شارژ هندزفری بلوتوث شیائومی

شارژ اولیه هندزفری بلوتوث شیائومی + نکات کاربردی 6

هندزفری‌های بلوتوث امروزه جایگاه بسیار خوبی را دربین افراد پیدا کرده است و بسیاری از کاربران این محصول کاربردی را بسیار می‌پسندند؛ علی‌الخصوص که این روزها این محصول از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار است و دیگر کم‌تر کسی به سراغ هندزفری‌های سیمی می‌رود؛ اما سوال بسیار مهمی که بسیاری از کاربران پس از خرید این محصول از ما می‌پرسند این است که میزان شارژ اولیه هندزفری بلوتوث شیائومی چقدر است؟ به همین منظور امروز تصمیم گرفتیم درباره این موضوع به صورت مفصل با شما صحبت کنیم.

نکته: توصیه می‌کنیم پس از مطالعه این مطلب به مقاله استفاده از هندزفری به عنوان میکروفون در کامپیوتر مراجعه کنید تا به صورت تخصصی با یکی دیگر از مقاله‌های آموزشی گروه جی اس کالا آشنا شوید.

آشنایی با طریقه شارژ هندزفری بلوتوث شیائومی

امروزه شاهد تعداد زیادی از کمپانی‌های تولیدکننده هندزفری‌های بلوتوث هستیم که از میان آن می‌توان شرکت شیائومی را به عنوان یکی از برتین برندهای روز دنیا معرفی کرد؛ این برند در سال 2010 برای اولین بار در شهر پکن چین تاسیس شد و سرانجام با تلاش‌های پی در پی در سال 2014 توانست، لقب بزرگتر‌ترین کمپانی تولیدکننده انواع گوشی‌های هوشمند در شهر چین را از آن خود کند؛ در حقیقت شیائومی با ارائه بهترین طراحی‌ها در زمینه تولید انواع گجت‌ها و لوازم الکترونیکی با معقول‌ترین قیمت، بخش عظیمی از سهم بازار رقابتی جهان را به دست آورد؛ هندزفری بلوتوث شیائومی یکی از بهترین محصولات این شرکت است که توانسته توجه تعداد زیادی از افراد را به سوی جلب کند و علاه‌برآن جوابگوی نیاز آن‌ها نیز باشد.

قبل از اینکه شما را با طریقه شارژ هندزفری بلوتوث شیائومی آشنا کنیم، ابتدا بهتر است که کمی با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

ویژگی هندزفری بلوتوث شیائومی

درایو هدست و هدفون‌های شیائومی

یکی از مهم‌ترین اجزای هر هدفونی درایو آن است که از کوئل صدا، آهن‌ربا و دیافراگم تشکیل می‌شود؛ وظیفه این دیافراگم‌های مخروطی شکل، تبدیل سیگنال الکتریکی به موج صوتی است؛ به نحوی که این امواج، قابل شنیدن برای گوش اشخاص باشد؛ درایورها بسیار متنوع هستند و هر کدام ویژگی خاصی نیز دارند؛ به طور معمول درایورها در ایرفون‌ها حدودا 6 الی 15 میلی‌متر و در هدفون‌های نیز 20 الی 50 میلی‌متر هستند؛ در حقیقت این درایورها در هر نوع هندزفری، به صورت یک مجوعه کامل در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا صدای باکیفیتی را تولید کنند.

نکته: پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بررسی تفاوت هدست، هدفون، هندزفری و هدست مراجعه کنید تا به صورت جامع با تفاوت این محصولات آشنا شوید. همچنین می‌توانید برای خرید هدفون بی سیم شیائومی روی بنر زسر کلیک کنید و وارد صفحه محصولات مربوط به آن در جی اس کالا شوید.

