بهترین پاوربانک وایرلس

آشنایی با بهترین پاوربانک وایرلس یا بی سیم در بازار پیام بگذارید

پاوربانک یا شارژر همراه، یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی است که بشر تاکنون تولید کرده و توانسته مورداستفاده همگان قرار گیرد. پاور بانک ها، انواع و اشکال مختلفی دارند که اکثر مدل‌های موجود در بازار برای شارژ تلفن همراه، تبلت و کلیه دستگاه‌هایی که با کابل یو اس بی شارژ می‌شوند، قابل‌استفاده است. پاوربانک به طور معمول با استفاده از سیم به تلفن همراه یا وسیله الکترونیکی شارژی شما متصل شده و فرایند پر کردن باتری را شروع می‌کند. با پیشرفت فنّاوری، گجت ها نیز دچار تحول شدند و با بهبود طراحی آن‌ها، شیوه شارژ نیز تغییر پیدا کرده و به صورت بی‌سیم شارژ می‌شوند. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده پاور بانک نیز دست به کار شدند و تصمیم گرفتند مدل‌های مختلف پاور بانک وایرلس را روانه بازار کنند.

به دلیل افزایش تقاضا، کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی جی اس کالا تصمیم گرفته‌اند تا در یک مقاله آموزشی، شما را با خصوصیات پاوربانک وایرلس آشنا کنند و در ادامه فهرستی از برترین شارژرهای همراه بی‌سیم را برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا بتوانید با آشنایی کامل و دقیق، محصول موردنظر خود را خریداری نمایید. شما میتوانید برای خرید پاوربانک به اینجا مراجعه نمایید.

آشنایی با پاور بانک وایرلس

قبل از اینکه به بررسی لیست برترین پاوربانک وایرلس بپردازیم، لازم است شما را با خصوصیات این نوع از شارژر همراه، بیشتر آشنا کنیم.

نیکولاس تسلا اولین شخصی بود که در قرن ۱۹ میلادی توانست اتصال بی سیم در میان دو جسم را برقرار کند و حالا مهندسین حوزه تکنولوژی این قابلیت را به پاور بانک وایرلس آورده‌اند که برای گجت هایی نظیر گوشی‌های موبایل، تبلت و هدفون‌های بلوتوثی که امکان شارژ شدن به صورت بی‌سیم را دارند، مناسب است. این قابلیت بسیار مناسب افرادی است که در نظر دارند تا بدون استفاده از سیم شارژر که دست‌وپا گیر است به شارژ کردن دستگاه دارای باتری خود بپردازند.

این ابزارها با استفاده از الکترومغناطیس که یک پد حاوی سیم‌پیچ‌هایی است، درون پاور بانک در نقش فرستنده عمل می‌کنند، قرارگرفته و به دستگاهی که برای شارژ شدن به آن نزدیک کرده‌اید متصل و فرایند انتقال انرژی صورت می‌گیرد که لازم به ذکر است این قابلیت در دنیای فنّاوری به عنوان فناوری QI شناخته شده و باعث می‌شود بتوانید دستگاه خود را تا فاصله ۴ سانتی‌متری از پاوربانک وایرلس، شارژ نمایید.همچنین شما می‌توانید برای آشنایی با برندهای معتبر پاور بانک به مقاله (بهترین مارک پاوربانک) مراجعه فرمایید.

چه دستگاه‌هایی از پاور بانک بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؟

