بهترین مارک قاب گوشی تلفن همراه

بهترین مارک قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون پیام بگذارید

امروزه باتوجه به اینکه ساختار و طراحی گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای بوده که از جنس یا ماده فلزی یا شیشه‌ای ساخته شده‌است؛ درنتیجه دستگاه تلفن شما ممکن است دچار آسیب شود. لذا امنیت و حفاظت از موبایل‌تان ضرورت پیدا می‌کند. استفاده از یک قاب یا جلد تلفن شما را از هرگونه آسیب مصون می‌دارد. در زمینه خرید و انتخاب بهترین قاب گوشی نکات عدیده‌ای را باید در نظر داشته‌باشید.

اگر به دنبال خرید بهترین نوع قاب برای گوشی خود هستید، ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که چه فاکتورهایی را باید در انتخاب خود لحاظ کنید؛ چه بسا ممکن است پارامتر جذابیت ظاهری از هر عامل دیگری برای شما مهم‌تر باشد؛ به خصوص اینکه خانم‌ها اولین نکته‌ای را که نظرشان را جلب می‌کند،شیک و شکیل بودن کاور موبایل است.

فارغ از هرگونه سلیقه ای که دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه اقدام به خرید کنید، مقاله‌ای که در این رابطه با مضمون راهنمای خرید و نکاتی که به هنگام انتخاب بهترین قاب گوشی باید به آن توجه داشته‌باشید را مطالعه کنید. با صرف ۸ دقیقه از زمان ارزشمند خود با ما تا انتهای این نوشتارهمراه باشید. دراین مقاله ما سعی داریم که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم تا هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نماند. در ادامه بهترین مارک قاب گوشی را هم معرفی خواهیم کرد.

بهترین نوع قاب برای گوشی

قاب‌های تلفن همراه از لحاظ جنس و کیفیت به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

قاب های ساخته شده از پلی کربنات

این نوع قاب‌ها، از جنس بسیار نازکی ساخته شده و قرارگرفتن قاب تلفن‌همراه در آن به راحتی امکان پذیرنیست. ساخت این کاورهای گوشی به گونه‌ای است که یک پوشش یک لایه‌ای دارند و در مواد تشکیل دهنده آن از TPU یا پلی کربنات استفاده شده‌است. این نوع از کاورهای محافظ گوشی از دوام بالایی برخوردار بوده و وزن بسیار سبکی نسبت به رقیبان خود دارند که این یکی از ویژگی‌ها ومزایایی مثبت آن به شمار می‌رود.

دوام بسیار بالا و وزن بسیار کم فاکتورهایی هستند که برای بسیاری از افراد مهم به شمار می‌آید، چرا که محافظت از دستگاه تلفن همراه‌شان در برابر آسیب‌های احتمالی مسئله بسیار حیاتی بوده و ضمن اینکه اگر جز افرادی هستید که به طور مداوم از گوشی موبایل استفاده می‌کنید و یا شغل شما ایجاب می‌کند که استفاده شما از آن زیاد است، در نتیجه بهتراست که کاور تلفن همراه شما از وزن بسیار کمی داشته باشد تا سنگینی آن مچ دست شما را دچار آسیب‌های احتمالی نکند.

اما در کنار مزایایی که برشمردیم، قاب‌های ژله‌ای را شاید نتوان جز بهترین کاور گوشی دانست، چرا که تغییر رنگ قاب و ظاهر آن یکی از معضلاتی است که برای بسیاری از کاربران ناخوشایند هست.

قاب های سیلیکونی

سیلیکون یک ماده شیمیایی بوده که در صنایع مختلفی به کار می‌رود ، به ویژه ساخت کاور و قاب گوشی که با استفبال کاربران زیادی مواجه شده‌است. اولین بار در سال ٢٠١۴ میلادی کمپانی اپل این نوع از کاورها را وارد بازار کرد. قاب‌های سیلیکونی جذابیت خود را مدیون استحکام پذیری در برابر آسیب‌های احتمالی، مقاوم در برابر انواع ضربه‌ها، کیفیت بالا ساخت و طراحی، جذب گرمای حاصل از داغ شدن باتری گوشی،جلوگیری از جذب هرگونه آلودگی و کثیفی و جذابیت ظاهری است که وسوسه خرید آن برای هر کسی پیش می آید.

