انواع هندزفری سیمی

خرید و انتخاب بهترین هندزفری سیمی + نکات طلائی 1

موسیقی جزو آن دست از هنرهایی است که به صورت مستقیم با روح و روان ما ارتباط دارد؛ بنابراین چه بهتر که با خرید یک هندزفری مرغوب، با کمک موسیقی روحیه خود را بهبود بخشید؛ البته خرید یک هندزفری باکیفیت صرفا به این موضوع محدود نیست؛ بلکه سلامت شنوایی هر فردی نیز از دلایل بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید بدان توجه ویژه داشته باشد.

اگر شما جزو طرفداران پرپاوقرص موسیقی باشید، به طور قطع بهترین گزینه برای خرید و شنیدن صدای موسیقی باکیفیت، خرید بهترین هندزفری سیمی است؛ زیرا هندزفری‌های سیمی نسبت به سایر هندزفری‌های بلوتوثی از کیفیت پخش موسیقی بسیار مطلوب‌تری برخوردار هستند؛ به همین منظور نیز می‌خواهیم شما همراهان همیشگی جی اس کالا را با موضوع « بهترین هندزفری سیمی » آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ترفندهای کاربردی در هنگام خرید بهترین هندزفری سیمی

خرید هندزفری

بسیاری از افراد ممکن است گمان کنند که به آسانی می‌توانند بهترین هندزفری سیمی را برای خود از هر فروشگاهی تهیه کنند؛ اگر شما نیز جزو این افراد هستید، باید بدانید که تصورتان کاملا اشتباه است! مهم‌ترین نکته در هنگام خرید این محصول، انتخاب یک فروشگاه معتبر همچون جی اس کالا است که با قیمت‌هایی بسیار معقول بتوانید هندزفری موردنظرتان را از آن به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید؛ متاسفانه امروزه تعداد فروشگاه‌های نامعتبری که ادعا می‌کنند محصول اورجینال در اختیار مشتریان قرار می‌دهند کم نیست؛ بنابراین باید دقت کنید که از فروشگاه‌های باسابقه و معتبر این محصول را خریداری کنید.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی، بی‌سیم هدفون و هدست

قیمت هندزفری

به طور معمول قیمت یکی از عوامل دخیل در خرید هر محصولی به حساب می‌آید که این مورد در زمان خرید بهترین هندزفری های سیمی نیز از این قائده مستثنی نیست! اکثر افراد در هنگام خرید هندزفری ابتدا قیمت این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ سپس براساس بودجه خود محصول موردنظرشان را انتخاب می‌کنند؛ البته این نکته را در نظر بگیرید که در بیشتر مواقع قیمت با کیفیت و امکانات هندزفری رابطه مستقیمی دارد؛ اما نمی‌توانیم صرفا بگوییم که هر چه قیمت یک هندزفری بالاتر باشد از کیفیت مطلوب‌تری نیز برخوردار است؛ بلکه در کنار قیمت عوامل دیگری همچون برند و فروشگاهی که برای خرید انتخاب می‌کنید نیز مهم هستند که در ادامه درباره آن صحبت می‌کنیم.

جنس سیم هندزفری

هندزفری‌های سیمی که در بازار به فروش می‌رسند اغلب دارای دو نوع سیم متفاوت هستند:

  1. سیم مسطح؛
  2. سیم معمولی.

معمولا گره خوردن سیم‌های هندزفری یکی از بارزترین دغدغه‌هایی است که اغلب افراد با آن مواجه می‌شوند؛ بنابراین اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از گره خوردن سیم‌های هندزفری خود کلافه شدید، پیشنهاد می‌کنیم هندزفری‌هایی با سیم مسطح را برای خرید انتخاب کنید؛ زیرا این نوع سیم‌ها به نسبت سیم‌های معمولی کم‌تر دچار گره خوردن می‌شوند.

سیم‌های معمولی نیز به دو نوع تقسیم‌بندی می‌شوند:

  1. سیم‌های معمولی؛
  2. سیم‌های بافته شده.

اغلب هندزفری‌هایی که افراد استفاده می‌کنند از نوع سیم معمولی هستند؛ در واقع همان هندزفری‌های سیمی که در جعبه گوشی موبایل در دسترس شما قرار می‌گیرد نیز از نوع سیم معمولی است؛ البته بزرگ‌ترین مشکل این نوع هندزفری‌ها این است که اغلب دچار گره می‌شوند.

سیم‌های بافته شده جزو بادوام‌ترین نوع سیم‌های هندزفری است که کم‌تر نیز دچار گره خوردن می‌شوند؛ همچنین این نوع سیم‌ها در معرض آسیب کم‌تری قرار دارند یعنی دچار بریدگی نمی‌شوند؛ معمولا این نوع سیم‌ها بیشتر مناسب افرادی است که به انواع بازی‌های آنلاین علاقه دارند و زمان زیادی را صرف استفاده از این نوع بازی‌ها می‌کنند.

