نحوه اتصال آیفون به تلویزیون

نحوه اتصال موبایل آیفون به تلویزیون 1

گوشی‌های تلفن همراه به‌ویژه گوشی اپل، دستگاه‌هایی پیشرفته در حوزه تکنولوژی هستند که چندین قابلیت را در خود جای داده‌اند. گاهی اوقات برخی از کاربران می‌خواهند که با استفاده از آیفون خود، به تلویزیون متصل شده و کارهای مختلفی از قبیل فیلم یا بازی یا حتی گوش دادن به موسیقی را بر روی آن‌ها انجام دهند. در کل چندین راه ساده وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید برای اتصال موبایل آیفون به تلویزیون اقدام نمایید. در این مقاله که توسط کارشناسان ما در وب‌سایت جی اس کالا برای شما عزیزان محیا شده است به بررسی راه‌های اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند خواهیم پرداخت. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه هستید، سپاسگزاریم.

چگونه گوشی اپل را به تلویزیون متصل کنیم؟

همان‌گونه که می‌دانید، برای اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند راه‌های به نسبت ساده‌ای وجود دارد که شما می‌توانید برای انجام این کار‌ها اقدام نمایید؛ اما اگر کاربری تلویزیونش هوشمند نباشد از چه راه‌هایی می‌تواند برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون اقدام نماید؟ برای رسیدن به این سؤال باید به شما بگوییم دو را بسیار ساده وجود دارد که شما می‌توانید آیفون خود را به تلویزیون متصل کنید و کارهای مختلفی را با استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر انجام دهید. در ادامه به معرفی این دو راه و آموزش کامل آن‌ها پرداخته شده است؛ پس با ما همراه باشید.

طریقه متصل کردن آیفون به تلویزیون با کابل HDMI

کابل HDMI که به منظور انتقال داده‌های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از راه‌های ساده‌ای است که شما می‌توانید با استفاده از رابط سیمی، آیفون خود را به تلویزیون خانگی متصل کرده و به انجام کارهای مورد علاقه خود بپردازید، به همین منظور لازم است تا در ابتدا برای تهیه یک کابل HDMI اقدام نمایید. در بازار کابل‌های HDMI مخصوص محصولات اپل وجود دارد تا به‌صورت مستقیم بتوانید بدون استفاده از هرگونه تبدیل، داده‌های خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید؛ اما این محصول ممکن است از قیمت بالایی برخوردار بوده و جنس باکیفیت آن به‌سختی پیدا شود؛ اما نیازی به نگرانی نیست زیرا کمپانی اپل تبدیل‌هایی را برای محصولاتش در نظر گرفته است که یک بخش از آن‌ها به کابل HDMI معمولی متصل شده و طرف دیگر آن با رابط Lightning به آیفون شما متصل خواهد شد. شما با استفاده از کابل HDMI به‌راحتی می‌توانید به تماشای فیلم یا سریال با ابعاد بزرگ‌تر بپردازید و تنها لازم است پس از اتصال به تلویزیون، ورودی تلویزیون را بر روی کابل مربوطه قرار دهید تا داده‌های شما نمایش داده شوند.

برای خرید گوشی آیفون لازم است که تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین خرید را داشته باشید و کالایی مناسب با مدل گوشی خود خریداری کنید.

از این راه می‌توان به‌عنوان سریع‌ترین و آسان‌ترین شیوه اتصال موبایل آیفون به تلویزیون یاد کرد؛ اما لازم است بدانید که کابل HDMI به‌تنهایی قادر نیستند برخی از برنامه‌های پولی آیفون را بر روی تلویزیون نمایش دهند به همین خاطر لازم است به سراغ کابل plug and play بروید.

