بهترین برندهای پاوربانک 2021

بهترین برندهای پاوربانک 2021 کدام اند؟ پیام بگذارید

در دنیای امروز پاور بانک‌ها یکی از ضروریات زندگی هر فرد هستند. هرچند که در حال حاضر وسایل الکترونیکی مانند تلفن‌های همراه دارای باتری‌های هوشمند، با دوام بسیار بالا هستند، اما همچنان نیاز به یک شارژر همراه خصوصا در مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، احساس می‌شود. با یک پاور بانک که از ظرفیت بالایی برخوردار است، می‌توان حتی به کمپینگ رفته و همچنان انرژی لوازم خود مانند تلفن همراه، دوربین، تبلت و اسپیکرها را تامین کرد. برای انتخاب از میان بهترین برندهای پاوربانک در ابتدا باید بدانید که چه نکاتی را برای خرید یک پاور بانک باید رعایت کنید و سپس در میان برندها و مدل‌ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

چگونه پاور بانک مناسب انتخاب کنیم؟

از آنجایی که هدف تمامی پاور بانک‌ها یکی است، ممکن است تصور کنید که آن‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما واقعیت این است که پاور بانک‌ها در بسیاری از موارد کلی و جزئی با یکدیگر در تفاوت هستند که این تفاوت‌ها در خرید شما تاثیرگذار هستند. برای اینکه بتوانید یک پاور بانک خوب خریداری کنید، نیاز دارید که فاکتورهای مهم را شناخته و آن‌ها را در خرید خود اعمال کنید.

  • ظرفیت: اولین و شاید مهم‌ترین پارامتری که پاور بانک‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند، ظرفیت آن‌ها است. ظرفیت‌ها معمولا برحسب میلی آمپر ساعت عنوان می‌شود که هرچه ظرفیت پاور بانک از باتری دستگاه شما بالاتر باشد، تعداد دفعات بیشتری می‌تواند آن را شارژ کند. بنابراین بهترین راه برای اینکه بدانید به چه ظرفیتی برای شارژر همراه خود نیاز دارید، توجه به قدرت باتری دستگاه است. بهترین برندهای پاور بانک موجود در بازار اغلب مدل‌هایی با ظرفیت‌های متفاوتی را به بازار عرضه می‌کنند.
  • پورت‌های خروجی و ورودی: پورت‌های موجود در یک پاور بانک تاثیر مستقیم بر راحتی آن دارد. اکثر کاربران به یک پورت خروجی نیاز دارند، زیرا تنها از یک دستگاه برای تغذیه آن با پاور بانک خود استفاده می‌کنند. با این حال توصیه می‌کنیم مدل‌هایی را تهیه کنید که حداقل دو پورت خروجی داشته باشند تا در مواقع لزوم بتوانید لوازم خود را به صورت همزمان تغذیه کنید.
  • اندازه و وزن: وزن و اندازه یک پاور بانک ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما باید بدانید که یک پاور بانک بزرگ و سنگین آخرین چیزی است که برای یک سفر به آن نیاز دارید. شارژر همراه ایده‌آل برای شما باید به راحتی در دست جا شده و حمل آن نیز آسان باشد. البته ظرفیت و همچنین تعداد پورت‌ها نیز در اندازه و وزن دستگاه تاثیرگذار هستند.
  • سرعت شارژ: یکی از مشخصاتی که پاور بانک‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، پشتیبانی از شارژ سریع است. اکثر بهترین برندهای پاوربانک، مدل‌هایی که سرعت شارژ بالایی داشته باشند را طراحی و تولید کرده و برای راحتی کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

بهترین برند تولید کننده پاور بانک

برندهای متنوعی در این زمینه فعالیت دارند که تمامی آن‌ها نیز بسیار حرفه‌ای و قدرتمند عمل کرده‌اند. اینکه یک برند را از سایرین مجزا کرده و به عنوان بهترین معرفی کنیم، شاید کمی بی‌انصافی در حق دیگر برندهای این بازار باشد. با این حال برندهایی مانند شیائومی، انکر، انرجایرز، ای دیتا و… سابقه درخشانی در این زمینه دارند و مدل‌های بسیار با کیفیت و کاربردی را طراحی و تولید می‌کنند. البته پیدا کردن بهترین پاور بانک در میان این طیف گسترده موجود، کمی به زمان نیاز دارد و باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد.

