بهترین گوشی های دنیا

قوی ترین باتری گوشی ها را بشناسید پیام بگذارید

در این مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از قوی ترین باتری گوشی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید بهترین گوشی از نظر باتری را دارید و می خواهید بهترین باتری گوشی را داشته باشید بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید پس تا پایان این مقاله جی اس کالا همراه ما باشید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های افزایش عمر باتری گوشی به مقاله مربوطه در این زمینه مراجعه کنید تا باتری گوشی موبایلتان عمری طولانی و مفید داشته باشد.

آشنایی با بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ یک کمپانی چند خوشه‌ای کره‌ای است که در زمینه طراحی و تولید گوشی، لپ تاپ، تبلت و … فعالیت می‌کند؛ بنابراین محصولات با کیفیت این شرکت یک گزینه بسیار خوب برای شما به حساب می‌آید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M30s

بهترین گوشی های سامسونگ Galaxy M30s
این مدل گوشی از باتری 6000 میلی آمپری برخوردار است.

گوشی Galaxy M30s جزو قوی ترین باتری گوشی سامسونگ است که ظرفیت باتری آن 6000 میلی‌آمپر است؛ همچنین در ساخت و طراحی این موبایل از تراشه‌های 10 نانومتری استفاده می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن، گوشی شما را شارژ می‌کند.

سامسونگ گلکسی نوت 9 (SAMSUNG GALAXY NOTE9)

سری گوشی های سامسونگ GALAXY NOTE9
سامسونگ گلکسی نوت 9 جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ است.

سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای ظرفیت 4000 میلی‌آمپری است که جزو بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ باتری محسوب می‌شود. این گوشی علاوه‌بر باتری قوی که دارد از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی نوت 10 پلاس (+SAMSUNG GALAXY NOTE10)

SAMSUNG GALAXY NOTE10+
این نوع گوشی از شارژر بی‌سیم Qi برخوردار است.

یکی دیگر از پرچمداران سامسونگ، گوشی گلکسی نوت 10 پلاس است که جزو قوی ترین باتری گوشی سامسونگ به حساب می‌آید. گلکسی نوت 10 پلاس با استفاده از باتری 4300 میلی‌آمپری، جزو رکورداران سامسونگ است که در مدت زمان 15 دقیقه، 33 درصد از باتری گوشی را پر می‌کند؛ همچنین این گوشی از شارژر بی‌سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند که جزو امتیازات ویژه این گوشی برای کاربران محسوب می‌شود.

بهترین گوشی‌های شیائومی را بشناسید

برند شیائومی یکی دیگر از کمپانی‌های موفقی است که با ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت، توانسته درصد بزرگی از سهم بازار موبایل جهان را از آن خود کند و قوی ترین باتری گوشی شیائومی را ارائه دهد؛ بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی‌های موبایل با باتری قوی هستید، این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite

بهترین باتری های گوشی Mi Note 10 Lite
این مدل گوشی دارای قیمت بسیار مناسبی است.

پس از موفقیت و شهرت زیادی که مدل Mi Note 10 در بین مردم جهان پیدا کرد، کمپانی شیائومی تصمیم گرفت که مدل دیگر این سری گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری طراحی و تولید کند؛ به همین منظور مدل Mi Note 10 Lite را وارد بازار کرد؛ این مدل گوشی ظرفیت باتری آن 5260 میلی‌آمپر است که جزو قوی ترین باتری موبایل برند شیائومی محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی (Redmi Note 9s)

بهترین گوشی های شیائومی Redmi Note 9s
این مدل گوشی از شارژر سریع 18 ولتی واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 9s یکی از گوشی‌های بسیار خوب چینی است که بهترین باتری گوشی برای این مدل است. این گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی و ظرفیت باتری 5020 جزو لیست بهترین گوشی‌ ها از نظر باتری قرار می‌گیرد؛ علاوه‌بر آن این مدل گوشی از شارژر سریع 18 ولتی واتی کوالکام Quick Charge 4 ساخته شده است.

برترین گوشی‌های آیفون در بازار

اپل یک شرکت‌ چند ملیتی آمریکایی است که از سال 2011 جزو برترین کمپانی‌های سازنده گوشی موبایل، در جهان شناخته شده است. این برند در تولید باتری‌های گوشی خود کیفیت را سرلوحه طراحی‌های خود قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید: برای مشاهده قیمت و خرید باتری اصل آیفون کلیک کنید

آیفون 11 پرو مکس (APPLE IPHONE 11 PRO MAX)

آیفون 11 پرو مکس
در ساخت این مدل گوشی آیفون از باتری بسیار قوی استفاده شده است.

