دستگاه نانو گلس زن

جامع‌ترین اطلاعات درباره دستگاه نانو گلس 2

دستگاه نانو گلس دستگاهی است که در مدت زمان بسیار کوتاهی، صفحه نمایشگر گوشی شما را در مقابل هر گونه ضربه و فشاری، مقاوم و ضد ضربه می‌کند. با استفاده از دستگاه گلس نانو، دیگر نیازی به استفاده از گلس‌هایی با ضخامت بالا ندارید؛ روش استفاده از این دستگاه به این شکل است که فقط چند قطره از مایع گلس نانو را روی صفحه موبایل بریزید و با کمک دستگاه، آن را روی صفحه نمایش گوشی بچسبانید و به همین ترتیب گوشی شما مقاوم می‌شود؛ البته برای توضیح کامل‌‌تر نیاز است که تا پایان مقاله همراه ما باشید و در آخر نظرات و سوالات خود را برای همکاران ما در جی اس کالا ارسال کنید.

نحوه عملکرد دستگاه نانو گلس

دستگاه نانو گلس اصل دارای 6 قطره مایع است.

تمام دستگاه‌های اورجینال نانو گلس دارای 6 قطره مایع هستند و در صورتی که دستگاه گلس زن نانو اورجینال باشد، کیفیت و قدرت بالایی برای نصب و چسباندن گلس دارد؛ به این ترتیب گوشی شما مقاوم شده و به هیچ وجه مشکلی برای صفحه نمایشگر گوشی ایجاد نمی‌شود. اشعه یو وی یا همان فرابنفش دستگاه باعث می‌شود که قطرات مایع گلس نانو، به خوبی به صفحه گوشی بچسبند؛ البته موردی که باید خیلی به آن دقت کنید پیدا کردن فروشگاه معتبری است که دستگاه اورجینال را در اختیار شما قرار دهد؛ متاسفانه هستند فروشگاه‌هایی که قطره اورجینال دستگاه را با قطره‌های غیر اصل جایگزین می‌کنند و صدمات جبران‌ناپذیری برای صفحه نمایشگر گوشی ایجاد می‌شود.

در این قسمت تصمیم داریم شما با را نحوه کارکرد دستگاه گلس نانو آشنا کنیم، بنابراین برای اینکه از این دستگاه استفاده کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

1. گوشی خود را خاموش کنید؛

2. سیم‌کارت را هم از گوشی خارج کنید؛

3. دستان خود را به خوبی با آب و صابون یا مایع بشویید؛

4. با استفاده از محلول و پد پاک کننده گوشی، نمایشگر گوشی را به خوبی تمیز کنید؛

5. دستگاه نانو گلس را روی یک سطح صاف مانند میز قرار دهید؛

6. 2 قطره از مایع خوشبو کننده‌ای که داخل پکیج موجود است داخل دستگاه بریزید؛

7. از قطره نانو روی صفحه گوشی بریزید؛

8. یک دستکش پلاستیکی دست خود کنید و مایع نانو را روی صفحه گوشی پخش کنید؛

9. گوشی موبایل را در محلی که در دستگاه مشخص شده قرار دهید؛

10. قسمت پشت گوشی باید روبه‌رو شما باشد؛

11. دکمه عملیات دستگاه را فعال کنید؛

12. حدودا 10 دقیقه عملیات طول می‌‌کشد.

همچنین بخوانید: گلس گوشی چیست

با انواع دستگاه گلس زن نانو آشنا شوید

  1. دستگاه نانو گلس اصلی با 6 قطره آلمانی درجه 1؛
  2. دستگاه نانو گلس اصلی با 6 قطره آلمانی درجه 2؛
  3. دستگاه گلس زن نانو اصلی با 6 قطره کره‌ای درجه 1؛
  4. دستگاه گلس زن نانو اصلی با 6 قطره کره‌ای درجه 2.

نکته: دستگاه گلس نانو اورجینال، باید دارای 6 قطره و دو عدد دستگاه باشد.

دستگاه‌های اصل گلس زن، دارای دو عدد چراغ یو وی هستند که برای خشک شدن گلس نانو 10 دقیقه زمان نیاز است؛ همچنین قطره‌های اورجینال بوی بسیار تندی دارند که هر چه تندی و غلظت این بو بیشتر باشد، به معنای کیفیت بالاتر قطره‌هاست.

محتویات پکیج دستگاه گلس زن

  • چراغ قوه؛
  • اسپیکر؛
  • محلول و پدهای مخصوص تمیز کردن گوشی؛
  • 6 عدد قطره اصل؛
  • قطره‌های خوشبو کننده؛
  • پاوربانک؛
  • دارای شارژر؛
  • کابل اتصال.

