خرید شارژر اصلی سامسونگ

تشخیص شارژر اصل سامسونگ پیام بگذارید

شارژر جزو لوازم جانبی موبایل است که نقش بسیار پررنگی را در سلامتی گوشی شما برعهده دارد؛ بنابراین باید از شارژر اصلی برای شارژ کردن موبایلتان استفاده کنید تا خطری گوشی شما را تهدید نکند؛ البته برخی از افراد بر این باور معتقد هستند که از شارژرهایی که توسط کمپانی‌های متفرقه ساخته می‌شوند نیز می‌توانند استفاده کنند و مشکلی رخ نمی‌دهد؛ اما لازم است بدانید که این تصور درست نیست و اگر شما صاحب گوشی سامسونگ هستید باید با راه‌های تشخیص شارژر اصل سامسونگ آشنایی داشته باشید؛ ناگفته نماند که استفاده از شارژرهای غیراصل و یا متفرقه باعث به وجود آمدن مشکلات جدی به گوشی موبایلتان می‌شود که از جمله این مشکلات می‌توان به خرابی باتری موبایل، آسیب به برد اصلی گوشی، خرابی کابل، چفت نشدن کابل و آداپتور شارژر و حتی در مواقعی ایجاد جرقه و آتش‌سوزی موبایل اشاره کرد؛ بدین منظور نیز می‌خواهیم با شما کاربران گرامی درباره موضوع « از کجا بدانیم شارژر سامسونگ اصل است » صحبت کنیم.

از کجا بدانیم شارژر سامسونگ اصل است ؟

تشخیص شارژر غیراصل سامسونگ
از فروشگاه‌های معتبر این محصول را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید صاحب شارژر اصلی سامسونگ شوید و خرید خوبی را نیز تجربه کنید، در قدم اول باید یک فروشگاه مطمئن و باسابقه را برای خرید انتخاب کنید؛ بدین ترتیب اگر پس از فرآیند خربد نیز با مشکلی مواجه شوید، به آسانی می‌توانید از طریق فروشگاه آن را رفع کنید؛ همچنین اگر محصول خریداری شده اورجینال نباشد، مسئولیت تعویض آن برعهده فروشگاه است؛ پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژر اصلی سامسونگ روی فروشگاه جی اس کالا حساب کنید تا یک خرید مانا داشته باشید.

نوشته‌های روی شارژر

اگر دو شارژر اصلی و غیر اورجینال را در کنار یکدیگر قرار دهید، متوجه می‌شوید که نوشته‌های روی شارژر اصلی کمی نازک‌تر از شارژر غیراورجینال است؛ همچنین ضخامت فونت حروف در شارژر اصلی کاملا یکسان است اما در شارژر غیراورجینال این‌گونه نیست.

خرید کابل شارژ اصل سامسونگ

دقت به مشخصات شارژر

به مشخصاتی که پشت شارژر درج شده است، دقت کنید؛ اگر در پشت شارژر با عبارت Made in China  مواجه شدید و یا اینکه علامت A+ را مشاهده کردید، به این معناست که شارژر انتخابی اصل نیست؛ علاوه‌بر آن باید علامت یا لوگوی url داخل یک دایره در سمت چپ پایین شارژر حک شده باشد؛ دقت کنید که وجود این علامت بسیار ضروری است؛ زیرا نشان‌دهنده ایمنی شارژر محسوب می‌شود؛ یعنی شارژر شما امنیت کافی برای استفاده از آن را دارد.

کیفیت ساخت محصول

انواع شارژر
شارژر اصلی سامسونگ دوام بسیار بالایی دارد.

کیفیت ساخت جزو بدیهی‌ترین ویژگی‌هایی است که در زمان خرید باید بدان توجه ویژه داشته باشید؛ در حقیقت فرق شارژر اصل و فیک سامسونگ در متریالی است که در ساخت آن مورد استقاده قرار گرفته است؛ شارژرهای اصلی از مواد باکیفیت و مقاوم ساخته شدند و ظاهری تمیز و محکم دارند؛ این در حالی است که شارژرهای غیراورجینال از پلاستیک نامرغوب درست شدند که از دوام کافی نیز برخوردار نیستند؛ علاوه‌بر آن لبه‌‌های شارژهای اصلی نرم و صاف است اما شارژرهای فیک ظاهری ناهموار دارند.

وزن شارژر سامسونگ

یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ وزن آن است؛ شارژر اورجینال در مقایسه با شارژر فیک وزن بالاتری دارد که علت آن نیز متریال باکیفیتی است که در ساخت آن وجود دارد.