اندازه سیم هندزفری

اندازه سیم هندزفری نیز نکته بسیار مهمی است که در کیفیت پخش موسیقی بسیار اهمیت دارد؛ طول سیم هندزفری‌های باکیفیت معمولا بلندتر از سایر هندفری‌های دیگر است؛ در حقیقت می‌توان گفت هر چه طول سیم هندزفری بلندتر باشد کیفیت موزیکی که پخش می‌شود نیز افزایش می‌یابد.

پورت‌های هندزفری

اگر تصمیم به خرید بهترین هندزفری دارید، توصیه می‌کنیم به نوع پورت‌های هندزفری دقت کنید؛ هندزفری‌های سیمی از طریق سه پورت جک هدفون و پورت لایتینگ و USB-C به دستگاه متصل می‌شوند؛ البته پورت لایتینگ مختص کمپانی اپل است که شما برحسب نوع دستگاه باید پورت مناسب را انتخاب کنید؛ در سال‌های گذشته بیشتر دستگاه‌ها با جک ۳.۵ میلیمتری هدفون به هندزفری‌ها متصل می‌شدند اما در سال‌های آتی، اغلب دستگاه‌ها علاوه‌بر جک 3.5 میلی‌متری از طریق پورت USB-C نیز با هندزفری ارتباط برقرار می‌کنند.

میکروفون هندزفری

کاربرد هندزفری‌ها محدود به پخش موسیقی نیست؛ بلکه با استفاده از هندزفری به آسانی می‌توانید با دوستان خود گفت‌وگو کنید؛ پس چه بهتر که از هندزفری استفاده کنید که دارای یک میکروفون باکیفیت باشد.

تکنولوژی حذف نویز

برخی از هندزفری‌ها از تکنولوژی حذف نویز یا صداهای مزاحم برخوردار هستند که جزو مزیت‌های بسیار خوب برای افراد است؛ البته این تکنولوژی بیشتر در ایرپادها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مارک هندزفری ها در بازار

برند هندزفری یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی است که در کیفیت خرید شما اثرگذار است؛ در واقع اگر هندزفری که خریداری می‌کنید جزو برنهای نامعتبر و متفرقه باشد، کیفیت مطلوبی برای پخش موسیقی ندارد و پس از مدت کوتاهی نیاز به خرید مجدد آن پیدا می‌کنید؛ در ادامه شما را با بهترین مارک هندزفری هایی که در بازار موجود هستند، آشنا می‌کنیم.

همچنین بخوانید: آشنایی با بهترین برند هندزفری و هدست بلوتوث

هندزفری سیمی Bose SoundTrue Ultra

هندزفری سیمی Bose SoundTrue Ultra
این هندزفری دارای قابلیت حذف نویز است.

نوع طراحی هندزفری سیمی Bose SoundTrue Ultra به گونه‌ای است که پس از قرارگیری در گوشتان شما را اذیت نمی‌کند؛ علاوه‌بر آن از قابلیت کاهش نویز نیز برخوردار است که به آسانی در محیط‌‌های پرسروصدا می‌توانید با دوستان خود مکالمه کنید؛ برای مکالمه با دوستانانتان کافی است از طریق تغییر سوئیچ‌ها تماس‌هتان را برقرار کنید؛ گفتنی است که جنس هندزفری Bose SoundTrue Ultra از پلاستیک مرغوب است که پس از استفاده از آن احساس راحتی می‌کنید.

نکته: این هندزفری در بازه قیمت نسبتا بالایی قرار دارد.

هندزفری سیمی Bowers & Wilkins C5 S2

هندزفری سیمی Bowers & Wilkins C5 S2
این مدل هندزفری به آسانی داخل گوش قرار می‌گیرد.

این نوع هندزفری یکی از بهترین هندزفری های سیمی در بازار است که نوع طراحی ظاهری آن با سایر هندزفری‌های سیمی تفاوت دارد؛ پدهای به کار رفته در این هندزفری از انحنا و زاویه مناسبی درست شده است که به آسانی داخل گوش قرار گیرد؛ سری‌های این هندزفری از جنس سیلکون است که در سایزهای مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؛ علاوه‌بر آن متریال هندزفری Bowers & Wilkins C5 S2 از آلیاژ تنگستن /آلومنیوم است که دوام نسبتا بالایی دارد.

این هندزفری از کیفیت پخش موزیک مطلوبی برخوردار است که می‌توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و در کنار آن به تماس‌های خود نیز پاسخ دهید؛ از دیگر مزیت بسیار خوب این هندزفری می‌توان به قابلیت حذف نویز هم اشاره کرد.

هندزفری اچ تی سی مدل RC-E295

هندزفری اچ تی سی مدل RC-E295
این مدل هندزفری جزو باکیفیت‌ترین هندزفری‌های سیمی است.

این مدل یکی از بهترین هندزفری های سیمی در بازار به حساب می‌آید که به صورت اورگونومیک طراحی شده است؛ به همین منظور تا مدت‌های طولانی می‌توانید از آن در گوش خود استفاده کنید و هیچگونه احساس خستگی نداشته باشید؛ این مدل هندزفری از قابلیت حذف نویز نیز برخوردار است و در هنگام مکالمه صدایی بسیار واضح خواهید داشت.

