بهترین مدل های مچ بند هوشمند

آشنایی با بهترین مچ بند هوشمند در بازار پیام بگذارید

امروزه ساعت‌های هوشمند یکی از محصولات پرطرفداری است که اغلب جوانان از آن استفاده می‌کنند؛ اما این محصول برای بسیار از اقشار جامعه قیمت نسبتا بالایی دارد؛ به همین منظور نیز اغلب افراد ترجیح می‌دهند که مچ بند هوشمند را جایگزین آن کنند؛ به همین منظور امروز تصمیم داریم درباره موضوع « بهترین مچ بند هوشمند » با شما صحبت کنیم تا شما کاربران گرامی بهترین برند موجود را خریداری کنید.

به طور معمول کمپانی‌‍‌های سازنده این مچ بندهای هوشمند در تلاش هستند که با پیشرفت تکنولوژی، ویژگی‌های منحصر به فردی را در طراحی محصولات خود اعمال کنند تا همچنان این مچ بندها درون سبد خرید مشتریان قرار گیرد؛ مچ بندهای هوشمند قابلیت‌‍‌های کاربردی و جذاب زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند که علاوه‌‍‌بر جذابیت ظاهری آن، می‌توانید تمامی اعلان‌های گوشی موبایل و ساعت‌های فعالیت روزانه خود را تحت کنترل قرار دهید.

نکته: توصیه می‌کنیم پس از اتمام این مطلب حتما به مقاله راهنمای خرید مچ بند هوشمند مراجعه کنید تا براساس اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم، خرید بسیار خوبی را داشته باشید.

Xiaomi Mi Band 5

باکیفیت ترین مچ بند

اگر نگاهی دقیق‌تر به Xiaomi Mi Band 5 داشته باشیم، کاملا واضح است که این مدل نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات مثبتی داشته است که از چشم هیچ شخصی پوشیده نیست؛ از مهم‌ترین دگرگونی این مدل می‌توان به اندازه صفحه نمایشگر 1.1 اشاره کرد که نسبت به مدل  قبلی، یعنی صفحه نمایشگر 0.95 اینچی بزرگ‌تر است؛ البته در نظر داشته باشید که این تغییر سایز نمایشگر باعث می‌شود که دیگر نتوانید بندهای سری قبلی شیائومی را در این مدل نیز استفاده کنید؛ گفتنی است که عملکرد صفحه نمایشگر این مدل مچ بند به گونه‌ای است که تابش نور آفتاب تاثیر بسیار کمی بر وضوح صفحه نمایشگر می‌گذارد؛ این بدین معناست که در طراحی صفحه آن از فیلترهای خاصی استفاده شده که کیفیت صفحه نمایشگر، تا حد بسیار زیادی افزایش یابد.

ظرفیت باتری مچ بند Xiaomi Mi Band 5 تقریبا مشابه سری چهارم آن است که هر 14 روز یک بار باید آن را شارژ کنید؛ البته توجه داشته باشید که با فعال کردن Power Saving می‌توان تا 20 روز نیز از باتری مچ بند استفاده کرد.

تفاوت دیگر این مدل نسبت به سری‌های قبلی در نحوه شارژ کردن آن است؛ شارژ کردن این مچ بند از طریق مگنت‌های مغناطیسی انجام می‌شود؛ به این صورت که شارژرهای مغناطیسی به پشت ساعت متصل می‌شوند و دیگر نیازی ندارید که پنل ساعت را از بندهای آن جدا کنید؛ همچنین اندازه سیم شارژر در نسل پنجم، بسیار بلندتر از سری‌های پیشین خود است.

شیائومی می بند 5 به نحوی طراحی شده است که وضعیت سلامت شما را از طریق عوامل متعددی همچون ضربان قلب، جنسیت، فعالیت‌های ورزشی، تغذیه و ساعت خواب اندازه‌گیری می‌کند و براساس آن به شما نمره می‌دهد؛ بنابراین بدین ترتیب می‌توانید سبک زندگی سالم‌تری داشته باشید.