کمپانی اپل مبدع ومبتکر ساخت قاب‌های سیلیکونی بوده‌است که شرکت سامسونگ و کارخانه‌های ساخت کاور گوشی در این زمینه دنباله رو شرکت APPLE بوده اند. به جرات می توان محافظ‌های سیلیکونی را جز بهترین قاب های گوشی دانست.

قاب سیلیکونی سامسونگ

قاب های پارچه ای

قاب‌های پارچه‌ای از لحاظ ظاهری جذابیت چنگی به دل نزنند و متقاضی پروپاقرصی در بازار نداشته‌باشد، اما بهتر است دایره دیدتان را عوض کنید و انتخاب خود را محدود به زیبایی نکنید! چراکه این از کاورها در زمینه محافظت گوشی در قبال خط و خش به خوبی عمل کرده و به طور کلی امنیت گوشی شما را در قابل قبولی تامین می‌کند، پس نگرانی به خود راه ندهید! با توجه مواردی که گفته شد کاورهای پارچه‌ای را می‌توان جزء بهترین قاب های گوشی دانست اما در مقابل جذب آسان و سریع آلودگی به خود، دیدتان را نسبت به آن عوض می‌کند و در نتیجه شاید شما جزء آن دسته از افرادی هستید که این نوع از قاب‌ها را جز بهترین قاب گوشی به حساب نیاورید.

قاب های بامپر

بهتر است که در همین ابتدای امر به شما گوشزد کنیم که از خرید قاب‌های بامپری برای دستگاه تلفن‌همراه خود منصرف شوید! می‌پرسید چرا؟ بهتر است اینگونه به شما بگوییم که این نوع از کاورهای موبایل هیچ‌گونه محافظتی از قاب پشتی و صفحه نمایش گوشی ندارد و تنها کارکرد مثبت آن حافظت از دور mobile شما است! در مقابل کارکرد ضعیف‌شان در برابر محافظت و امنیت تلفن همراه، باید به عملکرد مثبت‌شان در طراحی و جذابیت ظاهری‌شان اشاره کرد. با وجود تمام این تفاسیر، قاب‌های بامپر را نمی‌توان جزء بهترین قاب گوشی به شمار آورد. در خصوص مضرات و معایب قاب گوشی به مقاله‌ای که در این خصوص به نگارش درآمده‌است، در وب سایت جی اس کالا مراجعه کنید.

قاب بامپر گوشی آیفون

هر آنچه که باید در مورد بهترین مارک قاب گوشی بدانید

پیش ازاینکه به دنبال خرید و جستجوی بهترین مارک قاب گوشی باشید و خام حرف‌های فروشنده‌های متقلب شوید که یک کاور فیک را به اسم بهترین قاب گوشی به شما قالب کند، بهتر است که در رابطه با خرید بهترین نوع قاب گوشی اطلاعات لازم را داشته باشید، اما در این خصوص چه نکاتی را باید درنظر داشته‌باشید؟ در ذیل به این مطلب اشاره شده‌است:

  • مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته که در خرید بهترین قاب گوشی باید درنظر داشته باشید، نحوه عملکرد آن در محافظت از موبایل شما است
  • یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید بهترین قاب گوشی درنظر داشته‌باشید، این عامل است که مانع از گرم شدن تلفن همراه شما شود، درواقع حرارت حاصله را به خود جذب کند تا مانع از هر گونه وارد شدن آسیب به باتری موبایل‌تان شود
  • عدم تغییر رنگ و ثابت ماندن ظاهر کاور موبایل یکی دیگر ازنکاتی است که به هنگام انتخاب بهترین مارک قاب گوشی باید درنظر داشته باشید
  • درنظر داشته‌باشید که کاور گوشی متناسب با ابعاد گوشی شما باشد تا مانع در عملکرد دوربین، پورت‌ها، میکروفون و اسپیکر گوشی خللی ایجاد نکند، یکی از معایب کاورهای ژله‌ای در همین نکته است که مانع از آن می‌شود که این دسته از محافظ‌ها رو جز بهترین نوع قاب گوشی دانست
  • کیفیت و جذابیت ظاهری یکی از مواردی است که در هنگام خرید بهترین نوع قاب گوشی از دید کاربران مخفی نمی‌ماند
  • فاکتور قیمت یکی دیگر از مواردی که به هنگام خرید بهترین کاور گوشی باید درنظر داشته باشید
  • در هنگام خرید بهترین قاب گوشی حتما به فروشنده تاکید کنید که از قابلیت شستشو برخوردار باشد
  • قابی را انتخاب کنید که مقاوم در برابر لکه، گردو خاک و چربی وهرگونه آلودگی باشد.

معرفی بهترین مارک قاب گوشی

قاب موبایل اسپیگن

این کمپانی مشهور که پرچمدار تولید کاورهای موبایل تاکنون بوده‌است که تحت ساخت مشترک کره جنوبی و آلمان و در سال ٢۰٠۸میلادی پا به عرصه وجود گذاشت. شرکت اسپیگن تاکنون چند بار موفق به اخذ کسب رتبه برتر در تولید محافظ دستگاه تلفن همراه شده‌است که به دلیل تمرکزش بر طراحی و ساخت کاورهای mobile توانسته است که عنوان بهترین مارک قاب گوشی را به خود اختصاص دهد.
از ویژگی‌های قابل توجه قاب موبایل اسپیگن طراحی خلاقه آن و مقاومت در برابر ضربه است. اگر همیشه نگران آسیب به دستگاه تلفن همراه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده تجربه خرید آن را از خود دریغ نکنید. این نوع کاور مناسب گوشی‌های ساخت کمپانی سامسونگ است.

قاب گوشی اسپیگن

قاب Auto Focus

مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته‌ای که وسوسه خرید قاب‌های Auto Focus را در ذهن‌تان متبلور می‌کند، طراحی خلاقانه و جذابیت فوق‌العاده زیبای آن است که چشم هر ببیننده‌ای را محو تماشای خود می‌کند. نامگذاری آن هم شاید بی ربط به این موضوع نباشد که شما با تماشای آن میخ کوب آن می‌شوید. این کمپانی مشهور علاوه بر جذابیت ظاهری، کوشیده‌است که در ساخت آن از مواد باکیفیتی در تولید آن استفاده کند به طوری که می‌تواند مدعی ارائه مقاوم‌ترین محافظ گوشی برای دستگاه‌های هوشمند دو شرکت اپل و سامسونگ باشد؛ بدون هیچ‌گونه اغرقی می‌توان این برند را جزء بهترین مارک قاب گوشی دانست.

قاب auto case آیفون

قاب Apple Leather case

اگر شما جزء آن دسته از افراد لاکچری باز هستید که علاوه بر برند گوشی، محافظ آن هم برای‌تان مهم است که جلوه ظاهری خیره کننده‌ای داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما برند Apple Leather case است که به جرات می‌توان این محصول را جزء بهترین مارک قاب گوشی به شمار آورد.

سخن آخر

دراین مقاله در خصوص انواع قاب گوشی، فاکتورهای مهم در خرید بهترین برند کاور موبایل و در انتها به معرفی بهترین مارک محافظ دستگاه تلفن‌همراه مخصوص محصولات کمپانی‌های سامسونگ و اپل صحبت کردیم. چانچه در رابطه خرید قاب هنوز نکته ای ذهنتان را درگیر کرده‌است، به مشاورین ما در وب سایت جی اس کالا مراجعه کنید؛ مشاورین ما آماده هرگونه خدمات‌رسانی به شما کاربران عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24