صرفه نیست؛ پس چه بهتر که در همان ابتدای راه، یک گلس باکیفیت برای گوشی خود تهیه کنیم که در مقابل هر ضربه و فشاری دچار آسیب‌دیدگی نشود. جی اس کالا یکی از فروشگاه‌هایی است که تمام وسایل جانبی که گوشی شما به آن نیاز دارد از جمله گلس را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت به صورت تکی و عمده سفارش دهید؛ پیشنهاد می‌کنیم به صفحه محصولات ما در جی اس کالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24