آیفون 11 پرو مکس یکی دیگر از مدل‌هایی است که جزو قویترین گوشی از نظر باتری محسوب می‌شود. ویژگی که باعث وجه تمایز این مدل با بقیه گوشی‌های سری آیفون شده است، این است که باتری این گوشی، برخلاف بقیه مدل‌ها سایز بسیار بزرگی دارد و برخی از سایت‌ها هم متعقدند که بزرگ بودن باتری آیفون 11 پرو مکس باعث شده که جزو قوی ترین باتری موبایل جهان محسوب شود؛ از دیگر مزیت‌های این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع آن در مدت زمان بسیار کوتاهی اشاره کرد.

آیفون ایکس آر (APPLE IPHONE XR)

آیفون ایکس آر
آیفون ایکس آر علاوه‌بر اینکه دارای باتری قدرتمندی است، دوربین بسیار قوی نیز دارد.

آیفون XR یکی دیگر از بهترین گوشی ها از نظر باتری در بین برند اپل است. این گوشی علاوه‌بر نمایشگر فوق‌العاده با کیفیتی که دارد، دارای شارژر سریع 15 ولتی است که در مدت زمان 30 دقیقه حدودا 50% از باتری را شارژ می‌کند؛ همچنین از قابلیت شارژر بی‌سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌ برند وان پلاس

وان پلاس یک برند چینی است که از سال 2013 در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این برند هم جزو برندهایی است که از باتری گوشی‌ قوی برخوردار است.

 وان پلاس 8 (ONEPLUS 8 PRO)

وان پلاس 8
باتری این مدل گوشی در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود.

ONEPLUS 8 PRO جزو برترین گوشی‌هایی است که کمپانی ONEPLUS تولید می‌کند که این گوشی دارای قویترین باتری موبایل است؛ همچنین این مدل بی‌شک جزو بهترین گوشی ها از لحاظ باتری محسوب می‌شود. ظرفیت باتری این مدل گوشی 4510 میلی‌آمپر است که 50% از شارژ باتری آن در مدت 23 دقیقه پر می‌شود؛ همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم نیز دارد.

آشنایی با گوشی‌های موبایل شرکت موتورولا

موتورولا یکی از شرکت‌های سازنده سخت‌افزاری و ریزپردازنده آمریکایی است که در تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت جایگاه بسار خوبی دارد. این برند نیز جزو کمپانی‌های پیشنهادی ما به شماست.

موتو G8 پاور (MOTOROLA MOTO G8 POWER LITE)

موتو G8 پاور
این مدل گوشی به مدت 2 الی 3 روز نیاز به شارژ کردن ندارد.

موتو G8 پاور جزو بهترین گوشی از لحاظ باتری در بین این برند به حساب می‌آید که قابلیت ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر است. باتری این گوشی به حدی قوی و قدرتمند است که به مدت 2 الی 3 روز شما نیاز به شارژ کردن آن ندارید.

موتو Z4

موتو Z4 یکی از گوشی‌های بسیار با کیفیتی است که جزو قوی ترین باتری گوشی در بین گوشی‌های بازار موبایل جهان به حساب می‌آید؛ اما این برند به دلیل اینکه پشتیبانی قابل قبولی در کشور ایران ندارد، مردم ایران کم‌تر سراغ این برند می‌روند.

شناخت گوشی‌ برند ایسوس

گوشی‌های برند ایسوس هم جزو آن دسته از گوشی‌های هوشمندی است که باتری‌های آن از طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ همچنین فعالیت این برند به صورت تخصصی از سال 1990 شروع شد که امروزه جزو برندهای مطرح جهانی به حساب می‌آید.

 

ایسوس زن‌فون 6 (ASUS ZENFONE 6)

ایسوس زن‌فون 6
باتری این گوشی تا 15 ساعت نیازی به شارژ کردن ندارد.

اگر از افرادی که به اصطلاح عامیانه گوشی‌باز هستند، سوال کنید که بهترین موبایل از نظر باتری (قوی ترین باتری موبایل) کدام است؟ به شما مدل ایسوس زن‌فون 6 را بین لیست باتری‌های موبایل برتر جهان معرفی می‌کنند؛ این مدل گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپری درست شده است که می‌تواند 15 ساعت ظرفیت باتری را در خود ذخیره کند.