معرفی بهترین پاور بانک ها (10 مدل پاوربانک خوب)

کمپانی‌ها انواع پاور بانک‌های مختلفی را طراحی می‌کنند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند در رده خود بهترین باشد. به همین دلیل سعی کردیم تعدادی از بهترین پاور بانک‌ها را از برندهای معتبر و با کیفیت به شما معرفی کنیم تا برای خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

پاوربانک انرجایزر مدل UE20032 ظرفیت 20000 میلی آمپر

یکی از بهترین برندهای پاور بانک بازار، انرجایزر است که با ارائه مدل UE20032 خود نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. این مدل دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی است که جنسی از ABS داشته و به خوبی در برابر ضربات مقاوم است. برای این پاور بانک دو پورت خروجی در نظر گرفته شده که کاربران بتوانند راحت‌تر از آن استفاده کنند. ضمن اینکه پورت ورودی این پاور از نوع میکرو یو اس بی است که برای تغذیه شارژر همراه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. در طراحی ظاهری UE20032 به قابلیت حمل توجه بسیاری شده تا مصرف کنندگان برای حمل آن راحت باشند.

پاوربانک انرجایزر مدل UE20032

پاوربانک ای دیتا مدل P20000D ظرفیت 20000 میلی آمپر

اگر به دنبال یک پاور بانک پرچمدار و با کیفیت هستید، قطعا P20000D از برند ADATA یکی از مواردی است که می‌توانید در اختیار داشته باشید. این مدل دارای 20 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت است که به کاربران امکان چندین مرتبه شارژ را می‌دهد. همچنین روی بدنه آن یک صفحه نمایش دیجیتالی با دقت بسیار بالا در نظر گرفته شده که میزان دقیق انرژی پاور بانک را به نمایش می‌گذارد. ضمن اینکه این پاور بانک دارای یک چراغ قوه LED نیز است که کاربرد و ایمنی آن را بالا می‌برد. دارای دو پورت خروجی، 450 گرم وزن و باتری لیتیوم یونی است که بدون شک آن را به یکی از بهترین برندهای پاوربانک 1400 تبدیل کرده است.

پاوربانک ای دیتا مدل P20000D

پاوربانک سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت 20000 میلی آمپر

یکی دیگر از بهترین مدل‌هایی که در بازار می‌توانید ببینید، S200 از سیلیکون پاور است. این پاور ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و باتری به کار رفته در ساخت آن از نوع لیتیوم پلیمری است. این مدل دارای 2 پورت خروجی است و وزنی معادل 414 گرم دارد. ابعاد پاور بانک S200 نیز استاندارد بوده و برای حمل و نقل گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل S200

پاوربانک انکر مدل A1271 PowerCore ظرفیت 20100 میلی آمپر

در ادامه معرفی بهترین پاور بانک ها باید به انکر نیز بپردازیم. این برند یکی از پر قدرت‌ترین برندهای تولید کننده پاور بانک بوده و یکی از با کیفیت‌ترین محصولات آن مدل A1271 است. این مدل دارای دو پورت خروجی است و می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را تغذیه کند. ظرفیت 20100 میلی آمپر برای آن در نظر گرفته شده و باتری لیتیوم یونی در ساخت آن به کار رفته است. این پاور بانک که از بهترین‌های موجود در بازار است از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک انکر مدل A1271 PowerCore

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر

برند شیائومی که برای همه ما آشنا است در تولید پاور بانک‌ها نیز کامل و بدون نقص عمل کرده است. این مدل پاور بانک از این برند دارای 20 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت است و دو درگاه خروجی دارد. ضمن اینکه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع به کاربران اجازه می‌دهد که دستگاه‌های خود را با سرعت و همچنین همزمان تغذیه کرده و در زمان خود نیز صذفه‌جویی داشته باشند. ضمن اینکه پاور بانک خود را از دو درگاه USB-C و micro USB می‌توانید شارژ کنید.