خرید هدفون بی سیم شیائومی

سلول‌های لیتیومی در هندزفری بلوتوث شیائومی

هندزفری‌های بلوتوث معمولا از سلول‌های لیتیومی تشکیل می‌شوند که وظیفه شارژ شدن و نگهداری از آن را برعهده دارند؛ برخی از این هندزفری‌ها از باتری‌های 40 میلی‌آمپری برخوردار هستند که برای شارژ شدن به حدود 1.5 ساعت زمان نیاز دارند تا بتوانند به مدت 240 ساعت از قابلیت پخش موسیقی پشتیبانی کنند؛ البته نوع دیگری از باتری‌های لیتیومی نیز وجود دارند که دارای باتری‌های 300 میلی‌آمپری هستند؛ برای شارژ شدن این نوع هندزفری‌ها به 2 ساعت زمان احتیاج دارید تا پس از شارژ کامل آن بتوانید، به مدت 720 ساعت از آن به صورت مداوم استفاده کنید.

نکته: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بسیار خوب هندزفری‌های شیائومی این است که کیس یا باکس شارژ آن، اندازه بسیار کوچکی دارد؛ به‌طوری که به آسانی می‌توانید آن را حمل کنید.

نوع طراحی هندزفری‌های بی سیم شیائومی

نوع طراحی که برای گوشی‌های هندزفری شیائومی درنظر گرفته می‌شود، ارگونومیک است تا به راحتی در گوش شما قرار گیرد؛ معمولا پلاستیکی که برای این نوع هندزفری‌های انتخاب می‌کنند،  ABC است که در برابر ضربه و خورندگی بسیار مقاوم هستند؛ البته این ماده نیاز به مراقبت‌هایی نیز دارد که باید در نگهداری آن دقت کنید؛ برای مثال این پلاستیک در برابر حرارت و نور خورشید حساس است که باید بدان توجه ویژه داشته باشید.

اتصال سریع بلوتوث در هندزفری شیائومی

بلوتوث جزو آخرین نسخه استاندارد ارتباطات است که امروزه در اغلب وسایل الکترونیکی از جمله اسپیکر، گوشی‌های هوشمند، هندزفری‌های بی سیم و … وجود دارد؛ البته برای استفاده از این تکنولوژی، لازم است که گجت هوشمند شما از این تکنولوژی نیز بهره‌مند باشد تا بتوانید به دستگاه موردنظرتان متصل شوید.

هندزفری بی سیم شیائومی جزو آن دست از وسایلی است که از این تکنولوژی برخوردار است و این کمپانی در طراحی و تولید محصولات خود از سریع‌ترین اتصال بلوتوث استفاده می‌کند تا شما کاربران عزیز به سرعت هندزفری خود را به گوشی موبایلتان متصل کنید؛ گفتنی است که پس از بار اولی که هندزفری را به دستگاه خود متصل کردید، پس از آن در زمان‌های بعدی به راحتی هندزفری به صورت خودکار به گوشی شما متصل می‌شود و نیازی به انجام تنظیمات مجدد برای اتصال آن ندارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله در رابطه با علت عدم اتصال هندزفری به گوشی را مطالعه کنید.

 

شارژ اولیه هندزفری بلوتوث شیائومی چگونه انجام می‌گیرد؟

اگر به تازگی هندزفری بلوتوث شیائومی را خریداری کردید، مطابق مراحلی که به شما آموزش می‌دهیم باید این محصول را شارژ کنید:

  1. ابتدا باکس هندزفری را باز کنید؛ سپس پلاستیک‌های عایقی که روی گوشی‌های هندزفری وجود دارد را از روی آن بردارید؛
  2. این عایق‌‌های پلاستیک روی محل پین شارژ قرار گرفتند؛
  3. گوشی‌های هندزفری برای اینکه شارژ شوند، باید داخل همان باکس یا کیس قرار بگیرند؛ یعنی آن‌ها را از کیس خارج نکنید؛
  4. شارژ شدن گوشی‌ها به صورت خودکار شروع می‌شود و اهمیتی ندارد که درب کیس باز باشد یا بسته بماند؛
  5. مدت زمانی که برای شارژ شدن هر دو گوشی باید منتظر بمانید، حدودا 40 دقیقه است؛ اما بستگی به مدل هندزفری شما نیز دارد؛ بنابراین حتما از همکاران ما در فروشگاه جی اس کالا راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

روش شارژ هندزفری بلوتوثی مارک شیائومی

از کجا بدانیم که هندزفری به طور کامل شارژ شده است؟

  • اگر فرآیند شارژ شدن به صورت کامل انجام نشده باشد، چراغ LED که نشانگر وضعیت شارژ است، قرمز رنگ می‌شود؛
  • با به اتمام رسیدن فرآیند شارژ شدن، چراغ LED خاموش می‌شود؛
  • اگر هر گوشی زودتر از دیگری شارژ شود، رنگ چراغ LED سفید شده و سپس خاموش می‌شود.