نکته: با قطره‌های 30 میل حدودا روی 100 عدد گوشی می‌توانید گلس نصب کنید؛ همچنین با قطره‌های 50 میل هم حدودا 200 گوشی را می‌توانید گلس بچسبانید.

قطره‌ها از مهم‌ترین موادی هستند که در پکیج دستگاه گلس نانو وجود دارند. قطره‌ها معمولا در دو نوع سرامیکی و نانو موجود هستند که از هر دو آن می‌توانید برای نصب گلس استفاده کنید؛ برای اینکه بدانید کدام یک از این قطره‌های گلس برای صفحه گوشی مناسب‌تر هستند؛ باید به مقاله انواع گلس‌های موجود در بازار که برای شما از قبل تهیه کردیم سری بزنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همانطور که به شما گفتیم قطره‌های این دستگاه بوی بسیار تندی دارند، بنابراین برای کاهش غلظت بو و خوشبو شدن گوشی، استفاده از قطره‌های خوشبو کننده گوشی کاملا ضروری است.

مدل آلمانی این دستگاه جزو با کیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه نصب گلس در بازار است که با استفاده از قطره‌های آلمانی، گوشی شما امنیت زیادی در مقابل هر گونه فشار و ضربه‌ای پیدا می‌کند. برای تشخیص نمونه آلمانی این دستگاه به کلمه Germany  که روی دستگاه حک شده است دقت کنید، البته نمی‌توان از کیفیت دستگاه‌ کره‌ای هم چشم‌پوشی کرد. نمونه کره‌ای این دستگاه هم کیفیت بالایی دارد که دارای قطره‌های کره‌ای است؛ این دستگاه کره‌ای گوشی شما را تا 600 برابر حد عادی در مقابل هر ضربه‌ای مقاوم می‌سازد.

دستگاه گلس نانو لمسی

انواع دستگاه گلس
با دستگاه نانو گلس به راحتی گلس مورد نظرتان را روی صفحه گوشی نصب کنید.

یکی از معروف‌ترین دستگاه‌های نصب گلس مدل لمسی آن است؛ این مدل دستگاه‌ها نسبت به بقیه مدل‌های دکمه‌ای از کیفیت بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص دادند؛ همچنین شایان ذکر است که این مدل دستگاه برای ذخیره نیرو نیاز به پاوربانک یا شارژر دارد.

دستگاه نانو گلس دیجیتال

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار بین دستگاه‌های نصب گلس، مدل دیجیتالی است؛ از ویژگی‌های بارز این محصول می‌‌توان به تمام لمسی بودن دستگاه اشاره کرد؛ قابلیت دیگر این دستگاه این است که برای شارژ شدن نیازی به پاوربانک ندارد بلکه خود دستگاه قابلیت ذخیره شارژ و انرژی را دارد.

مزایای استفاده از دستگاه گلس نانو

1. میزان خطا در هنگام نصب گلس به حداقل می‌رسد و با خیال راحت می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید؛

2. کاربرد این دستگاه محدود به گلس گوشی نیست، بلکه برای محافظت از شیشه‌های عینک، صفحه ساعت و اجسام این چنینی که در معرض آسیب و خط و خش قرار دارند، هم می‌توان از این دستگاه استفاده کرد؛

3. یک ایده بسیار خوب برای درآمدزایی است؛

4. محافظت از گوشی در مقابل خط و خش؛

5. محاظفت از گوشی در مقابل قطرات آب و روغن؛

6. کم‌ترین میزان ضخامت گلس گوشی؛

7. ماندگاری بالا گلس؛

8. نبود آلودگی و حباب در زیر گلس گوشی.

لوازم جانبی اورجینال گوشی را فقط از جی اس کالا تهیه کنید

یکی از مطمئن‌ترین فروشگاه‌های خرید لوازم جانبی موبایل، فروشگاه جی اس کالا است. جی اس کالا با سابقه کاری 16 ساله بهترین و معتبرترین فروشگاهی است که می‌توانید خرید خود را از آن انجام دهید؛ بنابراین برای اطلاعات بیشتر و ثبت خرید به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

یک نظر

  1. این گلس نیست، این دستگاه با اشعه uv یا همون فرابنفش گوشی شما رو تمیز می‌کنه، بعد از تموم شدن کار می‌تونید باقی مونده رسوب الکلی که ابتدا روی گوشی میریزن رو ببینید بقیش تبخیر میشه
    من فکر کردم فروشنده ی شیاد حقه بازه ولی متوجه شدم خودش هم نمی‌دونه که هیچ گلسی به گوشی نچسبونده و به خیال خودش نون حلال در میاره

پیگیری ها و Pingbacks

  1. […] همچنین بخوانید: دستگاه نانو گلس چیست […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24