انواع گلس گوشی

گلس گوشی چیست؟ پیام بگذارید

امروز تصمیم گرفتیم به یکی از سوالات اساسی کاربران با عنوان (گلس گوشی چیست) پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید تا به صرف زمان 10 دقیقه این سوال را به طور کامل بررسی کنیم. گلس گوشی یکی از لوازم جانبی بسیار مهمی است که در هنگام خرید گوشی نباید از آن صرفه نظر کنید، مخصوصا اگر جز افرادی باشید که استفاده زیادی از گوشی همراه خود داشته باشید، بنابراین خرید و انتخاب یک گلس گوشی مناسب، کاملا برای شما واجب است.

در مقاله قبلی یعنی بهترین مارک گلس گوشی نمونه‌هایی از بهترین مارک‌های گلس را خدمت شما معرفی کردیم که می‌توانید سری به آن بزنید. امروزه تبلیغات بسیار زیادی در زمینه فروش گلس‌های گوشی توسط کمپانی‌های مطرح جهانی صورت می‌گیرد، که انتخاب و خرید را برای کاربران کمی سخت‌تر می‌کند. بنابراین بهتر است در اولین قدم با کاربرد اساسی گلس گوشی آشنا شوید و سپس خرید خوبی از فروشگاه‌های مطرحی همچون جی اس کالا داشته باشید.

گلس محافظ صفحه موبایل

محافظ نمایشگر گوشی
همه گوشی‌های هوشمند، برای جلوگیری از بروز آسیب، نیاز به نصب گلس دارند.

امروزه کمپانی‌های تولیدکننده گوشی سعی می‌کنند نمایشگرهای گوشی را مقاوم‌تر از نسل‌های قبلی تولید کنند، به همین منظور هم اکثر این کارخانه‌ها ادعا می‌کنند که صفحه‌های نمایشگر گوشی‌ها نیازی به نصب گلس ندارند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که زیاد این حرف را جدی نگیرید و حتما یک گلس یا همان محافظ صفحه مناسب را برای گوشی خود خریداری کنید تا ضرر نبینید. گلس‌ها وسیله‌ای هستند که وظیفه محافظت از صفحه گوشی را بر عهده دارند. در حقیقت تکنولوژی به کار رفته در ساخت گلس‌ها به گونه‌ای است که نسبت به اجناس شیشه‌ای که می‌شناسیم و در طول روز با آن سروکار داریم، کاملا متفاوت عمل می‌کنند. ساختار لایه‌ای مانند گلس، مقاومت بسیار زیاد گلس در مقابل ضربه و خط و خش، از جمله مواردی است که در جلوگیری از بروز آسیب بسیار مثمر ثمر است.

همچنین بخوانید: آموزش نصب گلس محافظ صفحه گوشی

چرا استفاده از گلس گوشی ضروری است؟

محافظ صفحه گوشی
گلس وظیفه محافظت از نمایشگر گوشی را برعهده دارد.

فرض کنید که به تازگی یک گوشی هوشمند جدید با قیمت بسیار بالا خریداری کردید، این گوشی شامل تعداد زیادی از برنامه‌های مختلف است که روزانه چندین بار مجبور هستید، به گوشی سرک بکشید. در این حال شما باید یک فکر کاملا اساسی برای محافظت و مراقبت از صفحه گوشی انجام دهید. بی‌شک مهم‌ترین قسمتی که در معرض آسیب جدی قرار دارد، صفحه نمایشگر گوشی است که درصد بالایی از قیمتی که بابت خرید موبایل پرداخت می‌‍‌کنید، مربوط به قیمت نمایشگر گوشی است، پس حتما خرید گلس را جدی بگیرید.

برای اینکه اهمیت این وسیله جانبی را بهتر درک کنید لازم است که شما را به صورت مختصر با تکنولوژی ساخت آن آشنا کنیم.  برای درست کردن گلس گوشی لازم است شیشه را به صورت مستقیم تحت حرارت قرار دهید و سپس این وسیله را سرد کنید. ساختار شیمیایی این نوع شیشه‌ها با بقیه موادی که از جنس شیشه درست شدند کاملا متفاوت است، به همین دلیل هم اگر گلس‌‍‌های گوشی تحت ضربه و فشار، شکسته شوند، لبه‌های شکسته شده گلس، مانند بقیه شیشه‌ها تیز و برنده نیست و خطری شما را تهدید نمی‌کند.

 

گلس وسیله‌ای است که گوشی شما را در مقابل هر گونه ضربه و فشاری ایمن می‌کند؛

تکنولوژی ساخت گلس‌های گوشی به گونه‌ای است که در صورت شکسته شدن، لبه‌های گلس تیز و خطرناک نیست.

 

مزایا استفاده از گلس گوشی چیست؟

محافظ صفحه موبایل
استفاده از گلس گوشی علاوه‌بر محافظت از صفحه نمایشگر، مزایا زیاد دیگری هم دارد.

حال که با تکنولوژی ساخت گلس آشنا شدید، شاید تصور کنید که گلس گوشی فقط وسیله‌ای است امنیتی، که از صفحه نمایشگر گوشی محافظت می‌کند. اما این فقط یک طرف قضیه است و طرف دیگر آن مزایایی است که در ادامه خدمت شما به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

جلوگیری از ایجاد لک در صفحه نمایشگر

گلس 11d
روکش لیپوفیک در گلس، از بروز هرگونه لکی جلوگیری می‌کند.

در فناوری ساخت گلس‌ها معمولا از روکشی به نام لیپوفیک استفاده شده، که از بروز ایجاد لک در صفحه گوشی جلوگیری می‌کند. این ماده در برابر اثر انگشت و لک مقاوم است به همین دلیل هم افراد به راحتی می‌توانند از صفحه گوشی موبایل استفاده کنند.

