بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2021

بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2021 کدام اند؟ پیام بگذارید

دلایل زیادی برای خرید اسپیکر بلوتوثی وجود دارد. شاید برای مجالس خود به دنبال یک اسپیکر مناسب فضای باز هستید یا تنها به دنبال اسپیکری با صدای عالی برای اوقات فراغت هستید. در هر صورت شما نیاز به خرید یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار دارید. با صرف نظر از دلیل شما برای خرید، همیشه یک مدل وجود دارد که برای نیازتان بهترین گزینه است.

نکات طلایی هنگام خرید اسپیکرهای بلوتوث

برای پیدا کردن بهترین اسپیکر بلوتوثی که با شرایط و نیاز شما نیز سازگاری داشته باشد، فاکتورهای بسیاری را باید در نظر بگیرید. اولین قدم برای خرید این است که دقیقا تصمیم بگیرید برای چه کاری می‌خواهید از آن استفاده کنید و سپس به فاکتورهای دیگر نیز دقت داشته باشید.

  • دوام باتری: عمر باتری یک پارامتر کلیدی است که هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید. باتری اسپیکر باید تا زمانی که به آن نیاز دارید برای شما دوام بیاورد. توجه داشته باشید که اغلب اسپیکرهای کوچکتر عمر باتری کمتری نیز دارند، برخی از مدل‌های بزرگتر می‌توانند تا 24 ساعت نیز دوام داشته باشند.
  • کیفیت صدا: یکی از نکات مهم قبل از خرید اسپیکر بلوتوث کیفیت صدا است. برخی اسپیکرها به دلیل پاسخ فرکانسی بهتری که دارند، صدای با کیفیت‌تری را نسبت به سایرین ارائه می‌کنند. فرکانس پایین نشان دهنده سطح بیس است و هرچه پایین‌تر باشد اسپیکر از کیفیت صدای بالاتری برخوردار است.
  • اندازه: حتی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی نیز در اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. اندازه‌ها برای قابلیت حمل و بسته‌بندی اسپیکر از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بسیاری از کاربران با توجه به اندازه مدل خود را انتخاب و خریداری می‌کنند.
  • ضد آب: از آنجایی که اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل بوده و در مناطق بسیاری، حتی نزدیک آب مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک اسپیکر بلوتوثی خوب باید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. برخی از مدل‌ها وجود دارند که حتی با شناور بودن در آب نیز با مشکلی روبرو نمی‌شوند.
  • نسخه بلوتوث: برای دسته‌بندی بهترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار باید به نسخه بلوتوث به کار رفته در آن‌ها نیز دقت کافی داشته باشید. می‌توان ادعا کرد هرچه ورژن بلوتوث بالاتر باشد، اتصال نیز قوی‌تر خواهد بود.

موارد دیگری مانند میکرفون، قابلیت اتصال به اسپیکرهای دیگر، ورودی و خروجی‌های اسپیکر و… نیز در خرید شما اهمیت دارند که با پرداختن به هرکدام لیست انتخاب‌های خود را محدودتر کرده و خرید برایتان آسان‌تر خواهد بود.

معرفی بهترین برند و مدل اسپیکر بلوتوثی

تهیه یک لیست از بهترین اسپیکرهای بلوتوث می‌تواند کمی دشوار باشد. هزاران مدل از این دستگاه در بازار وجود دارد که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند، با این حال سعی کردیم در ادامه تعدادی از بهترین مدل‌ها را از نظر کیفیت صدا، طول عمر باتری، عملکرد، طراحی و قابلیت حمل، برای شما جمع‌آوری کنیم تا بتوانیم راه شما را برای خرید هموارتر کند.

اسپیکر بلوتوثی مدل Sonos Move

این اسپیکر از بهترین مدل‌های رده بالا برای فضای باز است و صدای بسیار غنی داشته و باتری آن 10 ساعت دوام می‌آورد. این اسپیکر با اغلب سرویس‌های پخش مانند Spotifyو Apple Music کار می‌کند. قابلیت اتصال به وای فای را داشته و از Google Assistant و همچنین Alexa نیز پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا حتی منزل هوشمند خود را نیز از راه دور کنترل کنید.
در ساخت این اسپیکر از نسخه بلوتوث 4.2 استفاده شده و از دیگر مزایای آن می‌توان به کیفیت صدای فوق‌العاده، تکنولوژی خودکار TruePlay داخلی و همچنین راحتی تغییر حالت بین بلوتوث و وای فای اشاره کرد. قیمت بالا و همچنین وزن زیاد از ایراداتی است که به این اسپیکر وارد است. ضمن اینکه از Sonos Move در سینمای خانگی خود نیز نمی‌توانید بهره‌مند شوید.