Xiaomi Mi Band 4

Xiaomi Mi Band 4 یکی از بهترین مچ بند های هوشمند است که نوع طراحی آن شباهت بسیار زیادی به نسخه سوم دارد؛ بند این محصول از TPU است که شاید استفاده از آن برای همه افراد مطلوب نباشد؛ دکمه Home کاملا تخت طراحی شده و اندازه نمایشگر آن نیز کمی بزرگ‌تر از شیائومی می بند سوم است؛ این محصول پنل AMOLED رنگی دارد که با استفاده از یک لایه شیشه حرارتی 2.5D از آن محافظت می‌شود؛ همچنین گفتنی است ک وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایشگر آن نسبت به سری قبلی کیفیت بیشتری دارد؛ بهبود رزولوشن در این سری مچ بند باعث می‌شود که هر نوع تصویری را با جزئیات بیشتری ببینید؛ این مچ بند هوشمند از 77 تم مختلف استفاده می‌کند تا کاربر در هنگام استفاده از آن نهایت لذت را ببرد.

این محصول شیائومی باتری بسیار قوی دارد؛ یعنی ظرفیت آن تا 125 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است؛ این بهبود ظرفیت باتری باعث می‌شود که به تبع وزن مچ بند نیز افزایش یابد؛ یعنی وزن این محصول حدودا 10.7 گرم است؛ اما به طور کلی اگر بخواهیم درباره این مدل مچ بند نظر دهیم، باید بگوییم که جزو سری‌های بسیار پیشرفته و باکیفیت شیائومی به حساب می‌آید.

Xiaomi Mi Band 4 اغلب برای فعالیت‌های مختلفی همچون ورزش، مدیریت اعلان‌ها و زیرنظر گرفتن وضعیت سلامت جسمانی گزینه خوبی به حساب می‌آید؛ البته برای استفاده از این مچ بند، باید اپلیکیشن Mi Fit را در گوشی موبایلتان نصب و راه‌اندازی کنید.

این مدل مچ بند هوشمند از قابلیت NFC نیز برخوردار است که از آن در زمان‌های پرداخت و استفاده از کارت‌های بانکی، می‌توانید استفاده کنید؛ ناگفته نماند که این مچ بند از قفل هوشمند Xiaomi Mijia نیز بهره‌مند است.

Xiaomi Mi Band 3

Xiaomi Mi Band 3 جزو بهترین مارک مچ بند هوشمند است که نسخه بروز شده نسل دوم محسوب می‌شود؛ این مدل در سال 2018 وارد بازار شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست به فروش بالایی دست یابد؛ این مدل مچ بند در حقیقت یکی از موفق‌ترین گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آید که توانست کمپانی‌های رقیب را با چالش‌های متعددی روبه‌رو کند.

مچ بند Xiaomi Mi Band 3 نسبت به نسخه قبلی خود تا حد زیادی ارتقا یافته است؛ به طور مثال بندی که برای این مچ بند طراحی می‌شود، کاملا با محیط زیست سازگاری دارد؛ همچنین تعداد سوراخ‌های بند آن نیز از 9 عدد به 12 عدد افزایش یافته است تا افراد با هر نوع سایز دستی بتوانند از این مچ بند هوشمند استفاده کنند؛ ناگفته نماند که وزن تقریبی این محصول حدودا 20 گرم است که در زمان استفاده از آن، به هیچ عنوان احساس سنگینی نمی‌کند.

سنسور HR در این محصول تا حد زیادی بهبود یافته است؛ همچنین شتاب سنج آن به آسانی می‌تواند قدم‌های شما را شمارش کند؛ به صورت کلی نوع طراحی این مچ بند تفاوت چندانی با نسل‌های قبلی خود ندارد؛ اما نمایشگر آن نسبت به نسخه‌های پیشین بسیار خاص و منحصر به فرد است؛ از ویژگی‌های بسیار خوب این مچ بند می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب اشاره کرد که برای افرادی که می‌خواهند سلامت و عملکرد قلب خود را نظاره کنند، گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود.

Xiaomi Mi Band 2

Xiaomi Mi Band 2 جزو بهترین مچ بند هوشمند ارزان محسوب می‌شود که نسبت به سایر سری‌های قبلی این برند، تغییرات چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل نیز در زمان رونمایی از آن توجه تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود جلب کرد؛ البته ظاهر این این مدل نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر شیائومی دچار تغییرات زیادی نشده است و مانند سایر دستبندهای سلامت سه چراغ LED و صفحه نمایش OLED 0.42 دارد.