اتصال آیفون به تلویزیون با HDMI

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون با کابل plug and play

یکی دیگر از راه‌هایی که با استفاده از سیم می‌توانید نسبت به اتصال آیفون به تلویزیون اقدام نمایید استفاده از کابل plug and play است. برای اتصال موبایل آیفون به تلویزیون با استفاده از این کابل دو به یک، تنها کافی است تا تلویزیون شما از ورودی HDMIو همچنین USB پشتیبانی نماید. به همین منظور باید بخش یو اس بی و HDMIرا به تلویزیون متصل کرده و بخش دیگر این کابل که دارای رابط lightning است را به آیفون خود متصل نمایید. با استفاده از این روش به‌سادگی می‌توانید کلیه قابلیت‌های آیفون خود را بر روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر اجرا نمایید بدون آنکه استرسی در رابطه با عدم پشتیبانی آن‌ها داشته باشید. پس بنابراین از کابل plug and play می‌توان به‌عنوان کامل‌ترین اتصال باسیم آیفون به تلویزیون یاد کرد.

همچنین بخوانید: خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه معتبر جی اس کالا

چگونه گوشی موبایل اپل را به تلویزیون هوشمند متصل کنیم؟

درصورتی‌که تلویزیون شما هوشمند باشد، شما با روش‌های متنوع و جذاب دیگری نیز می‌توانید نسبت به پخش داده‌های آیفون بر روی تلویزیون خود اقدام نمایید. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی دو راه جذاب دیگر برای اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند پرداخته‌ایم، پس با ما همراه باشید.

وصل کردن آیفون به تلویزیون هوشمند با دانگل ChromeCast

درصورتی‌که علاقه‌مند به اتصال گوشی آیفون خود به تلویزیون هوشمند به‌صورت بی‌سیم باشید، این روش جذاب می‌تواند برای شما مفید و کاربردی واقع شود. دانگل ChromeCast که ساخته شرکت گوگل است شکل و ظاهری شبیه به یک فلش مموری دارد و می‌توان با اتصال آن به آیفون و نصب برنامه پیش‌نیاز آن که گوگل هوم (google home) نامیده می‌شود، نسبت به اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند اقدام نمایید. شما با استفاده از این روش آیفون خود را به یک کنترل از راه دور تبدیل می‌کنید که به‌راحتی می‌توانید فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون اجرا نمایید.

اتصال آیفون به تلویزیون هوشمند با DLNA

درصورتی‌که تلویزیون هوشمند شما به اینترنت وای فای متصل شود، شما به‌راحتی می‌توانید بدون استفاده از سیم یا دانگل برای اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند اقدام نمایید. به همین منظور تنها کافی است یکی از اپلیکیشن‌های مربوط به اتصال DLNA را بر روی آیفون خود نصب‌کرده و با اتصال هر دو دستگاه به اینترنت و سپس وارد شدن به اپلیکیشن موردنظر نسبت به اتصال آیفون به تلویزیون هوشمند اقدام نمایید.

سخن آخر

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در وب‌سایت جی اس کالا برای شما عزیزان محیا شده بود به بررسی راه‌های اتصال موبایل آیفون به تلویزیون پرداختیم. در صورتی که می‌خواهید برای خرید کابل یا دانگل اقدام نمایید ۳ روش ابتدایی بهترین روش اتصال آیفون به تلویزیون هستند، اما در صورت عدم دسترسی به کابل یا دانگل و پشتیبانی تلویزیون از وای فای می‌توانید از روش چهارم یعنی اتصال DLNA بهره‌مند شوید. امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید با یکی از این روش‌های جذاب و کاربردی، برای اتصال گوشی اپل به تلویزیون هوشمند اقدام نمایید. در صورتی که علاقه‌مند به این‌گونه مقالات آموزشی هستید می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ وب‌سایت ما، آموزش‌های متنوع و جذابی را مشاهده فرمایید. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، متشکریم.

https://www.businessinsider.com/chromecast-iphone
https://www.cabletv.com/blog/how-to-connect-iphone-to-tv#:~:text=Install%20and%20open%20a%20Chromecast,devices%20to%20cast%20to%20TV.
https://www.businessinsider.com/how-to-connect-iphone-to-tv

    پیگیری ها و Pingbacks

    1. […] همچنین بخوانید: نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24