شناخت گوشی‌های گوگل

این شرکت آمریکایی هم جزو کمپانی‌هایی است که پیوند عمیقی میان تکنولوژی و کیفیت برقرار کرده است و گوشی‌های بسیار با کیفیتی را برای فروش روانه بازار می‌کند.

GOOGLE PIXEL 3A XL

GOOGLE PIXEL 3A XL
این مدل گوشی دارای باتری بسیاری قدرتمندی است.

گوگل پیکسل 3a XL یکی از پرچمداران برند گوگل است که جزو بهترین گوشی از نظر باتری در بین این برند جهانی محسوب می‌شود. این گوشی با باتری 3700 میلی‌آمپر و شارژر سریع 18w جزو گوشی‌هایی است که به شما خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم. باتری این گوشی بسیار قدرتمند است و در طی زمان 15 دقیقه، 23 درصد از باتری موبایل را شارژ می‌کند.

GOOGLE PIXEL 3A

گوگل پیکسل 3a
اگر به دنبال خرید یک گوشی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، این مدل را از دست ندهید.

گوگل برای اینکه یک گوشی با کیفیت اما با قیمت مناسب‌تر را وارد بازار جهان کند، گوشی GOOGLE PIXEL 3A را تولید و روانه بازار کرده است. این گوشی هم با باتری 3000 میلی‌آمپری و شارژر سریع 18w توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین بهترین گوشی از لحاظ باتری پیدا کند.

بررسی برترین گوشی ریلمی

این کمپانی برای اولین بار در سال 2010 در کشور چین فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر به یکی از برندهای بسیار با کیفیت جهانی تبدیل شده است.

Realme 6i

Realme 6i
این مدل گوشی ریلمی جزو گوشی‌های بسیار باکیفیت است.

Realme 6i یکی از گوشی‌هایی است که در نگهداری شارژ باتری عملکرد بسیار خوبی دارد. Realme 6i جزو قویترین گوشی از نظر باتری است و بهترین باتری گوشی را دارد که با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر جزو پرچمداران گوشی‌های جهان است. شما با خرید این گوشی به مدت 2 الی 3 روز نیازی به شارژ باتری پیدا نمی‌کنید.

آشنایی با گوشی‌ هوشمند برند سونی

این کمپانی ژاپنی در سال 1946 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت موسیقی، فیلم و .. آغاز کرد و امروزه به یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

اکسپریا XA2 الترا (SONY XPERIA XA2 ULTRA)

اکسپریا XA2 الترا
این مدل گوشی سونی در مدت زمان 15 دقیقه می‌تواند باتری را 20% شارژ کند.

سونی با تولید اکسپریا XA2 الترا توانسته است که جایگاه بسیار خوب و موفقی در بین بازار موبایل جهان پیدا کند. این مدل گوشی سونی با ظرفیت باتری 3580 می‌تواند در مدت زمان 15 دقیقه، 20 درصد باتری گوشی را پر کند.

آشنایی با کمپانی هواوی

هواوی یکی از کمپانی‌های چینی است که طرفداران پروپاقرص زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. اگر تصمیم به خرید یک گوشی با کیفیت چینی را دارید، محصولات این کمپانی گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شوند.

پی سی پرو هواوی (HUAWEI P30 PRO)

پی سی پرو هواوی
گوشی پی سی پرو هواوی از شارژر سریع 40w پشتیبانی می‌کند.

HUAWEI P30 PRO جزو گوشی‌هایی است که در مدت زمان بسیار کوتاهی، شارژ می‌شود و به سوپر شارژ معروف است. این مدل گوشی می‌تواند در مدت 30 دقیقه، 70 درصد باتری گوشی شما را شارژ کند؛ همچنین ظرفیت باتری پی سی پرو هواوی 4200 میلی‌آمپر ساعت است که دارای شارژ سریع 40w است که قابلیت پشتیبانی شارژر بی‌سیم را نیز دارد.

ما به کمک تیم جی اس کالا سعی کردیم لیستی از برترین گوشی‌هایی که از لحاظ باتری قدرتمند هستند و پرقدرت ترین و قوی ترین باتری گوشی موبایل را دارند را برای شما تهیه کنیم؛ اما با وجود اینکه باتری‌های این گوشی‌ها قدرتمند هستند، باز هم نیاز به استفاده اصولی و درستی دارند که به طور کامل در مقاله روش صحیح شارژ باتری موبایل به شما توضیح دادیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به این مقاله مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24