  • قابلیت شارژ بی‌سیم در تلفن همراه:
    یکی از پرمصرف‌ترین ابزارهایی که استفاده می‌کنیم، تلفن همراه نام دارد. در سال‌های اخیر، شرکت‌های مطرحی این سیستم را درگوشی‌های همراه خود تعبیه کرده‌اند؛ معروف‌ترین موبایل‌های موجود در بازار که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند عبارت‌اند از گوشی‌های ساخت شرکت اپل که در آیفون ۸، X نمونه اولیه شارژ بی‌سیم در آن‌ها استفاده ‌شده و در کلیه سری‌های جدید آیفون وجود این ویژگی متداول شده و مشکلات آن رفع شده و فرایند انتقال انرژی سریع‌تر شده است. از دیگر گوشی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند می‌توان به پرچم‌داران شرکت‌های مطرحی نظیر سامسونگ، شیائومی، هواوی و سونی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این فنّاوری در برخی از تبلت ها و لپ‌تاپ‌ها نیز موجود است.
  • قابلیت شارژ بی‌سیم در هندرفری ها
    همان‌گونه که پیدایش قابلیت شارژ بی‌سیم در تلفن‌های همراه شکل گرفت، کمپانی‌های سازنده هندزفری و هدفون تصمیم گرفتند تا گجت های خود را به این ویژگی مجهز کرده به طریقه شارژ شدن، رنگ و لعاب جدیدی بدهند.
    شارژ وایرلس در هندزفری از طریق کیس مخصوص آن امکان‌پذیر است و کمپانی‌های مختلفی به استفاده از این قابلیت روی آورده‌اند. از معروف‌ترین هندزفری ها می‌توان از کمپانی اپل به ایرپاد پرو (Apple AirPods Pro) و ایرپاد نسل دوم (Apple Airpods 2)، اشاره کرد.
    دیگر شرکت‌های معروفی نیز وجود دارند که این ویژگی را در هندزفری های خود تعبیه کرده‌اند که می‌توان به گلکسی بادز پلاس سامسونگ و هدفون پاور بیتس پرو شرکت بیتس اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی این مدل‌ها از پاوربانک وایرلس پشتیبانی می‌کنند.
  • قابلیت شارژ بی سیم در ساعت های هوشمند
    این نوع از گجت ها نیز دستخوش پیشرفت تکنولوژی شده و به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شدند و بسیار موفق نیز، بوده‌اند.
    از معروف‌ترین ساعت‌های هوشمندی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به اسمارت واچ‌های کمپانی اپل از مدل اپل واچ ۳ گرفته تا جدیدترین مدل‌ که اپل واچ ۶ نام دارد، اشاره کرد. از دیگر کمپانی‌های معروف سازنده ساعت هوشمند که از این قابلیت استفاده کرده‌اند، می‌توان از ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ شرکت سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active2) نام برد.

معرفی انواع پاور بانک بی سیم

روش استفاده از پاوربانک وایرلس

سؤالی که در ذهن اکثر افراد مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانند با استفاده از پاوربانک وایرلس به شارژ کردن دستگاه خود بپردازند.

در این مورد لازم است از شارژ داشتن پاوربانک مطمئن شوید سپس تنها کافی است دکمه روشن شدن پاور بانک وایرلس خود را فشار داده و تلفن همراه یا هر گجتی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند را در محل قرارگیری تعیین‌شده، مستقر کنید. در این صورت صفحه دستگاه شما روشن‌شده و یا با یک لرزش نشان مشخص می‌کند که در حال شارژ شدن است.

نکته آموزشی: اگر تلفن‌ همراه شما از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا شما می‌توانید با تهیه پد مخصوص که به پشت تلفن شما می‌چسبد از داشتن این فناوری لذت ببرید.
نوع دیگری از پاوربانک نیز وجود دارد که از طریق انرژی خورشید شارژ می‌شود که شما می‌توانید با مراجعه به مقاله (بهترین پاوربانک خورشیدی) اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

توصیه‌ی کاربردی هنگام خرید پاوربانک وایرلس

هنگامی‌که فکر خرید پاور بانک وایرلس را در سر داریم باید به یک نکته اساسی که در تجربه ما از استفاده از این دستگاه تأثیر می‌گذارد، باید دقت کنیم. در ادامه به توضیح این نکته خواهیم پرداخت:

نکته مهم هنگام خرید پاوربانک وایرلس این است که باید به ظرفیت اسمی آن دقت داشته باشید؛ زیرا ظرفیت حجمی این شارژرهای همراه متفاوت است و باید نسبت نیاز روزانه خود را در نظر بگیرید. در صورتی‌که می‌خواهید چندین دستگاه با قابلیت شارژ وایرلس خود را نظیر تلفن همراه، هندزفری و ساعت هوشمند شارژ کنید ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ اما اگر تنها تلفن همراه شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و نیازی به شارژ کردن دیگر دستگاه‌های دارای باتری خود ندارید، ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر کافی است و در صرفه هزینه‌های سنگین جلوگیری می‌شود.