از دیگر قابلیت‌های مچ بند Xiaomi Mi Band 2 می‌توان به بهبود سنسور ردیابی، HR، باتری قوی‌تر و اتصال سریع‌تر آن اشاره کرد؛ این مدل دارای باتری بسیار قدرتمندی است که پس از هربار شارژ کردن به مدت 20 روز می‌توانید از آن استفاده کنید؛ جنس بند این مچ بند از سیلیکون است که در رنگ مشکی طراحی و تولید می‌شود؛ البته اگر مایل هستید که از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کنید، می‌توانید به صورت مجزا رنگ‌های دیگر این مچ بند را خریداری کنید؛ ویژگی بسیار خوب بند این محصول این است که به آسانی می‌توانید سایز آن را تنظیم کنید؛ البته ناگفته نماند که سیستم گام شمار در این محصول بسیار پیشرفته است به طوری که به آسانی می‌تواند وضعیت نشستن یا پیاده‌روی کردن شما را به صورت خودکار تشخیص دهد.

این محصول به نوعی طراحی شده است که اطلاعات ارزشمندی درباره وضعیت سلامت شما از جمله وضعیت ضربان قلب، کالری مصرف شده و میزان پیاده‌روی روزانه را در اختیارتان قرار می‌دهد و بدین ترتیب می‌توانید وضعیت سلامت خود را بهبود بخشید؛ البته ناگفته نماند که مچ بند Xiaomi Mi Band 2 تمامی تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌ها را به شما نمایش می‌دهد.

نکته: شیائومی یکی از برترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم دیجیتال است که کیفیت مچ بندهای هوشمند آن بر هیچ فردی پوشیده نیست؛ پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین مچ بند هوشمند شیائومی حتما به صفحه محصول جی اس کالا مراجعه کنید.

Honor Band 5 (آنر بند 5)

آنر بند 5 جزو بهترین مارک مچ بند هوشمند به حساب می‌آید که باتوجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد؛ این مچ بند هوشمند تفاوت ظاهری مشهودی نسبت به سایر مدل‌های قبلی خود ندارد؛ به همین دلیل اگر نسخه قبلی این برند را در کنار نسل پنجم قرار دهید، تشخیص آن‌ها از یکدیگر کمی دشوار خواهد بود؛ بندهای این مچ بند از جنس سیلیکون است و یک سطح شیشه‌ای روی تمامی بدنه اصلی آن وجود دارد؛ در آنر بند 5 هیچ‌گونه کلید فیزیکی وجود ندارد و تنها یک دایره نقره‌ای رنگ روی نمایشگر دیده می‌شود که کلید هوم محسوب می‌شود و شما با هر بار لمس کردن این دایره به منوی اصلی بازمی‌گردید؛ گفتنی است که این دایره هیچ برآمدگی ندارد.

این مچ بند هوشمند وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی روی مچ دست قرار می‌گیرد و استفاده از آن باعث جذابیت بیشتر استایلتان می‌شود؛ از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این مدل می‌توان به دارا بودن SpO2 اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید، میزان اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید؛ البته این نتایج به صورت نمودار در اختیارتان قرار نمی‌گیرد؛ بلکه در نهایت به صورت عدد و رقم، وضعیت اکسیژن خون خود را مشاهده می‌کنید؛ همچنین گفتنی است که این حسگر به صورت خودکار عمل نمی‌کند و شما باید خودتان آن را فعال کنید.

Samsung Galaxy Fit (سامسونگ گلکسی فیت)

مچ بند سامسونگ

Samsung Galaxy Fit جزو بهترین برند مچ بند هوشمند محسوب می‌شود که در بازه قیمتی نسبتا مناسبی نیز قرار دارد؛ این مدل مچ بند از صفحه نمایشگر 0.95 اینچی برخوردار است که کیفیت تصویر بالایی نیز دارد و با سایر دستگاه‌های اندرویدی سازگار است.