همچنین بخوانید: خرید پاوربانک شیائومی 20000 و 10000 از فروشگاه جی اس کالا

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10022 ظرفیت 10000 میلی آمپر

این پاور بانک ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و با داشتن دو پورت خروجی کارایی خود را بالا برده است. باتری به کار رفته در آن جنس لیتیوم پلیمری داشته و با توجه به جنس بدنه وزنی سبک و ایده‌آل برای حمل و نقل دارد. اگر به دنبال بهترین برندهای پاوربانک 1400 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری هستید، قطعا این مدل می‌تواند نظر شما به خود جلب کند.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10022

شارژر همراه انکر مدل A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر

یکی دیگر از مدل‌هایی که برای بهترین پاور بانک می‌توان به آن اشاره کرد، مدل A1109 از برند انکر است. این پاور بانک با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت، ظاهری بسیار جالب و متفاوت دارد و وزن آن کمی بیش از 100 گرم است. در واقع به دلیل طراحی استوانه‌ای این پاور بانک و وزن بسیار سبک آن می‌توانید در هر مکان و زمانی آن را حمل کرده و حتی در جیب و کیف دستی خود از آن نگهداری کنید. اگرچه ظرفیت این پاور بانک پایین است، اما نیازهای روزانه شما را به راحتی می‌تواند برطرف کند.

شارژر همراه انکر مدل A1109 PowerCore

پاوربانک خورشیدی راو پاور مدل RP-PB003 ظرفیت 15000 میلی آمپر

یکی از جالب‌ترین مدل‌هایی که در بازار پاور بانک‌ها وجود دارد، PR-PB003 راوپاور است که با ذخیره انرژی خورشید در خود می‌تواند دستگاه‌های مورد نظر شما را در مواقع نیاز تغذیه کند. ظرفیت این مدل 15 هزار میلی آمپر ساعت است و یک چراغ قوه در قسمت پشتی خود دارد. البته توجه داشته باشید که این پاور بانک را از طریق پورت ورودی مانند پاور بانک‌های معمولی نیز می‌توانید تغذیه کنید. اما در صورتی که از انرژی خورشیدی برای شارژ آن استفاده می‌کنید، برای شارژ کامل تقریبا به یک هفته زمان نیاز دارید.

پاوربانک خورشیدی راو پاور مدل RP-PB003

پاوربانک روموس مدل Knight20 ظرفیت 20000 میلی آمپر

یکی از بهترین برندهای پاور بانک را می‌توان روموس عنوان کرد که مدل Knight20 از آن دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی است و از باتری لیتیوم پلیمری در ساخت آن استفاده شده است. وزن این محصول 443 گرم است که به دلیل ظرفیت بالای آن است. اما قابلیت حمل آن به دلیل طراحی ظاهری بسیار آسان بوده و این پاور بانک دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ سریع تلفن همراه شما را دارد.

پاوربانک روموس مدل Knight20

شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر

این پاور بانک از برند شیائومی دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی است و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. دو پورت خروجی و یک پورت از نوع میکرو یو اس بی برای تغذیه پاور بانک دارد. نوع باتری آن لیتیوم پلیمری است و وزن آن برابر 243 گرم است.

شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM

جمع‌بندی

بهترین برندهای پاوربانک مجموعه بسیار بزرگی از مدل‌ها را به کاربران ارائه می‌کنند که هر کاربر بتوانند برای رفع نیاز خود، مدل مناسبی را انتخاب کند. با این حال تعدادی از بهترین مدل‌های موجود از برترین برندها را برای شما معرفی کردیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شده و آگاهی بالاتری هنگام خرید داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید یک پاور بانک خوب باید تمامی فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24