محافظت از چشم کاربران

خرید گلس گوشی
گلس از چشم شما در برابر نور زیاد گوشی محافظت می‌کند.

گلس وسیله‌ای است که میزان نور صفحه گوشی را تنظیم می‌کند و از تابش بیش از اندازه نور گوشی، به چشم افراد جلوگیری می‌کند، علاوه‌بر آن باعث رفع خستگی چشم و بهتر دیده شدن صفحه نمایشگر گوشی هم می‌شود.

مقاومت در برابر قطرات آب

اهمیت استفاده از گلس
با استفاده از گلس، صفحه نمایشگر گوشی همیشه تمیز است.

مواد به کار رفته در ساخت گلس گوشی، قابلیت دفع قطرات آب و روغن را دارد و به این ترتیب ظاهر گوشی شما تمیز و نو می‌ماند.

زیبایی ظاهری

خرید بهترین گلس برای گوشی
گلس، زیبایی ظاهری گوشی را دوچندان می‌کند.

گلس گوشی زیبایی ظاهری خیره‌ کننده‌ای به صفحه نمایشگر گوشی شما می‌بخشد و صفحه گوشی را مانند آینه‌ای براق در اختیار شما قرار می‌دهد.

راحتی در استفاده از تاچ گوشی

جنس گلس
با نصب گلس به راحتی می‌توانید از صفحه تاچ گوشی استفاده کنید.

اگر بدون گلس از صفحه گوشی استفاده کنید، حتما در هنگام استفاده، انگشتان دست شما به صفحه نمایشگر می‌چسبند. گلس وسیله‌ای است صاف و براق که حرکت انگشتان دست را روی صفحه گوشی بهتر می‌کند. همچنین اندازه گلس به حدی نازک است که هیچ تاثیر منفی بر روی تاچ گوشی نمی‌گذارد.

جلوگیری از ایجاد گرد و غبار

گلس ارزان
گلس، نمایشگر گوشی را از گردوغبار محافظت می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های گلس گوشی، مقاومت در برابر گرد و غبار است. گلس‌های گوشی به نحوی طراحی و تولید شدند، که در مقابل جذب گرد و غبار یا آلودگی مقاوم هستند.

مقاومت در برابر اشعه‌های UV

گلس مانند یک فیلتر از چشم افراد در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند.

گلس‌های گوشی توانایی مراقبت از چشم شما در برابر اشعه‌های UV یا همان فرابنفش را دارند و درست مانند یک فیلتر در برابر این اشعله عمل می‌کنند.

 

استفاده از گلس برای هر گوشی لازم و ضروری است تا امنیت صفحه نمایشگر را تامین کند؛

از دیگر ویژگی‌های بارز گلس‌ها می‌توان به مقاومت در برابر اشعه‌های UV، زیبایی ظاهری گوشی، محافظت از چشم کاربران و … اشاره کرد.

با مدل‌های مختلف گلس آشنا شوید

گلس سرامیکی

قیمت گلس گوشی
گلس‌های سرامیکی جز گلس‌های مقاوم در برابر ضربه هستند.

گلس‌های سرامیکی یکی از انواع گلس‌هایی هستند که در ساخت آن از مقدار زیادی کریستال شیشه و درصد پایینی از مواد مختلفی همچون سرامیک، سیلیکات و کوارتز درست شده است. این نوع گلس‌ها مقاومت بالایی در برابر خمیدگی و ضربه دارند و به هیچ وجه دچار شکستگی نمی‌شوند. همچنین این نوع گلس جز گلس‌های بسیار محکم بازار موبایل شناخته می‌شود.

گلس نانو

گلس نانو
گلس نانو جز انتخاب‌های بسیار خوب برای خرید گلس است.

این نوع گلس ضخامت بسیار کمی دارد و جز قوی‌ترین گلس‌های گوشی به حساب می‌آید و به هیچ وجه قابل جداسازی از گوشی نیست. برای آشنایی بیشتر با این گلس به مقاله گلس نانو چیست؟ سری بزنید و اطلاعات کامل را در این مقاله مطاله کنید.

گلس پرایوسی

گلس شخصی
برای حفاظت از حریم شخصی خود، از گلس پرایوسی استفاده کنید.

این نوع گلس به نحوی طراحی شده، که فقط در هنگام استفاده از گوشی می‌توانید صفحه نمایشگر گوشی را مشاهده کنید و یک حریم شخصی امن برای خود داشته باشید. بنابراین اگر شخصی در کنار شما قرار بگیرد نمی‌تواند صفحه گوشی شما را به طور واضح ببیند.

گلس نیلکین

گلس نیلکین
گلس نیلکین یکی دیگر از گلس‌های مرغوب در بازار است.

گلس نیلکین هم جز گلس‌های بسیار خوب و مقاومی است که با خیال راحت می‌توان از آن برای محافظت از صفحه گوشی استفاده کرد. این گلس در مقابل ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد.

خرید گلس از جی اس کالا

جی اس کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که با خیال راحت می‌توانید انواع گلس گوشی و سایر لوازم جانبی را از آن خریداری کنید. ما در جی اس کالا با دارا بودن کادری مجرب و سابقه کاری 15 ساله، آماده خدمت‌رسانی به شما بزرگواران هستیم. علاوه‌بر آن فروش ما محدود به خرید اینترنتی نیست بلکه عزیزانی که مایل به خرید حضوری هستند، می‌توانند به شعب فعال ما مراجعه کنند. لطفا برای اطلاعات بیشتر و خرید لوازم جانبی موبایل، به صفحه محصول ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24