معرفی برترین پاوربانک های بی‌سیم بازار

در این قسمت از مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی جی اس کالا تهیه شده است، برای شما عزیزان که قصد خرید بهترین پاوربانک وایرلس را دارید به معرفی و بررسی بهترین و معروف‌ترین مدل‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

پاوربانک بی‌سیم سامسونگ مدل EB-U3300 (SAMSUNG 25W Portable Wireless Powerbank)

برای معرفی پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U3300 لازم به ذکر است که این مدل در دسته محبوب‌ترین و معروف‌ترین شارژرهای همراه بی‌سیم قرار گرفته که توسط شرکت پرآوازه سامسونگ، تولید شده است.این پاوربانک از ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر برخوردار است که می‌تواند دستگاه‌های شما را تا چند مرتبه در روز، شارژ نماید.

پاور بانک سامسونگ مدل EB-U3300

پاور بانک وایرلس EB-U3300 سامسونگ از فلز ساخته‌شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد؛ این شارژر همراه که از قابلیت شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با استفاده از کابل type-c که در جعبه محصول موجود است به شارژ کردن آن در کمترین زمان ممکن (حدود ۴ ساعت)، بپردازید.

این پاور بانک وایرلس با قدرت 25 وات که در این دسته از پاور بانک‌ها بی‌نظیر است، می‌تواند تلفن همراه یا گجتی که از قابلیت اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند را شارژ کند. همچنین با این پاور بانک بی‌سیم، قابلیت اتصال به ۳ دستگاه را به طور هم‌زمان را دارا است که یکی با استفاده از قابلیت وایرلس و دو گجت از طریق کابل شارژ می‌شوند.

وزن این دستگاه حدود ۲۵۱ گرم است که باعث می‌شود مشکلی در حمل‌ونقل آن نداشته باشید. نشان دادن میزان انرژی باتری باقی‌مانده در این پاوربانک بی سیم بر عهده چراغ‌های ال ای دی است که در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته‌اند.

پاور بانک می وایرلس شیائومی مدل WPB15ZM (Mi Wireless Power Bank)

پاوربانک بی سیم شیائومی مدل WPB15ZM یکی از برترین و معروف‌ترین مدل‌های پاوربانک وایرلس موجود در بازار ایران است.کمپانی خوش آوازه شیائومی با تولید و معرفی آن توانسته با قیمت‌گذاری مناسب به دلیل داشتن بدنه پلاستیکی، فروش بسیار خوبی را تجربه نماید. گنجایش اسمی این شارژر همراه ۱۰ هزار میلی‌آمپر است که عدد بسیار خوب و مناسبی به نظر می‌آید؛ زیرا برای مثال، می‌توانید دستگاه ۴ هزار میلی‌آمپری خود را تا ۲ بار به طور کامل شارژ کرده و دغدغه اتمام باتری را نداشته باشید.

پاوربانک شیائومی مدل WPB15ZM

پاور بانک وایرلس شیائومی مدل WPB15ZM با استفاده از قابلیت QI با توان ۱۸ وات به صورت کاملاً بی‌سیم به پر کردن باتری تلفن همراه، اسمارت واج و هندزفری می‌پردازد و شما می‌توانید با این شارژر همراه، راحتی کم‌نظیری را تجربه کرده و باعث می‌شود تا از شر سیم‌های اتصال، راحت شوید.

پاور بانک وایرلس ذکرشده، با داشتن یک خروجی USB توانایی اتصال دو دستگاه را به طور هم‌زمان را دارا بوده و شما می‌توانید موبایل یا گجت خود را با استفاده از فناوری بی‌سیم، شارژ کرده و دیگر گجت خود را از طریق کابل به آن متصل کنید. نکته قابل‌توجه اینجاست که می‌توانید هم‌زمان به شارژ کردن خود پاور بانک با استفاده از کابل type-c و لوازم الکترونیکی خود، بدون کاهش سرعت، بپردازید.

پاوربانک بی سیم شیائومی مدل PLM11ZM (Xiaomi Power Bank PLM11ZM)

پاوربانک بی سیم شیائومی مدل PLM11ZM دیگر محصول غول چینی دنیای تکنولوژی یعنی شیائومی به شمار می‌آید که در لیست برترین‌های ما قرار گرفته است و مدل کامل‌تر پاوربانک شیائومی مدل WPB15ZM محسوب می‌شود. این پاوریانک بی سیم با ظاهری ساده و شکیل برای شارژ کردن انواع دستگاه‌هایی که از فناوری QI پشتیبانی می‌کنند، مناسب بوده و ۱۰ هزار میلی‌آمپر، گنجایش دارد.

