انواع قاب گوشی

بررسی انواع قاب گوشی مطابق با نیازهای شما پیام بگذارید

قاب گوشی با توجه به قیمت مناسب و رنگ‌بندی‌های متفاوت از آن دست خریدهایی است که در سال شاید چندین و چند بار رخ دهد؛ نکته‌ای که در خصوص انواع قاب گوشی باید به آن توجه کنید در این موضوع خلاصه می‌شود که کدام یک از انواع مختلف قاب گوشی برای شما مناسب است. در این مقاله با معرفی انواع قاب گوشی از نظر ظاهر و جنس قصد داریم تا به بررسی آن‌ها بپردازیم؛ برای مثال این موضوع که هر کدام از انواع قاب گوشی برای شما مناسب است از نکاتی است که باید به آن‌ها توجه کنید.

قاب گوشی در گذشته، یعنی در زمانی که تلفن‌های دکمه‌ای نوکیا بازار را فراگرفته بودند به صورت کمربندی در بازار یافت می‌شد و به‌نوعی نماد کلاس فردی بود؛ اما بعد از گذشت مدتی قاب‌های تلفن همراه به فرم لپ‌تاپی و یا کتابی به بازار عرضه شدند که نتیجه آن به معرفی قاب‌های هوشمند تلفن همراه در تلفن‌های سامسونگ ختم شد که شما از روی قاب تلفن همراه می‌توانستید به تلفن خود پاسخ دهید یا میزان صدای آن را کم یا زیاد کنید. اما پس از آن و با معرفی تلفن‌های نسل جدید این موضوع به‌طور کامل دگرگون شد و پوشش تلفن همراه به وسیله قاب به حداقل میزان خود رسید؛ به‌گونه‌ای که فقط اطراف تلفن همراه به‌وسیله قاب احاطه می‌شد.

انواع قاب گوشی و بازار آن

برای خرید انواع قاب گوشی بازار چهارسو به عنوان مرکز خرید حضوری شناخته می‌شود؛ اما باید به این موضوع توجه کنید که در این بازار شمابا طرح‌های بیشماری از تلفن همراه مواجه می‌شوید که عموما برای برند اپل هستند؛ اما در خصوص تفاوت‌های موجود باید به این موضوع توجه کنید که قاب‌های این مرکز خرید شاید متفاوت باشند؛ اما از نظر ظاهری عموما یکسان هستند. اگر بخواهیم به تفکیک برند به فراوانی قاب‌های تولید شده برای هر برند بپردازیم باید به این موضوع توجه کنید که اپل بیشترین میزان قاب موجود در بازار؛ سپس سامسونگ و بعد از آن شیائومی و هوآوی به عنوان برند‌های بعدی هستند که انواع قاب گوشی در مدل‌های مختلف برای آن‌ها وجود دارد.

قاب گوشی سیلیکونی

وقتی که صحبت از انواع قاب گوشی از نوع سیلیکونی می‌شود؛ تصور عمومی به سمت قاب‌های ژله‌ای می‌رود؛ این موضوع شاید تا به حدودی درست باشد، اما باید به این موضوع توجه کنید که قاب‌های رنگی که قابلیت انعطاف دارند و از قضا رنگی‌ هم هستند به عنوان قاب‌های سلیکونی شناخته می‌شوند که ظاهری ساده و رنگی به نسبت مات دارند؛ قاب‌هایی با این ویژگی قیمتی به‌نسبت ارزان دارند که این ویژگی سبب می‌شود تا مصرف کنندگان در زمان خرید چند رنگ مختلف از هر قاب خریداری کنند تا رنگ قاب را با رنگ‌بندی تیپ خود ست کنند.

انواع قاب گوشی سامسونگ

یکی از مشکلات قاب‌های سیلیکونی زرد و کدر شدن رنگ بندی آن در مرور زمان است؛ برای مثال بعد از گذشت 6 ماه از عمر قاب‌های ژله‌ای رنگ آن‌ها در کم‌ترین زمان ممکن به سمت زرد شدن میل می‌کند که دلیل این رخ داد در قابلیت اکسیداسیون سیلیکون خلاصه می‌شود. در خصوص انتقال گرما تلفن همراه به بیرون نکته مهمی که لازم است به آن توجه کنید قابلیت انتقال گرما به میزان کافی است که در مدل‌های سیلیکونی به میزان قابل قبولی است.

قاب گوشی پلاستیکی

قاب گوشی پلاستیکی بعد از قاب سیلیکونی از انواع قاب گوشی پرفروش در بازار است که از نظر قیمتی در زمره قاب‌های گران قیمت قرار ندارد؛ اما در خصوص ویژگی شاخص این قاب‌ها باید به این موضوع توجه کنید که قاب‌های پلاستی به نسبت قاب‌های سیلکونی مقاومت بیشتری دارند و این موضوع یعنی تلفن همراه شما در اثر ضربه‌های وارده در صورتی که از این قاب‌ها استفاده کند گزینه ایده‌آل‌تری است؛ هر چند که قاب‌های سیلیکونی خوش دست تر هستند و در مواردی که طرح پشتی گوشی برای شما مهم باشد می‌توانید از مدل‌های ژله‌لی برای نمایان کردن طرح گوشی استفاده کنید.

