انتخاب بهترین پاوربانک

آشنایی با بهترین پاوربانک شیائومی 2

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، نیازهای روزمره همه ما انسان‌ها به سادگی برطرف می‌شود. گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جز وسایلی هستند که همه ما در طول روز به آن نیاز داریم و چندین بار ممکن است به یکی از آن‌ها سری بزنیم؛ اما این وسایل همان‌طور که جز وسایل پرمصرف ما هستند، با مهم‌ترین مشکل، یعنی اتمام باتری روبه‌رو می‌شوند. به همین دلیل معرفی و خرید یک پاوربانک باکیفیت و مناسب، یک امر ضروری است. در مقاله قبلی درباره معرفی بهترین برند های پاور بانک خدمت شما توضیحات لازم را ارائه کردیم؛ اما در این مقاله تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی درباره این موضوع صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا در کنار مجموعه جی اس کالا بهترین پاوربانک شیائومی را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

بررسی خصوصیات بهترین پاور بانک شیائومی

پاوربانک شیائومی برای گوشی
شیائومی یکی از برندهای با کیفیت برای خرید پاوربانک است.

شیائومی یکی از کمپانی‌های معتبر چینی است که در سال‌های اخیر به علت کیفیت بالا محصولات خود، سروصدا زیادی ایجاد کرده است. کیفیت محصولات این برند با برندهای مطرح جهانی از جمله اپل، هواوی و سامسونگ برابری می‌کند. یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی که امروز تصمیم گرفتیم اطلاعات کاملی درباره آن در اختیار شما قرار دهیم، پاوربانک شیائومی است. البته قبل از اینکه شما را با این برند آشنا کنیم، باید با ویژگی‌های مهم و اثرگذار در یک پاوربانک خوب آشنا شوید تا خرید خوبی را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید.

اورجینال بودن پاوربانک

اصالت محصول یا اورجینال بودن آن جز فاکتورهای بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید. همان‌طور که خدمت شما گفتیم شیائومی برند معتبر و باکیفیتی است؛ به همین دلیل هم بدیهی است که بسیار از افراد سودجو، برای درآمدزایی دست به تولید محصولات بی‌کیفیت می‌زنند و با نام پاوربانک شیائومی محصول خود را وارد بازار می‌کنند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید محصولاتی نظیر پاوربانک، حتما از فروشگاه‌های معتبری هم‌چون جی اس کالا خرید کنید تا گارانتی معتبر خدمت شما ارائه شود.

ظرفیت پاوربانک

ظرفیت پاوربانک جز ویژگی‌های یک پاوربانک باکیفیت و کارآمد است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید. پاوربانک‌هایی که در بازار به فروش می‌رسند عموما بین 2000 تا 20000 میلی‌آمپر ظرفیت دارند که معمولا پاوربانک‌هایی با ظرفیت 10000 و 20000 میلی‌آمپر، جز پرطرفدارترین پاوربانک‌ها برای خرید هستند. البته نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که؛ ظرفیت واقعی پاوربانک‌های شیائومی حدودا 15 الی 20 درصد از مقداری که روی دستگاه ثبت شده، کم‌تر است.

تفاوت بین ظرفیت اسمی و حقیقی در بین همه پاوربانک‌ها وجود دارد و در حقیقت ظرفیت حقیقی پاوربانک، حدودا 15 الی 20 درصد کم‌تر از ظرفیت اسمی آن است، که این عدد بسیار ایده‌آلی است؛ شایان ذکر است که در بقیه پاوربانک‌های برندهای مختلف، این عدد ممکن است بیشتر هم باشد. پس اگر پاوربانک شیائومی خریداری کردید که ظرفیت اسمی آن 20000 میلی‌آمپر بود؛ یعنی ظرفیت واقعی این پاوربانک 18000 میلی‌آمپر است.