خرید هندزفری هایلو

چگونه از میزان شارژ باکس هندزفری مطلع شویم؟

  1. اگر باکس هندزفری کاملا شارژ نداشته باشد، زمانی که گوشی‌ها را داخل آن قرار می‌دهید، چراغ LED به یکباره روشن و سپس خاموش می‌شود؛
  2. زمانی که شارژ باکس در حالت کم باشد، اگر گوشی‌ها را داخل کیس قرار دهید، چراغ LED هر 3 ثانیه یک بار در حالت قرمز رنگ چشمک می‌زند؛
  3. اگر هنگامی که گوشی‌ها را داخل کیس قرار می‌دهد چراغ LED به رنگ سفید درآمد، یعنی کیس به طور کامل شارژ دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله در رابطه با تمیز کردن هندزفری گوشی را مطالعه کنید.

 

شارژ کردن هندزفری بلوتوث با پاوربانک و لپ‌ تاپ

توان اغلب پاوربانک‌‌ها حدودا 2 آمپر است که برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما در برخی مواقع ممکن است که با این وسیله ناچارا بخواهید کیس هندزفری خود را شارژ کنید؛ لازم است بدانید که در چنین حالتی بهتر است از پاوربانک‌هایی با توان 1 آمپر استفاده کنید.

شارژ کردن هندزفری بلوتوث با پاوربانک و لپ‌ تاپ

در همن ابتدا پیشنهاد می‌کنیم هندزفری خود را با لپ‌تاپ شارژ نکنید؛ اما گاهی اوقات ممکن است مجبور به انجام این کار شوید؛ در چنین مواقعی باید قسمت USB سیم شارژر را به درگاه لپ تاپ و سر دیگر را به کیس هندزفری متصل کنید؛ سپس منتظر بمانید تا مراحل شارژ کردن انجام شوید؛ به طور کلی لپ‌تاپ‌ها منبع خوبی برای شارژ کردن هندزفری بلوتوث نیستند.

در این مقاله با همکاری کارشناسان جی اس کالا سعی کردیم، تمامی نکاتی که در زمان شارژ اولیه هندزفری بلوتوث شیائومی باید بدانید را به شما آموزش دهیم؛ هندزفری شیائومی جزو بهترین برندهایی است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت و توضیحات تکمیلی به صفحه هدفون بی سیم شیائومی در جی اس کالا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر
    من مدل basic2 رو خریدم دیشب بدستم رسید.
    دیشب هم کیس و هم هندزفری‌ها رو کامل شارژ، ولی صبح که برداشتم دیدم هردو هندزفری کاملا خالی شده شارژشون.
    این طبیعیه؟

  2. سلام چجوری ردمی ایرداتس 3 پرو داخل کیس شارژ میشود

    فواد فتحی
  3. سلام من برای شارژ اول هندزفری مدلw1 گفتن ۱ ساعت بیشتر بمونه تو شارژ ولی من هواسم نبود و ۵ ساعت بعد شارژ کامل تو شارژ موند بنظرتون آسیب دیده؟ چیکار کنم؟

  4. هندزفری t19 qcy وقتی میزارم شارژ یه دقیقه چشمک میزنه بعد سفید میشه وقتی از شارژ بر میدارم قرمز میشه led یعنی وقتی قرمزه بابد بزارم بیشتر شارژ شه؟؟

    امیرعلی میرزایی
    1. منم این مدلو دارم . وقتی از شارژ درش بیاری کلا چه پر باشه چه خالی ال ای دیش قرمزه وقتی دیدی دیگه هندزفری هارو شارژ نمیکنه بزنش به شارژ
      وقتی میزنیش به شارژ چراغ روی کیس چند ثانیه چشمک میزنه به رنگ قرمز بعد خاموش میشه وقتی هم پر شد چراغش سفید ثابت میشه

    2. سلام منم همینو مشکل رو دارم چیکار کنم
      ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24