اسپیکر بلوتوثی مدل Sonos Move

اسپیکر بلوتوثی مدل UE Boom 3

از بهترین اسپیکر بلوتوث 1400 می‌توان UE Boom 3 را با طول عمر باتری 15 ساعت و برد مفید بیش از 18 متر نام برد. وزن این اسپیکر 544 گرم است و به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این دستگاه صدای بسیار با کیفیت و بلند را در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای این اسپیکر می‌توان مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب را نام برد. پاسخ فرکانسی برای آن 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز است و اسپیکر فاقد Aux-in و همچنین NCF است. UE Boom 3 برای تمامی استفاده‌ها مناسب بوده و با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد می‌توان ادعا کرد بهترین مدل در بازار است.

اسپیکر بلوتوثی مدل UE Boom 3

اسپیکر بلوتوثی مدل JBL Flip 5

اگر به دنبال بهترین اسپیکرهای بلوتوث هستید که قابلیت حمل عالی داشته باشند، بدون شک JBL Flip 5 انتخاب کاملی برای شما خواهد بود. این اسپیکر صدای بسیار بلندی داشته و عمر باتری آن 12 ساعت است. یکی از مزیت‌های این اسپیکر که موجب پر فروش بودن آن نیز شده است، استاندارد IPX7 است که آن را در برابر رطوبت مقاوم کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا در فضاهای باز و حتی کنار استخر و دریا از آن استفاده کنند. دارای پورت USB-C است و تنها در 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. در JBL Flip 5 از بلوتوث 4.2 استفاده شده و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. عدم وجود Aux-in و همچنین میکروفون از معایبی است این اسپیکر دارد.

اسپیکر بلوتوثی مدل JBL Flip 5

اسپیکر بلوتوثی مدل Bose Home Portable Speaker

اسپیکر Bose Home دارای یک طراحی ظاهری بسیار زیبا و خاص است و در برابر ذرات و همچنین رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد. در ساخت این مدل از نسخه بلوتوث 4.2 استفاده شده و وزنی معادل یک کیلوگرم دارد. کیفیت صدای بالا، تنها مزیتی نیست که این اسپیکر در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه Bose Home قابلت‌های هوشمند و همچنین دسترسی به Google Assistant را نیز برای شما به همراه دارد. عمر باتری آن 12 ساعت است. البته این مدل فاقد Aux-in و CFN است که شاید بتوان تنها ایرادات موجود در آن را این موارد دانست.

اسپیکر بلوتوثی مدل Bose Home Portable Speaker

اسپیکر بلوتوثی مدل Anker Soundcore Flare

از بهترین اسپیکرهای بلوتوث ارزان قیمت می‌توان Anker Soundcore Flare را نام برد که با وزن کمتر از 500 گرم برای حمل کردن نیز گزینه‌ای عالی است. طول عمر باتری این مدل 12 ساعت بوده و برد مفید آن بیش از 18 متر است. این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 است که به موجب آن اسپیکر در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این اسپیکر از نظر کیفیت صدا یکی از بهترین‌های موجود در بازار است و می‌توانید از آن‌ها در هر فضایی استفاده کنید. از مزیت‌های بسیار خوب این مدل می‌توان به Aux-in نیز اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی مدل Anker Soundcore Flare

اسپیکر بلوتوثی مدل UE Wonderboom 2

Wonderboom 2 از پر فروش‌ترین مدل‌های UE است. این اسپیکر ضد آب و گرد و غبار بوده و برای شلوغ‌ترین مهمانی‌ها نیز مناسب است. طول عمر باتری آن 13 ساعت بوده و به سه ساعت زمان برای یک شارژ کامل نیاز دارد. علیرغم اندازه کوچکی که دارد، اسپیکر از بیس بسیار قوی برخوردار است و جزئیات را به خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از معایب این مدل می‌توان به نبود میکروفون، وزن بالا و اپلیکیشن داخلی اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی مدل UE Wonderboom 2

اسپیکر بلوتوثی مدل JBL Charge 4

از موارد دیگری که در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث 1400 جایگاه خوبی دارد، JBL Charge 4 است. در واقع این اسپیکر از بهترین مدل‌های میان رده در بازار است که با یک بار شارژ تا 20 ساعت برای شما پخش خواهد داشت. یکی از مزیت‌های بارز این اسپیکر با این رنج قیمتی، استاندارد IPX7 است که آن را در برابر آب مقاوم می‌کند. از دیگر مزایا بسیار جالب این مدل می‌توان به استفاده از آن، به عنوان منبع تغذیه، اشاره کرد. بدین معنی که شما می‌توانید از Charge 4 برای شارژ کردن تلفن همراه خود یا هر دستگاه دیگری که از طریق USB با 5 ولت شارژ می‌شود، استفاده کنید. طراحی و عمر باتری این اسپیکر آن را برای کمپینگ، سفرهای ساحلی و حتی استفاده‌های خانگی مناسب کرده است. تنها ایرادی که می‌توان به این مدل وارد دانست، ظریف بودن آن برای برخی از کاربران است.