خرید پاوربانک شیائومی

تعداد پورت‌های خروجی

تعداد پورت‌های خروجی از موارد مهم در خرید و انتخاب بهترین مدل پاور بانک شیائومی است. به طور معمول پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالایی دارند، تعداد پورت‌های خروجی آن‌ها هم 2 عدد یا بیشتر است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان دو دستگاه یا بیشتر را با هم شارژ کنید.

شدت جریان

از دیگر خصویات یک پاوربانک خوب می‌توان، به میزان شدت جریان آن اشاره کرد. معمولا شدت جریان پاوربانک‌ها بین 1000 تا 2000 میلی‌آمپر متغیر است؛ البته ممکن است در برخی از پاوربانک‌ها میزان شدت جریان را با عدد 1 میلی‌آمپر یا 2 میلی‌آمپر هم نشان دهند. شدت جریان ویژگی‌ است که با آن سرعت شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مشخصی می‌شود. هر چه این عدد بیشتر باشد، سرعت شارژ شدن دستگاه‌ها هم بیشتر می‌شود.

جنس بدنه و ظاهر پاوربانک

عموما جنس بیشتر پاوربانک‌های شیائومی آلومینیومی است؛ بنابراین بیشتر مدل‌های این برند از لحاظ ظاهری و جنس بدنه، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.

نمونه‌هایی از بهترین پاور بانک های شیائومی

پاوربانک قیمت مناسب شیائومی
پاوربانک های اصل و با کیفیت را فقط از فروشگاه جی اس کالا خریداری کنید.

 

خصوصیاتی که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم، جز ویژگی‌هایی بودند که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید تا بهترین مدل پاوربانک شیائومی را خریداری کنید. در ادامه شما را با چند مورد از بهترین پاور بانک های شیائومی آشنا می‌کنیم.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000

گران ترین پاوربانک شیائومی
این مدل پاوربانک شیائومی با بیشتر گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد.

Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 جز بهترین  مدل پاوربانک شیائومی است که نیاز باتری گوشی شما را رفع می‌کند. ویژگی‌های این مدل پاوربانک به شرح زیر است:

  1. ظرفیت پاوربانک: 20000 میلی‌آمپر؛
  2. درگاه ورودی پاوربانک: دو درگاه ورودی MicroUSB – TypeC؛
  3. سازگار با همه گوشی‌های هوشمند؛
  4. وزن پاوربانک: 400 گرم؛
  5. شدت جریان خروجی: 5 آمپر، 2.0 آمپر، 2.4 آمپر، 3.1 آمپر؛
  6. جنس بدنه: پلاستیک.

پاور بانک بی‌سیم 10000 mAh شیائومی

پاوربانک شیائومی با کیفیت
اگر به دنبال خرید یک پاوربانک با کیفیت و بی‌سیم هستید؛ این مدل برای شما مناسب است.

پاوربانک بی‌سیم 10000 mAh  یکی از بهترین مدل پاور بانک شیائومی است که با خرید آن می‌توانید، زمانی که نیاز به شارژ باتری دارید، از آن استفاده کنید. از مزیت‌های بسیار خوب این مدل می‌توان به ویژگی بی‌سیم بودن آن اشاره کرد که بدون نیاز به سیم در هر زمان قابل استفاده است.

  1. ظرفیت پاوربانک: 10000 میلی‌آمپر ساعت؛
  2. تعداد پورت‌های پاوربانک: 2 عدد؛
  3. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم- یون پلیمری؛
  4. ابعاد پاوربانک 18.4×6×147.9؛
  5. وزن پاوربانک: 150 گرم.

پاور بانک 20000 میلی آمپر مدل 2C شیائومی

برترین پاوربانک های شیائومی
از خصوصیات این مدل به تکنولوژی فست شارژ Qualcomm QC 3.0 می‌توان اشاره کرد.