طبق ادعاهای گفته شده توسط کمپانی سامسونگ، این محصول دارای باتری 120 میلی‌آمپری است که بدین ترتیب به مدت 7 روز می‌توانید از شارژ آن استفاده کنید؛ همچنین در شرایط استاندارد در مقابل آب مقاوم است و در حقیقت تا عمق 50 متری مشکلی برای مچ بند ایجاد نمی‌شود؛ از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به حسگرها، ژیروسکوپ و شتاب سنج، وضعیت سلامت بدن، اعلان‌ها و امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

مچ بند هوشمند آنر مدل band 3 standard edition

band 3 standard edition بهترین مچبند هوشمند آنر است که با قیمت بسیار مناسب خود توانست، مورد توجه کاربران قرار گیرد؛ این مچ بند هوشمند از صفحه نمایشگر غیرلمسی PMOLED برخوردار است که وضوح نمایش بسیار بالایی نیز دارد؛ البته علی‌رغم کیفیت بسیار بالای صفحه نمایشگر آن، برخی از افراد لمسی نبودن صفحه نمایشگر این محصول را یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می‌آورند.

مچ بند هوشمند آنر مدل band 3 standard edition در مقابل رطوبت، آب و گرد و غبار تا حدی مقاوم است و با اغلب دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارد؛ همچنین ناگفته نماند که این مچ بند از باتری 100 میلی‌آمپری برخوردار است که تا 30 روز نیازی به شارژ شدن پیدا نمی‌کند.

مچ بند هوشمند جی تب مدل W607

مچ بند هوشمند جی تب مدل W607 باتوجه به کارایی و قیمت بسیار مناسب آن در لیست بهترین مدل مچ بند هوشمند قرار دارد؛ این محصول از صفحه نمایشگر 0.78 اینچی بهره‌مند است که وضوح تصویر بالایی نیز دارد؛ نقطه قوت این مچ بند هوشمند در ظرفیت باتری آن است؛ در حقیقت این دستبند هوشمند یک باتری 90 میلی‌آمپری دارد که با هر بار شارژ کردن، می‌توانید به مدت 5 روز از آن استفاده کنید.

Amazfit Bip

برترین مچ بندهای هوشمند

Amazfit Bip در نگاه اول شبیه به یک ساعت هوشمند است؛ اما در حقیقت طراحی و سیستم عامل آن بیشتر شبیه به یک مچ بند سلامت به حساب می‌آید؛ این مچ بند ظاهری بسیار زیبا و شبیه به اپل واچ دارد که قابلیت‌های منحصر به فردی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ گفتنی است که این محصول وزن بسیار سبکی نیز دارد و پس از هر بار شارژ کردن، به مدت 45 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

فیت بیت اینسپایر HR

فیت بیت اینسپایر HR بهترین مچ بند هوشمند ورزشی است که به دلیل وزن بسیار سبک آن، چیزی روی مچ دستتان احساس نمی‌کنید؛ ابعاد صفحه نمایشگر این مچ بند بسیار کوچک و ظریف است و کار کردن با آن برای افرادی که انگشتان بزرگی دارند، کمی دشوار است؛ بنابراین این محصول را بیشتر به بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

Fitbit Charge 4

این محصول جزو بهترین مچ بندهای هوشمند است که بسیاری از افراد به دلیل سایز بزرگ صفحه نمایشگر، آن را با ساعت هوشمند اشتباه می‌گیرند؛ این مدل نیز مانند نسخه قبلی خود از قابلیت‌هایی همچون شمارش ضربان قلب و ردیابی فعالیت ورزشی، برخوردار است؛ البته ناگفته نماند که این مدل مچ بند قیمت نسبتا بالایی دارد که بسیاری از کاربران توان خرید آن را ندارند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین مچبند هوشمند را به شما همراهان همیشگی جی اس کالا معرفی کنیم؛ همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، مچ بندهای هوشمند محصول بسیار مناسبی برای کنترل وضعیت سلامت و اعلان‌های برخی از اپلیکیشن‌ها هستند و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن‌ها، بسیار مورد استقبال قرار گرفتند؛ پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب و خرید مچ بند هوشمند حتما به صفحه محصول ما در جی اس کالا مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24