سری شارژر سامسونگ

چگونه بفهمیم شارژر سامسونگ اصلی است ؟ درپاسخ به این سوال باید بگوییم روی سری‌های شارژر سامسونگ اورجینال یک لایه پلاستیک اضافه وجود دارد تا بدین ترتیب طول عمر شارژر افزایش یابد.

اتصالات شارژر

اتصالات شارژر اصلی صاف و تخت است در حالی که این اتصالات که درشارژر غیراورجینال تیز و برجسته به نظر می‌رسد.

تشخیص کابل اصل سامسونگ

راه های تشخیص شارژ اصل از فرع
در هنگام خرید شارژر به کلیه اتصالات آن دقت کنید.
  • برای تشخیص کابل اصل سامسونگ به قسمت کانکتور سیم دقت کنید؛ این قسمت به طور معمول باید یک دندانه کوچک داشته باشد؛ اما در شارژرهای غیراورجینال قسمت کانکتور کاملا صاف است؛
  • کانکتور در شارژ اصلی طول کوتاهی دارد و به شارژر نزدیک است؛ اما در شارژر غیراورجینال کانکتور طول بلندی دارد و فاصله زیادی بین کانکتور و شارژر گوشی وجود دارد که این فاصله زیاد باعث می‌شود که احتمال شکستن شارژر بیشتر می‌شود؛
  • علامت یا نماد USB که روی کانکتور ترسیم شده است در شارژرهای اصلی کمرنگ‌تر از شارژرهای غیراورجینال است؛ بنابراین در شارژرهای فیک این نماد رنگ بسیار پررنگ‌تری دارد؛
  • اتصالات سر کانکتور به صورت منظم، دقیق و شبیه به ذوزنقه با فاصله‌ مناسبی از یکدیگر قرار گرفتند.

همچنین بخوانید: بهترین کابل شارژر اندروید و آیفون

داغ شدن شارژر

شارژرهای تقلبی معمولا پس از 2 الی 3 بار استفاده از آن متوجه می‌شوید که بیش از اندازه داغ می‌شوند؛ دقت داشته باشید که داغ شدن بیش از اندازه شارژر بسیار خطرناک است و منجر به آتش‌سوزی می‌شود.

مدت زمان شارژ کردن گوشی

سنجش مدت زمان شارژ شدن باتری گوشی موبایل یکی دیگر از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید به اصل بودن شارژر سامسونگ پی ببرید؛ به طور مثال اگر گوشی شما با شارژری که خریداری کردید مدت زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد، به احتمال زیاد ممکن است این شارژر اورجینال نباشد؛ البته عکس این موضوع هم جزو دلایلی است نشانه اصل نبودن شارژر شماست.

بررسی سوالات متداول در رابطه با خرید شارژر اصل سامسونگ

مرغوب ترین شارژر سامسونگ
استفاده از شارژر غیراصل مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.
  • چرا بازه قیمت‌های شارژر سامسونگ بسیار متغیر است؟ متاسفانه امروز بسیاری از افراد سودجو شارژرهای تقلبی و بی‌کیفیت را با قیمت‌های متفاوتی برای فروش در بازار عرضه می‌کنند؛ پیشنهاد می‌کنیم از خرید شارژرهای فیک با قیمت‌های پایین خودداری کنید؛ البته قیمت معیار دقیقی برای تشخیص اصل بودن شارژر نیست و تنها راه‌حل ممکن برای مواجه نشدن با چنین مشکلی، خرید از فروشگاه‌های معتبری هم‌چون جی اس کالا است؛
  • چرا شارژری که خریداری کردیم بسیار دیر گوشی را شارژ می‌کند؟ یکی از نشانه‌هایی که از روی آن می‌توانید به غیراورجینال بودن این محصول پی ببرید، این است که گوشی موبایلتان توسط شارژر خریداری شده بسیار دیرتر از حد معقول شارژ می‌شود؛

توصیه بسیار مهم: تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ کمی پیچیده است و حتی گاها افراد متخصص نیز از روی ظاهر ممکن است نتوانند شارژر غیراصل را شناسایی کنند؛ به همین دلیل بهتر است از مراکز فروش معتبر این محصول را خریداری نمایید.

از اینکه تا انتهای مقاله تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ همراه ما بوید بسیار خرسندیم؛ امیدواریم از این مقاله استفاده کنید و نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید؛ پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات تکمیلی درباره خرید شارژر اصلی سامسونگ به صفحه محصولات ما در جی اس کالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24