پاوربانک شیائومی مدل PLM11ZM

یکی از نقاط قوت این محصول استفاده از آلومینیوم در بدنه آن است که علاوه بر ایجاد استحکام باعث شده تا حس خوبی را به کاربر منتقل کند و در نگاه‌ها جذاب به نظر برسد. وزن تقریبی این محصول تقریباً ۳۵۰ گرم است. در ابتدا ممکن است سنگین به نظر برسد اما همان‌طور که گفته شد به دلیل استفاده از فلز در بدنه آن این ایراد قابل ‌چشم‌پوشی است. در قسمت بالایی پاوربانک بی سیم شیائومی مدل PLM11ZM ، شاهد یک عدد پورت USB، ورودی کابل Type-C، چراغ ال ای دی نشانگر مقدار باقیمانده شارژ و کلید روشن و خاموش کردن دستگاه هستیم.

مهم‌ترین ویژگی این شارژر همراه این است که می‌تواند باتری دستگاهتان را با قدرت ۱۸ وات بدون ایجاد هرگونه آسیب شارژ نماید. این پاور بانک بی سیم شیائومی به دلیل قیمت بسیار مناسب(کمتر از ۳۰ دلار) و کیفیت بالا توانسته است به بهترین پاوربانک وایرلس حال حاضر بازار ایران، تبدیل شود.

پاور بانک بی سیم ریمکس مدل RPP-105 ( REMAX RPP-105 Wireless Power Bank)

در آخرین مورد از لیست بهترین پاوربانک وایرلس به معرفی شارژر همراه ریمکس مدل RPP-105 خواهیم پرداخت.

شرکت چینی Remax که کیفیت محصولات خود را با تولید کابل‌های شارژ مقاوم، آداپتور و هندزفری به همگان ثابت کرده است. با معرفی محصول جدید خود یعنی پاور بانک بی سیم مدل RPP-105 به رقابت با دیگر کمپانی‌های تولیدکننده برتر،پرداخته است. پاور بانک وایرلس شرکت ریمکس ۱۰ هزار میلی‌آمپر گنجایش دارد که برای استفاده روزمره، همراه بسیار خوب و مناسبی است و نگرانی بابت اتمام شارژ در هنگام انجام فعالیت‌های خود، ندارید.این محصول با توان ۱۸ واتی می‌تواند به صورت بی‌سیم از طریق سیستم QI به شارژ کردن دستگاه‌های مربوطه بپردازد.

پاوربانک ریمکس

یکی از ویژگی‌هایی که این پاور بانک وایرلس را از دیگر محصولات متمایز کرده است دارا بودن دو درگاه شارژ که یکی از آن‌ها ورودی USB و دومی، ورودی/خروجی Type-c است که می‌توانید با استفاده هر کابل microUSB و Type-c با استفاده از فناوری شارژ سریع کوالکام نسبت به شارژ آن اقدام نمایید. پاور بانک بی سیم ریمکس مدل RPP-105 یکی از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین شارژرهای همراه موجود در بازار است که قیمتی در حدود ۲۴ دلار دارد.

درصورتی‌که علاقه‌مند به انجام کاردستی هستید و می‌خواهید یک پاور بانک را در خانه درست کنید می‌توانید با مراجعه به مقاله (آموزش ساخت پاوربانک) اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی ما یعنی جی اس کالا تهیه شده بود، تلاش کردیم ویژگی‌های بارز یک پاور بانک وایرلس را برای شما شرح دهیم. همان‌گونه که گفته شد پاور بانک بی سیم یکی از گجت های محبوب حال حاضر جهان است که با حذف سیم و با استفاده از انرژی الکترومغناطیس به شارژ کردن لوازم الکتریکی مختلفی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، می‌پردازد.

نکته قابل‌توجه این است که فرایند شارژ شدن موبایل یا هر گجت دیگری توسط پاور بانک بی سیم نسبت به مدل‌هایی که از کابل استفاده می‌کنند از سرعت پایین‌تری برخوردار هستند اما با استفاده از این ابزارها می‌توانید استفاده از کابل‌های بلند راحت شوید و تنها با قرار دادن ابزار هوشمندتان بر روی پاور بانک وایرلس شاهد شارژ شدن آن شوید. در صورتی که شارژ به نسبت آهسته‌تر برای شما نقطه‌ضعف به حساب نمی‌آید، این دستگاه می‌تواند برای شما مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24