اسپیکر بلوتوثی مدل JBL Charge 4

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom

اگر به دنبال بهترین اسپیکر برای مجالس بزرگ خود هستید، Hyperboom بهترین انتخاب برای شما است. این اسپیکر دارای IPX4 بوده و در برابر آب مقاوم است، البته نمی‌تواند در آن غوطه‌ور بماند. طول عمر باتری آن 24 ساعت است که به شما اجازه می‌دهد در تمام طول شبانه‌روز آن را در اختیار داشته باشید. برد مفید Hyperboom بیش از 45 متر است و صدای بسیار بلندی دارد. اما از معایب آن می‌توان قیمت بالا، وزن سنگین و اندازه بزرگ را نام برد.

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom

اسپیکر بلوتوثی مدل Sony SRS-XB23

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار مدل SRS-XB23 است که آن نیز برای استفاده در فضاهای باز گزینه‌ای ایده‌آل است. طول عمر باتری این مدل 12 ساعت بوده و دارای استاندارد IPX6 نیز است. این اسپیکر قیمت بسیار خوبی داشته و دارای بلوتوث 5.0 بوده و کیفیت صدا نیز در این اسپیکر سونی بسیار بالا است و صدایی واضح و بی‌نقص را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اسپیکر بلوتوثی مدل Sony SRS-XB23

اسپیکر بلوتوثی مدل Bang & Olufsen Beosound A

باتری این مدل 18 ساعت دوام آورده و برد مفید آن 30 متر است. این اسپیکر دارای وزن 544 گرم است که قابلیت حمل آن را بسیار آسان می‌کند و در برابر آب و رطوبت نیز از دوام خوبی برخوردار است. کیفیت صدای بالا و پشتیبانی از الکسا از دیگر مزیت‌های این مدل است و عدم وجود Aux-in می‌تواند ایراد مهم آن به شمار بیاید.

اسپیکر بلوتوثی مدل Bang & Olufsen Beosound A1

اسپیکر بلوتوثی مدل Denon Envaya

یک اسپیکر بلوتوثی خوب باید دوام بالایی نیز داشته باشد. اسپیکر Denon Envaya را می‌توان با دوام‌ترین مدل موجود نام گذاری کرد. ماندگاری باتری این مدل 13 ساعت بوده و برد مفید آن 30 متر است. همچنین دارای استاندارد جهانی IP67 است و صدایی بسیار با کیفیت و قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به وجود Aux-in اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی مدل Denon Envaya

اسپیکر بلوتوثی مدل Urbanista Brisbane

این اسپیکر دارای قیمتی بسیار مناسب در کنار صدای بلند است و باتری آن 10 ساعت ماندگاری دارد. یکی از بزرگترین مزیت‌های این مدل قابلیت اتصال آن به دیگر اسپیکرها است که به شما اجازه می‌دهد تا صدایی قوی‌تر را نیز در اختیار داشته باشید. اگر به دنبال یک اسپیکر میان رده با قیمتی مناسب هستید، این مدل می‌تواند برای شما مناسب باشد، اما با قیمت‌های بالاتر می‌توانید اسپیکرهای بهتری نیز از بازار خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوثی مدل Urbanista Brisbane

اسپیکر بلوتوثی مدل 1MORE Portable BT Speaker

از بهترین اسپیکرهای بلوتوث که برای استفاده‌های خانگی بسیار مناسب است، مدل BT از برند وان مور است. این اسپیکر در برابر آب مقاوم بوده و باتری آن 12 ساعت دوام دارد. وزن بسیار پایین از مزیت‌های آن محسوب شده و به شما اجازه می‌دهد که آن را به راحتی حمل کنید. از دیگر مشخصات منحصر به فرد این مدل می‌توان کیفیت صدا و باس عالی را نام برد.

اسپیکر بلوتوثی مدل 1MORE Portable BT Speaker

جمع‌بندی

مدل‌های بسیار فراوانی برای بهترین اسپیکرهای بلوتوثی وجود دارد که انتخاب آن‌ها به نوع نیاز و استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر قصد دارید اسپیکر خود را مدام حمل کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که ضد آب بوده و وزن سبکی نیز داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و سپس برای خرید اسپیکر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24