قاب گوشی پارچه‌ای

قاب گوشی پارچه‌ای برخلاف نام آن همان قاب پلاستیکی است که روی آن یک لایه پارچه قرار دارد؛ قاب پارچه‌ای گوشی در دست انواع قاب گوشی رسمی قرار دارد که عموما مردان از آن‌ها استفاده می‌کنند. نکته منفی در خصوص قاب‌های پارچه‌ای امکان کثیف شدن آن‌ها است که هیچ راهکاری برای رهایی از آن وجود ندارد؛ نکته مهمی که در زمان خرید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به آن توجه کنید دراین موضوع خلاصه می‌شد که آیا قاب تلفن همراه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است یا خیر، یعنی پارچه به‌صورت کاملا مناسب و بدون نقص به بدنه قاب چسبیده باشد تا در اثر اثر شستشو یا … خراب نشود.

قاب گوشی آیفون

قاب چرمی

یکی دیگر از انواع قاب گوشی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم؛ قاب گوشی یا روکش چرمی است؛ روکش چرمی با توجه به نوع قرار گیری به دو نوع قاب و برچسب تقسیم می‌شود که نوع قاب آن همان قاپ لاستیکی است که روی آن را برچسب گرفته است؛ مدل دیگر که باید به آن آشاره کنیم برپسب‌های چرم طبیعی هستند که ظرافت خاصی به تلفن همراه شما می‌بخشند؛ در این قاب‌ها یا بهتر است بگوییم برچسب‌ها یک لایه چرم طبیعی نازک به واسطه چسب به گوشی چسبانده می‌شوند؛ ظاهر این قاب‌ها بسیار ایده‌آل است و در صورت تعویض به‌راحتی با حرارت سشوار جدا می‌شوند.

قاب گوشی چرمی

قاب تلفن همراه لپ تاپی

یکی دیگر از انواع قاب گوشی سامسونگ مدل لپ تاپی است؛ در مدل لپ تاپی نکته‌ای باید به آن توجه کنید در کیفیت احتمالا روکش چرمی آن خلاصه می‌شود. قاب های تلفن همراه لپ تاپی در حالت کلی سبب افزایش حجم تلفن همراه می‌شود و همین موضوع کافی است تا نتوان از آن در جیب استفاده کرد و صرفا برای استفاده در کیف گزینه ایده‌آل است. در خصوص انواع قاب گوشی سامسونگ همان‌طور که احتمالا در زمان خرید با آن مواجه شدید به‌گونه‌ای است که با هماهنگی با اقدامات خود تلفن همراه برای شما در دسترس هستند و شما می‌توانید تمامی اقدامات خود از جمله پاسخ دادن به تلفن همراه یا تغییر موسیقی را از روی همان قاب انجام دهید.

انواع قاب گوشی سامسونگ

قاب تلفن همراه فانتزی

از انواع قاب گوشی می‌توانیم به مدل‌های فانتزی اشاره داشته باشیم؛ مدل‌های فانتزی به اشکال مختلف برای شما در دسترس هستند؛ از مدل‌هایی سلسکونی که با اشکال مختلف مانند صورت حیوانات و یا پاکت سیگار و … برای شما در دست هستند، مدل‌های فانتزی شاید در نگاه اول بسیار زیبا باشند اما پس از مدتی یک نواختی را با خود یدک خواهند کشید که این موضوع از مهم‌ترین ویژگی‌های منفی قاب تلفن همراه به شمار می‌روند.

در برخی مدل‌های دیگر مانند مدل‌هایی پشمی شاید جذابت در جلوه آن‌ها نقش ببندد؛ اما باید به این موضوع توجه کنید که بعد از گذشت مدتی موهای موجود روی آن خراب یا کنده می‌شود که این موضوع با توجه به هزینه بالاتر آن‌ها شاید آزار دهنده باشد.

انواع قاب گوشی دخترانه

قاب‌های تلفن همراه دست ساز

قاب‌های تلفن همراه هم مانند مدل فانتزی آن عموما فقط جنبه زیبایی دارند؛ برای مثال در مدل‌های چوبی میزان مقاوت و محافظت از تلفن همراه در کم‌ترین حد خود قرار دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از این قاب‌ها صرفا در میهمانی‌ها، مراسمات و … استفاده کنید تا ال سی دی تلفن همراه شما دچار آسیب نشود.

انواع قاب گوشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24