معرفی گوشی هوشمند و جدید Nokia 9.1 Pure View پیام بگذارید

پس از مدت ها انتظار بالاخره خبر ها حول گوشی Nokia 9.1 که نسخه به روز رسانی شده ی گوشی Nokia 9 می باشد منتشر شد. در Nokia 9.1 سعی شده تا تمامی مشکلات و دلایلی که گوشی Nokia 9 را تا نزدیکی شکست برده بود برطرف شده باشد و این گوشی با زیبایی و ظرافت به تمام معنا به چشم همگان ظاهر شود.

حال تنها یک ویدئو برای معرفی این گوشی هوشمند و زیبا در سایت های خبری به اشتراک گذاشته شده است. با این که در ویدئو به یک سری از ویژگی های گوشی اشاره شده اما اطلاعات دقیق و کامل آن تا زمان عرضه گوشی Nokia 9.1 ناکامل خواهند ماند.

  • طراحی

گوشی دارای طراحی بسیار ظریف و کاملاً شبیه به گوشی های پرچم دار جدید است. صفحه نمایشی تمام صفحه با یک حفره دایره ای شکل برای دوربین سلفی در قسمت چپ و بالای صفحه نمایش!. اگر Nokia 9 را دیده باشید می توان یکی از مشکلات بزرگ اش را نداشتن صفحه نمایش بزرگ تر دانست؛ اما سازندگان Nokia 9.1 از اشتباه قبلی خود درس گرفته اند و دیگر آن را تکرار نخواهند کرد.

در قسمت پایینی بدنه با این که ویدئو آن را به طور دقیق و کامل نشان نمی دهد به احتمال زیاد شاهد دو اسپیکر چهار کاناله در اطراف پورت شارژر سریع هستیم. درسمت راست بدنه دکمه های فیزیکی تنظیم میزان صدا و در پایین آن ها دکمه فیزیکی قفل صفحه وجود دارد.

همچنین حسگر اثر انگشت به کار رفته در Nokia 9.1 از نوع درون صفحه ای با سرعت بسیار بالا است. گوشی دارای نوار آنتن دهی در اطراف خود بوده که علاوه بر بهبود وضعیت آنتن دهی زیبایی آن را نیز دو چندان کرده است.

در قسمت پایینی صفحه نمایش یک حاشیه بسیار نازک برای لوگوی Nokia در نظر گرفته شده است.

این گوشی برای عاشقان عکاسی گزینه بسیار مناسب و به صرفه ای است و به دلیل داشتن 5 لنز دوربین به همراه حسگر ToF از پس تمامی موقعیت ها به خوبی بر می آید.

در بدنه پشتی 4 لنز دوربین به همراه فلاش LEDبه صورت دایره شکل در قسمت بالایی بدنه جای گرفته اند و لنز پنجم، در وسط 4 لنز دیگر می باشد.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش موجود در Nokia 9.1 دارای ابعاد 6.1 اینچی بوده و دارای رزولوشن 3040 * 1440 پیکسلی می باشد. همچنین نسبت ریت صفحه نمایش 19:9 بوده و تراکم پیکسلی آن 550 پیکسل به ازای هر اینچ است!. علاوه بر این ها صفحه نمایش از محافظ Corning Gorilla Glass 6 در هر دو طرف بدنه برخوردار بوده و 120 Hz می باشد.

  • سخت افزار و نرم افزار

این گوشی از کابل USB Type-C نیز پشتیبانی می کند و دارای استاندارد IP 68 در برابر ورود ضرات گرد و غبار به داخل بدنه و ورود هر گونه آب تا عمق 1 متری برای 30 دقیقه می باشد.

از ویژگی های Nokia 9.1 وجود اینترنت بسیار پر سرعت 5G و پشتیبانی از HDR 10+ است.

سخت افزار به کار رفته در Nokia 9.1 از نوع Qualcomm Snapdragon 855n Plus بوده و دارای پردازنده گرافیکی Adreno 640 در کنار 8 گیگابایت حافظه RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

سیستم عامل موجود در این گوشی اندروید Q بوده و به همین دلیل که زود تر از رقبا این سیستم عامل در Nokia 9.1 عرضه می شود یک سر و گردن بالاتر خواهد بود!.

  • دوربین و باتری

دوربین به کار رفته در Nokia 9.1 دارای 5 لنز با کیفیت 1 مگاپیکسلی به صورت هم زمان و حسگر ToF است.

دوربین سلفی نیز کیفیتی 35 مگاپیکسلی دارد و در کنار باتری 5000 میلی آمپر بر ساعتی بسیار قوی که هرگز تمام نمی شود تجربه کاربری بسیار خوبی را برایتان به ارمغان می آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24