طراحی و ویژگی های Samsung Galaxy S11 چگونه خواهد بود؟ پیام بگذارید

امروزه بازار گوشی های هوشمند با طراحی های جدید و نزدیک به محال بسیار داغ است؛ به خصوص در زمینه گوشی های تمام صفحه با وجود دوربین و حسگر اثر انگشت درون صفحه ای در کنار گوشی های تاشونده ی تمام لمسی و گوشی های کشویی که انقلابی در صنعت طراحی گوشی های هوشمند جدید است!.

سامسونگ نیز بیش از پیش خودش را در این زمینه های بسیار سخت به خوبی نشان داده و تمام نمی شود ها را با تولید اولین گوشی با نمایشگر تاشونده به می شود تبدیل کرده است!.

حال نیز سامسونگ سری جدید گوشی های خود را دو روز قبل یعنی در تاریخ 7 ماه آگوست میلادی در معرض دید همگان گذاشت. این سری شامل گوشی های Samsung Galaxy Note 10 و Samsung Galaxy Note 10 Plus می شود. همان طور که می دانید سری S10 گوشی های سامسونگ در ماه فوریه میلادی همین سال به بازار ها راه پیدا کرده بود.

در حال حاضر نیز بعضی از خبرگزاری ها خبر هایی مبنی بر تولید سری جدید گوشی های سامسونگ با نام Samsung Galaxy S11 در طراحی کاملاً جدید و بهبود یافته از دو نسخه Samsung Galaxy S10 و Samsung Galaxy Note10 می دهند که به دور از انتظار نیست!.

  • انتظارات از مدل جدید چیست؟

  1. به احتمال زیاد سه نسخه از سری 11 مانند Samsung Galaxy S11، Samsung Galaxy S11 Plus و Samsung Galaxy S11 e خواهد بود.
  2. قیمت گوشی به شدت بالا بوده و به احتمال زیاد از رنج 12 میلیونی آغاز شود.
  3. ممکن است که در اوایل سال 2020 میلادی معرفی شود.

باید گفت که به دلیل وجود هیچگونه تصاویر یا پتنت از این گوشی جدید امکان بررسی از نظر طراحی نخواهد بود، اما احتمال می دهیم که این گوشی از دو نسخه Note و S خود درس عبرت بگیرد و طراحی جذاب تری را ارائه کند. در حال حاضر یک پتنت در سایت های خبری پخش شده که معلوم نییت برای چه نسخه ای از گوشی های شرکت سامسونگ باشد؛ اما آن ها شک دارند که این پتنت برای گوشی Samsung Galaxy S11 نباشد!.

با این حال شاهد حفره ای کوچک تر از حفره موجود در گوشی Samsung Galaxy Note10 برای دوربین سلفی در Samsung Galaxy S11  خواهیم بود. این اطلاعات توسط منبع Ice Universe که از بهترین راهنما ها و منابع برای خبر های ساسمونگ است جمع آوری شده و در ادامه به تعدادی از این خبر ها خواهیم پرداخت!.

  • Samsung Galaxy S11 از فناوری 5G بهره خواهد برد

وقتی گوشی Samsung Galaxy S10 Plus از فناوری 5G بهره می برد پس سری جدید یعنی Samsung Galaxy S11 به طور قطع دارای نسخه ی بهروز شده و پیشرفته تری از این فناوری خواهد بود.

محل دوربین سلفی نیز ممکن است مثل Samsung Galaxy S10 Plus در سمت راست قرار گیرد. حال به دوربین اصل می پردازیم. دوربین اصلی در Samsung Galaxy S11  همانند سری S10 در نسخه ی Plus خود دارای سه دوربین و در نسخه ی e دارای دو دوربین خواهد بود. دوربین به احتمال زیاد از فناوری به روز رسانی شده ی تتراسل ISOCELL Bright GM1 و لنز اصلی با کیفیت 64 مگاپیکسلی در کنار حسگر ToF قوی تر بهره ببرد.

  • بخش سخت افزاری Samsung Galaxy S11

در Samsung Galaxy S11 احتمال وجود پردازنده جدید و بسیار قوی Snapdragon 865 با فناوری 5G و لیتوگرافی 7 نانومتری بسیار زیاد خواهد بود. چرا که سامسونگ در سال آینده وارد مرحله ی رقابتی شدیدی با دیگر کمپانی ها خواهد شد و باید بهترین ها را برای فروش بیشتر به بازار ارائه کند!. 6 گیگابایت حافظه RAM نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است و جک 3.5 میلی متری صدا همان طور که در گوشی Samsung Galaxy Note10 نیامده، در این سری نیز نخواهد آمد!.

از طرفی، منبع SamMobile گزارش داد که گوشی جدید Samsung Galaxy S11 به اندروید 10 یا همان Android Q با رابط کاربری نسخه One UI 2.1 از جعبه خارج خواهد شد.

امیدواریم قیمت Samsung Galaxy S11 آنچنان فضایی هم نباشد تا کاربران قادر به خریداری چنین گوشی جذاب و قدرتمندی باشند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24