یکی از بهترین پاور بانک شیائومی، مدل 2C با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر است. این مدل بسیار شبیه به مدل mi شیائومی است؛ با این تفاوت که با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود. ویژگی‌های این پاوربانک شامل:

  1. ظرفیت پاوربانک: 20000 میلی‌آمپر؛
  2. ولتاژ ورودی پاوربانک: 5.0 ولت، 2.0 آمپر/ 9.0 ولت، 2.0 آمپر؛
  3. ولتاژ خروجی پاوربانک: 2×5.1 ولت، 2.4 آمپر/ 9.0 ولت، 2.0 آمپر/ 12.0 ولت، 1.5 آمپر؛
  4. وزن پاوربانک: 360 گرم؛
  5. از باتری لیتیومی برخوردار است؛
  6. از پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ Qualcomm QC 3.0 برخوردار است؛
  7. پورت‌های خروجی پاوربانک: 2 پورت usb؛
  8. قابلیت شارژ هندزفری بلوتوثی و انواع دستبندهای سلامت؛
  9. امکان شارژ 5 بار آیپد مینی 4 اپل، و 7.1 بار گوشی آیفون 7 اپل، 4.3 بار گوشی Mi 5X شیائومی.

پاور بانک شیائومی مدل Mi نسخه 2 ظرفیت 5000

بهترین مدل پاوربانک شیائومی
این مدل پاوربانک از باتری لیتیوم پلیمری درست شده است که بسیار سریع، گوشی شما را شارژ می‌کند.

پاور بانک شیائومی مدل Mi نسخه 2 ظرفیت 5000 میلی‌آمپر جز بهترین پاوربانک شیائومی است، که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانایی شارژ وسایل الکترونیکی شما را دارد، خصوصیات بارز این پاوربانک شامل:

  1. ظرفیت پاوربانک: 5000 میلی‌آمپر؛
  2. دارای باتری لیتیوم پلیمری؛
  3. دارای بدنه ضد ضربه و ضد زنگ آلومینیومی؛
  4. دارای 9 لایه محافظتی؛
  5. ولتاژ ورودی: 5.0 ولت، 2.0 آمپر؛
  6. ولتاژ خروجی: 5.1 ولت، 2.1 آمپر؛
  7. سازگار با دستگاه‌های اندرویدی و iOS؛
  8. دارای یک پورت USB خروجی و یک پورت Micro USB ورودی.

پاور بانک شیائومی مدل Mi Pro PLM01ZM ظرفیت 10000

مشخصات بهترین پاوربانک شیائومی
این مدل پاوربانک وزن بسیار سبکی دارد به همین دلیل هم جز مدل‌های بسیار محبوب است.

این مدل پاوربانک به دلیل بسته‌بندی جذاب، وزن سبک و کیفیت بالایی که دارد، جز بهترین پاوربانک های شیائومی است به همین دلیل هم طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. ویژگی‌های منحصر به فرد این پاوربانک شامل:

  1. ظرفیت پاوربانک: 10000 میلی‌آمپر؛
  2. قابلیت شارژ دستگاه‌هایی با ولتاژ پایین؛
  3. وزن پاوربانک: 223 گرم؛
  4. ولتاژ ورودی: 12.0 ولت، 1.5 آمپر/ 9.0 ولت، 2.0 آمپر/ 5.0 ولت، 2.0 آمپر؛
  5. ولتاژ خروجی: 12.0 ولت، 1.5 آمپر/ 9.0 ولت، 2.0 آمپر/ 5.0 ولت، 2.0 آمپر؛
  6. جنس بدنه پاوربانک: آلومینیوم؛
  7. پشتیبانی شارژ سریع Quick Charge 2.0.

چرا باید جی اس کالا را برای خرید محصول انتخاب کنیم؟

جی اس کالا یکی از مراکز فروش برتر در سطح کشور است که در زمینه پخش و فروش لوازم جانبی و محصولات دیجیتالی فعالیت می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این فروشگاه نسبت به سایر رقبا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولات اورجینال است. لطفا برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول جی اس کالا مراجعه کنید.

یک نظر

    پیگیری ها و Pingbacks

    1. […] مختص برند شیائومی است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب بهترین پاور بانک شیائومی به مقاله‌ای که از قبل برای شما تهیه کردیم مراجعه […]

    2. […] همچنین بخوانید: بهترین پاوربانک شیائومی […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24