هندزفری آر اچ‌ ای مدل T20i

هندزفری آر اچ‌ ای مدل T20i
این مدل هندزفری طراحی بسیار زیبایی دارد.

این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که چشم هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند؛ به طور کلی این محصول را به دلیل نوع طراحی آن به ورزشکاران بسیار توصیه می‌کنیم؛ زیرا از ظاهر اسپرت و منحصر به فردی برخوردار است. این محصول از متریال و سیم بسیار مرغوبی درست شده است که دوام بالایی دارد و مدت‌های زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید.

هندزفری Sennheiser Momentum

هندزفری Sennheiser Momentum
نوع سیم این مدل هندزفری مسطح است.

یکی از برترین هندزفری‌های سیمی مدل  Sennheiser Momentum است که یک محصول بسیار باکیفیت برای گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود؛ این محصول سیم مسطح دارد و از کنترلر و میکروفون نیز برخوردار است؛ البته گفتنی است که این مدل هندزفری فقط برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل IOS برخوردار هستند، گزینه ایده‌آلی محسو.ب می‌شود؛ همچنین قیمت این محصول در بازه نسبتا مناسبی قرار دارد.

هندزفری Symphonized NRG 3.0

هندزفری Symphonized NRG 3.0
مواد اصلی این مدل هندزفری چوب است.

هندزفری Symphonized NRG 3.0 با طراحی چوبی زیبایی که دارد بی‌شک جزو یکی از شیک‌ترین هندفری‌های بازار است که می‌توانید تهیه کنید؛ متریال اصلی این هندفری از چوب مرغوب درست شده است که همراه با چند سری سلیکونی با سایزهای مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ همچنین در هنگام استفاده از آن اطرافیان شما متوجه صدای موسیقی از این هندزفری نمی‌شوند و هیچ‌گونه مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های بارز این هندزفری می‌توانیم به میکروفون باکیفیت آن و نبود نویز در زمان مکالمه اشاره کنیم.

هندزفری ۱More Quad Driver

 

هندزفری ۱More Quad Driver
این نوع هندزفری از پخش موسیقی باکیفیتی برخوردار است.

هندزفری ۱More Quad Driver از پخش موسیقی بسیار باکیفیت و واضحی برخوردار است که در هر شرایطی از آن امکان استفاده وجود دارد؛ طراحی آن به گونه‌ای است که در هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید و از کنترلر و میکروفون نیز برخوردار است.

هندزفری سلبریت مدل D1

هندزفری سلبریت مدل D1 جزو آن دست از هندزفری‌هایی است که با اندازه 1.2 متری یک گزینه بسیار خوب برای خرید است؛ همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز به شما گفتیم، هندزفری‌هایی که طول بلندی دارند از کیفیت پخش موزیک بهتری نیز برخوردار هستند؛ بنابراین خرید هندزفری سلبریت مدل D1 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین بخوانید: آیا هندزفری بلوتوث مضر است ؟

هندزفری Klipsch R6i

هندزفری Klipsch R6i
هندزفری Klipsch R6i جزو هندزفری‌های باکیفیت و قوی است.

هندزفری Klipsch R6i جزو هندزفری‌های سیمی بسیار خوبی است که نسبت به بقیه مدل‌های این کمپانی یک محصول بسیار قوی به حساب می‌آید؛ این هندزفری طراحی بسیار کاربردی و راحتی دارد؛ به نحوی که پس از استفاده از آن احساس خستگی و گوش درد پیدا نمی‌کنید.

هندزفری بوز مدل SoundSport

هندزفری بوز مدل SoundSport
این سری هندزفری بیشتر مناسب گوشی‌های آیفون است.

این مدل هندزفری بیشتر برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل IOS برخوردار هستند، مناسب است؛ همچنین هندزفری بوز مدل SoundSport از سری‌های متعدد با سایزهای مختلفی برخوردار است که هر شخصی متناسب با اندازه گوش خود اندازه هندزفری را تنظیم کند.

هندزفری ریمکس مدلRM-569

هندزفری ریمکس مدلRM-569
این هندزفری از ظاهری مینمال و منحصر به فرد برخوردار است.

اگر تصمیم دارید یک هندزفری باکیفیت که از ظاهری بسیار زیبا نیز برخوردار است خریداری کنید؛ پیشنهاد ما به شما هندزفری ریمکس مدلRM-569 است؛ این هندزفری با طراحی مینمال و ساده خود نگاه هر فردی را به خود خیره می‌کند؛ همچنین این هندزفری سیم بلندی دارد که از شنیدن صدای موسیقی لذت می‌برید.

برای اطلاعات بیشتر: مطلب رفع مشکل تاخیر صدا در هدفون بلوتوث را مطالعه کنید.

اطلاعاتی که درباره خرید بهترین مارک هندزفری ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم با کمک تیم تخصصی جی اس کالا گردآوری شده است؛ امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شود و از آن استفاده کنید؛ همچنین نظرات و پیشنهادات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

    پیگیری ها و Pingbacks

    1. […] به قیمت‌های متفاوت موجود دربازار پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین هندزفری سیمی را حتما مطالعه […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24